Hotel Prestige miramare

Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Pantai Rimini

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Prestige miramare

Bahagian luar
Basic Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, Wi-fi percuma
Depan hartanah
Sarapan bufet setiap hari dengan fi
Meja sambut tetamu

Ulasan

5.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Merangkumi semua
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

City Double or Twin Room

Sorotan

Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Basic Room

Sorotan

Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

City Double or Twin Room

Sorotan

Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Meja
Peti besi
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Viale Bari 23, Rimini, RN, 47900

Tempat berdekatan

  • Fiabilandia - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Beach Village Water Park - 3 min memandu - 1.8 km
  • Viale Dante - 4 min memandu - 2.9 km
  • Piazzale Roma - 7 min memandu - 4.6 km
  • Viale Ceccarini - 7 min memandu - 4.9 km

Bergerak

  • Stesen Rimini Miramare - 8 minit berjalan kaki
  • Rimini (RMI-Lapangan Terbang Antarabangsa Federico Fellini) - 5 minit memandu

Restoran

  • ‪Caffe Centrale - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪HASHIMOTO ristorante giapponese madrelingua - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ricci di Mare - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Pasticceria Gelateria Pino - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Casa Tua - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Prestige miramare

Hotel berdekatan Pantai Rimini
Di Hotel Prestige miramare, anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, bar dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj) dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Prestige miramare menampilkan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi atau pancuran
  • Almari pakaian, setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Hotel Prestige miramare. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah (maksimum 6 tempat setiap unit)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 5 hingga 8 untuk orang dewasa dan EUR 3 hingga 5 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran sebanyak EUR25; tempahan diperlukan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Meja
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 16

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 23:30
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR12.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 14 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 5.00 hingga 8.00 untuk dewasa dan EUR 3.00 hingga 5.00 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 12.0 sehari
  • Makan malam dihoskan: EUR25.00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Nombor Pendaftaran Hartanah marioapicella2316

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Prestige miramare Hotel
Hotel Prestige miramare Rimini
Hotel Prestige miramare Hotel Rimini

Soalan lazim

Adakah Hotel Prestige miramare mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Prestige miramare?

Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Prestige miramare?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Prestige miramare?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Hotel Prestige miramare?

SSesetengah pelan kadar tersedia di hotel ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Hotel Prestige miramare?

Terletak di Rimini, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pantai Rimini, Pantai bebas dan Rimini Terme. Fiabilandia dan Go-kart Pista Miramare juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Rimini Miramare sejauh 8 minit berjalan kaki.

Hotel Prestige miramare Ulasan

Ulasan

5.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 2 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 27 ulasan

5.2/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

4.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.2/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

antonella

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Struttura completamente da rifare

Struttura completamente da rifare
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Intrigilla

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ho trovato l'albergo chiuso. Ho contattato il gestore, ma mi ha detto che aveva chiuso la struttura già il 10 settembre (la mia prenotazione era dal 12 al 16 settembre, per 3 pax) ed era fuori città, quindi non poteva aiutarmi in alcun modo. Ho provato a contattarvi, ma il numero che ho trovato disponibile sul vs portale non era attivo. Pertanto, ho dovuto ricorrere al primo hotel disponibile nelle vicinanze e dopo alcuni tentativi andati a vuoto per mancanza di disponibilità o per chiusura della struttura (è una zona stagionale), ho trovato l'hotel Bing che al costo di €.380,00. Attendo indicazioni per il rimborso. Grazie e buona serata Salvatore Intrigilla 338.11.40.866 - intrigilla@gmail.com
Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Federica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Andrea

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pessima pulizia degli ambienti e disorganizzazione totale del personale. Per il prezzo non mi aspettavo un hotel di lusso ma nemmeno di trovare le saponette usate nella doccia e di non vedere nessuno a pulire/rifare le stanze in quattro giorni di soggiorno.
Menginap 4 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

MAXIME STEPHANE

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alors le personnel est aimable mais c’est bien la seule chose qu’il y ai de bien dans cet hôtel. Il n’y a pas d’ampoule au niveau du chevet des toiles d’araignées dans le coin du plafond. La salle de bain mais qu’elle horreur ! Le joint de la douche est décollé et moisi ce qui laisse l’eau passer dans la salle de bain quand vous prenez votre douche c’est limite si ça ne coule pas dans la chambre. La couleur du rideau de douche fait peur ça tire sur le marron ce qui ne donne pas du tout envie d’y toucher. Il manque une latte à mon lit ducoup dès que je m’asseyais dedans deux autre lattes fichez le camps. Pas de poubelle dans la salle de bain et pas de couette seulement un draps 😂 le premier jour nous avons 2 serviette par personnes et plus les jours avançaient moins nous en avions nous sommes resté 4 jours est heureusement le dernier jours nous avons une petite serviette et une grande pour 2 adultes 😂 des traces suspects sur les murs. Et le robinet de la salle d’eau ne donnait que de l’eau chaude donc faut pas avoir une petite soif dans la nuit. Sinon le petit dej est correct mais la chambre catastrophique. Voilà vraiment dommage surtout que l’hôtel est bien situé.
Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

