Hotel BPM - Brooklyn New York

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel BPM - Brooklyn New York

Tilam berlapik, langsir/tirai gelap terus, seterika/papan seterika
Meja sambut tetamu
Depan hartanah - siang/malam
Peti sejuk
Meja sambut tetamu

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
139 33rd street, Brooklyn, NY, 11232

Tempat berdekatan

  • Sunset Park - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Taman Prospect - 3 min memandu - 2.2 km
  • Pusat Barklays Brooklyn - 5 min memandu - 3.9 km
  • Terminal Persiaran Brooklyn - 5 min memandu - 4.2 km
  • Patung Kebebasan - 45 min memandu - 19.3 km

Bergerak

  • Stesen 36 St. (4th Av.) - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Brooklyn Flatbush Avenue - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Newark Liberty (EWR) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪Japan Village - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Gravesend Pizza - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Spiro's cafe pizza - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Sahadi's - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel BPM - Brooklyn New York

Butik bagi hotel berdekatan Sunset Park
Hotel BPM - Brooklyn New York menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan kakitangan berbilang bahasa
  • Lif, porter/tukang angkut dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua 70 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 37-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (USD 23 semalam; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dibina pada 2012
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Beaux Arts

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • TV skrin rata 37-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: USD35.00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 12 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 100.00 semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: USD 23 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Fi daftar keluar lewat: USD35.00 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

BPM Brooklyn New York
BPM Hotel
Hotel BPM
Hotel BPM Brooklyn New York
Hotel BPM New York
BPM New York
Bpm Brooklyn New York Brooklyn
Hotel BPM - Brooklyn New York Hotel
Hotel BPM - Brooklyn New York Brooklyn
Hotel BPM - Brooklyn New York Hotel Brooklyn

Soalan lazim

Adakah Hotel BPM - Brooklyn New York mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel BPM - Brooklyn New York?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak USD23 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel BPM - Brooklyn New York?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel BPM - Brooklyn New York?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak USD35.00.

Di manakah terletaknya Hotel BPM - Brooklyn New York?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel butik ini sejauh 0.6 mi (1 km) from Sunset Park serta 3 bt (5 km) dari Terminal Persiaran Brooklyn dan Pusat Barklays Brooklyn. Taman Prospect dan Taman Brooklyn Bridge juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen 36 St. (4th Av.) hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen 25 St. sejauh 8 minit berjalan kaki.

Hotel BPM - Brooklyn New York Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 187 daripada 997 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 348 daripada 997 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 239 daripada 997 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 119 daripada 997 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 104 daripada 997 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.8/10

Kemudahan

7.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Jay

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The room was dirty but it was ok for just the night stay
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was really friendly and very helpful when needed.
Menginap 4 malam pada Mac 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I liked the service. I didn’t like how the shower and toilet had loose screws holding things in place.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

noelle

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible hotel and service

I tried to check into hotel at 2 different times at night. Both times I waited 15 minutes at front desk and nobody was there for check in. At around 11:00pm man finally shows up. Young girl was there trying to find him. She stated that he goes in peoples rooms often and she can’t find him. Once we finally got to our room it was filthy and smelled of urine. I demanded a refund and had to drive 2 hours home.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Miguel

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Dawn

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Lovely otherwise

A guy stole from me and the attendant didn’t want to call police. Made a complaint to management as well.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
On line it looks like a perfect place to stay. But when I got in the room. It was not clean. I had requested a king side bed ended up with a 3 fullside. And under the blanket there was a blont raped up. 😐
Menginap 2 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Kofi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Poorly cleaned bedsheets and comforter. The Floor wasn’t properly cleaned as well. The air condition should be cleaned because it is dirty.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Tyree

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No

The hotel is a fraud the rooms don’t look as nice they walls were beat up & there wasn’t the stuff they guaranteed to have there .. no toothpaste cheap wash rags I Hadto walk to a store to get lotion and other toiletries that they said they would have in the rooms . I would NOT guarantee staying here ..
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nothing, didn’t stay there was so dirty no good wasn’t want was shown on lone
Menginap 2 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

