Red Roof Inn St Louis - Florissant

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Florissant terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn St Louis - Florissant

Meja, langsir/tirai gelap terus, katil bayi/kot (percuma)
Gabungan pancuran/tab mandi, kelengkapan dandanan diri percuma
Bahagian luar
Meja, langsir/tirai gelap terus, katil bayi/kot (percuma)
Meja, langsir/tirai gelap terus, katil bayi/kot (percuma)

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
307 Dunn Rd, Florissant, MO, 63031

Tempat berdekatan

  • Amfiteater Kasino Hollywood - 12 min memandu - 16.9 km
  • Ameristar Casino St. Charles - 14 min memandu - 18.7 km
  • Universiti Washington di St. Louis - 16 min memandu - 17.8 km
  • Westport Plaza - 16 min memandu - 21.5 km
  • Zoo St. Louis - 20 min memandu - 26.4 km

Bergerak

  • Stesen North Hanley - 8 minit memandu
  • Stesen St. Louis Gateway - 20 minit memandu
  • Lambert-St. Lapangan Terbang Antarabangsa Louis (STL) - 8 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Pirrone's Pizzeria - ‬4 min memandu
  • ‪D & K Sandwich Shop - ‬3 min memandu
  • ‪Wendy's - ‬5 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn St Louis - Florissant

Hotel berhampiran dengan lapangan terbang
Red Roof Inn St Louis - Florissant menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, meja/kaunter hadapan 24 jam dan mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Semua 108 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Kot/katil bayi percuma, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 1967
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Hartanah ini membenarkan tetamu berumur 18 tahun atau ke atas untuk mendaftar masuk dengan ID ketenteraan yang sah.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 5 Mac 2024 hingga 31 Disember 2025 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 17 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

6 Florissant MO
Red Roof Inn St Louis Florissant Motel
Red Roof Inn St Louis Florissant
Red Roof St Louis Florissant
Red Roof Inn St Louis Florissant
Red Roof Inn St Louis - Florissant Hotel
Red Roof Inn St Louis - Florissant Florissant
Red Roof Inn St Louis - Florissant Hotel Florissant

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn St Louis - Florissant mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn St Louis - Florissant?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn St Louis - Florissant?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn St Louis - Florissant?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn St Louis - Florissant?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 3.6 km dari Bigfoot 4 x 4 Inc serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Missouri River dan Rumah Bersejarah Payne-Gentry. Pusat Seni Pentas Blanche M. Touhill dan Pusat Beli-belah St Louis Mills juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Red Roof Inn St Louis - Florissant Ulasan

Ulasan

5.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 34 daripada 309 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 53 daripada 309 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 43 daripada 309 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 63 daripada 309 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 116 daripada 309 ulasan

5.0/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.2/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

3.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Tim

Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Marsha

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Me and my husband had just driven 12 hours needed to get some rest. Red roof inn I would not recommend you to my dead ancestors. This place had spider webs, the top blanket was dirty thank God we always bring extra blankets wherever we go. But when we laid down to sleep I was a big ass spider under the covers. Good thing we didn't unpack. Told the front desk clerk and he tells me show him a picture. Who in the hell have time to take a picture. Then he goes on to ask me do I want another room hell nawl.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Haley

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Absolutely terrible

The front desk was rude took an hour to check in and the rooms where disgusting had mold by the shower the beds where dirty refused to refund us so had to stay for two days cause didnt have the money to switch hotels while i was there for a dr appointment for my daughter
Menginap 2 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Lanette

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They took our money & not allow us to stay in our room because we didn’t have the ID they wanted
Menginap 1 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Amanda

Menginap 1 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Mike, Tullahoma

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Worst hotel i have ever stayed in
Menginap 4 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Arlene

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Donna, Mehlville

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The guy was at the front said we could've stayed tonight. Because I made a mistake on the reservation. And would not let us do that. Because we paid ahead of time. The staff was very nice and pleasant to deal with.
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Tamera

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Horrible bugs everywhere and stinky linen was dirty and burnt up
Menginap 1 malam pada Dis 2023

4/10 Lemah

steven

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Sha

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

2/10 Teruk

Pamela

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Just don’t stay it’s so nasty
Menginap 1 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Erin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nasty place
Menginap 1 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Lea

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
If anyone wants to make a post apocalyptic movie, just make the film at this Red Roof Inn on Dunn Rd. Even the men there, including the staff, will see you struggling with luggage, and they continue on with their day without even attempting to help you. I left after one hour, once I booked a place in St Charles, MO.
Menginap 1 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

Sha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I normally stay in the non smoking rooms but because my brother, who smokes, decided to come stay in the hotel with me. I booked a smoking room. The smoking rooms are terrible. Thats all I have to say.
Menginap 1 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was ok for what it was but the toilet constantly ran and the water wasn’t really hot
Menginap 1 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Sha

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
The stay was terrible. They have bedbugs and do not change the sheets.
Menginap 2 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Ahmard

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

Tevin

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
There was bugs on the ceiling and the shower didn’t work and the walls had stuff all over them and the tv was barely working,but the service was great the rooms needs to be redone better
Menginap 1 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Chakennan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

8/10 Baik

Allen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The only thing that I did not like was not being able to get the bathroom. While being confined to a wheelchair.
Menginap 2 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

FREDERICK

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

Ronald

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Taylor

Menginap 1 malam pada Ogo 2023