GIORGIO

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Avrebbe bisogno di una ristrutturazione, soprattutto il bagno che perdeva acqua. Ma camere pulite, personale molto disponibile e cortese. Anche la colazione a buffet è abbondante e diversificata. Rapporto qualità/prezzo ottimo!
Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Stefano

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disastro

Non potete vendere un Hotel se non vi siete accertati di come è veramente, l’hotel si dichiara 3 stelle s, io non avrei dato una stella. E’ già la seconda volta che non mi trovo bene con le vostre proposte, strutture non all’altezza. Andrebbe cancellato dal vostro elenco
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Sergio Marcelo

Toilette piccola, sono andato in un centro commerciale per i miei bisogni
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Carale

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Danko

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is clean and tidy, the staff is very hospitable, close to the sea and other facilities, the possibility of parking in front of the hotel, Wi-Fi, see you again
Menginap 9 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Chrysovalantos

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Me with my family really enjoyed our stay in Prestige Miramare. The hotel is about 3 minutes from the beach, with nice rooms (every day we had room cleaning) & excellent service. Also there is good breakfast & very tasty dinner (huge portions for reasonable price). I would highly recommend to everyone to stay in this hotel!
Menginap 6 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

oltea

Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Luca

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 3 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

Lara

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Sicuramente da migliorare
Menginap 1 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

Cristian

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Samantha

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Giacomo

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Luca

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Buono
Menginap 4 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Giuseppe

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Per una giornata con pernottamento siamo stati accolti bene, personale gentile e disponibile. Camera ordinata e in buone condizioni.
Menginap 1 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Kawtar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Nella norma
Menginap 2 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Caterina

Mengembara bersama pasangan
L'unica cosa che non andava era il condizionatore. Del resto tutto bene. Colazione buona e abbondante.
Menginap 2 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Filomena

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LA VERGOGNA. Abbiamo prenotato su una piattaforma questa struttura Visto il prezzo bassissimo , non ci aspettavamo di certo un tesoro …ma…. Non c’è mai fine al peggio !! Aria condizionata staccata ( e dicono che non va l’impianto ) Camere piccole , sporche , tapparelle rotte . Camera al quarto piano ma l ascensore arriva al terzo … che dire ? Ragazza alla reception che cerca di difendersi L’indifendibile proprietario .. morale della favola ? Preteso rimborso immediato !!! La ragazza non voleva Erogarlo perché diceva che il “direttore” non era presente , non c’era, non rispondeva … Appena abbiamo nominato la finanza , è scappata subito su a chiamarlo . lui è sceso , testa abbassata ed è Andato a prelevare per restituirci i soldi immediatamente … senza dire una parola , UNA !! Dottor Apicella , un consiglio , cambi mestiere ! Lei può fregare gli stranieri ( e ci facciamo anche noi italiani una pessima figura per come presenta la struttura ) , ma i napoletani Dottor Apice’… non li freghi!!!
Menginap 1 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Io

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Una giornata da incubo

Sona arrivato inHotel mi accolgono alla reception do i documenti e non trovano la mia scheda cerca cerca avevano assegnato la mia stanza ad altre persone vabbo succedere , mi assegnano la stanza vado ed era nel palazzo affianco già li ero un po’ perplesso entro nella stanza sporca che doveva essere già rassettata i letti fatti ma senza cambiare le lenzuola senza aria condizionata torno indietro lo faccio presente mi cambiano stanza accettabile almeno l’aria condizionata c’era la tapparella non si abbassava più di metà quindi alle 0530 tutti svegli x il sole bagno micro senza bidet. La mattina alle 0730 pronti x la colazione che non è stata consumata perché il personale di sala e di cucina non sono presentati quindi manco colazione lascio tutto e via . Non ricordo se nei servizi c’era il parcheggio che non c’è difronte c’è un parcheggio privato 15 euro e passa la paura Tirate voi le somme di come è andato il soggiorno per fortuna una notte sola pensa una settimana
Menginap 1 malam pada Jul 2023

2/10 Teruk

Andrew

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2023