L, Philadelphia

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arrived to check in to hotel with my family, including 2 seniors and a toddler, processed to be checked into 2 rooms on the 5th floor. Elevator was broken, with 7 passengers trapped inside. (FCNY had to come) Entire floor stank of weed, rooms were still dirty from last patrons. had to rent rooms at another hotel last minute and relocate, eating the cost of the two rooms.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

naia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Faried

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Worst check in through hotels.com

The check in through hotels.com has been the worst experience I’ve had in my life. But this time I don’t blame The hotel, but hotel.com only. I was in the lobby for over one hour waiting for the hotel to get my confirmation and it never came. I had to cancel through hotels.com and book the hotel direct. When I called hotel.com again, the person on the phone said the system was down and for me to call back two hours later and this was almost 1 AM, you can imagine how upset someone can be. Because of the frustration and being upset,I Couldn’t fall asleep and lost more resting time. It was just a bad night through hotels.com. Thankfully the hotel Booked my stay but I wound up paying a little over $20 more.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bed sheets were extremely dirty. They had even blood stain on the sheets!! The room and the bathroom was dirty. Every furniture had scratches. There was no hair dryer at the room. We had to ask and wait for it. Once we got the hair dryer, it was sticky!! We really wanted to leave the hotel immediately, once we got the room. But it was already late at night , and it was new year. So it was impossible to find another place . It was the worst experience of our all east coast experience.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

R, Houston tx

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Liked the area around it. The hotel itself smelled like weed everyday we were thereyet they had smoking fine postings. Interior of the hotel had damage, and bathroom sink had mold in the tub
Menginap 3 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Luz, New York

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No clean , almost no personal , no blower or iron in the room
Menginap 2 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

Leslie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Run!

The moment we got there we waited for 30min for the front desk attendant to get back to his job. He was being contacted via Walkie Talkie by the “security lady” who told us he was at the store. He walked in smelling like marijuana. We then check into the deluxe King room and are greeted with a Room set to 80 degrees and a smell of something electrical that had been burnt. The room was dirty, everywhere. Random baby pacifier in the drawer. Dirt all over the floor. The bathroom glass door had be spray painted terribly so you couldn’t see in. The toiletries like the shampoo and body wash they supplied are bottles that are refillable l (which hadn’t been at our arrival) which is a huge sanitary issue. The staff were expressionless and what I would seem quite useless had there been an actual serious problem. Also I’m almost sure people live there too given setup and vibe we got. This place is not clean nor does the hotel ownership seem to have any pride or value towards this hotel.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

john Bosco Spire

Menginap 2 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Randy

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
potrebbe essere un buon hotel se non fosse per i precari o assenti servizi di base. camere sporche, in cinque giorni rifatta solo una volta su mia richiesta, sporco nelle scale usate per raggiungere la camera al 5 piano con ascensore non funzionante, si ha l'impressione di un hotel agonizzante condannato ad un futuro totale degrado.Gentile il personale anche se molto passivo.Deludente!
Menginap 5 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Julie

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Une honte

Les draps ne sont pas changés, tout est sale des sols, murs, meubles, plafonds, c’est vieux et puant. La salle de bain est sale et pleine de poils et cheveux. Il y a des familles entières qui vivent dans cet hôtel et nous avons croisé des squateurs et junckies. L’ascenseur est en panne depuis toujours apparement et vous devez monter vos valises seuls. Nous: au 5 eme « pcq pas de chambre libre plus bas ! On se demande comment l’hôtel peut être complet. C’est une honte et hotel .com devrait être poursuivi pour proposer ce genre d’hotel vu les nombreux commentaires plus que négatifs depuis 2016 que nous n’avions malheureusement pas lu avant notre séjour d’une seule nuit pcq nous avions confiance en le site et pas le temps d’en perdre dans notre trip.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Holly

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rude and unhelpful staff and broken lift so had to take multiple bags upstairs with a 2 year old in tow with no help.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Shannan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible and dirty. Do not stay there.

The service was subpar. The elevator did not work for a period of time. I was put on the 5th floor, and when I asked to be moved to a lower floor because I would have to take the steps do to the elevator, I was told there was no other room I could take. The room was extremely dirty; the bathroom was extremely dirty. The bedspreads and pillowcases had stains on all of them and hair from another guest. This hotel was by far the worst I've ever stayed in.
Menginap 1 malam pada Nov 2019