Royal Tulip Navi Mumbai

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah dihubungkan dengan pusat konvensyen di Panvel dengan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Royal Tulip Navi Mumbai

Lobi
Lobi
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai
Depan hartanah
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Gim
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Presidential Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
26/B Sector 7, Kharghar, Panvel, Maharashtra, 410210

Tempat berdekatan

  • Pagar Tembok Utsav - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Kharghar Valley Golf Course - 5 min memandu - 4.1 km
  • Stadium DY Patil - 5 min memandu - 6.7 km
  • Seawoods Grand Central - 6 min memandu - 6.3 km
  • Taman Korporat Reliance - 13 min memandu - 16.9 km

Bergerak

  • Stesen Navi Mumbai Kharghar - 18 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chhatrapati Shivaji (BOM) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Cafe Monza - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Inside China - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Da Capo Cafe and Bistro - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Litti on wheels - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Sai Pooja Restaurant - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Royal Tulip Navi Mumbai

Hotel mewah yang terletak di Kharghar
Pertimbangkan penginapan di Royal Tulip Navi Mumbai dan manfaatkan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam di tapak spa. Masakan serantau restoran di tapak, Mukammal, menyajikan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kelab kesihatan dan pusat perniagaan 24 jam.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan 1 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 97 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 40-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Kahwa
  • Mukammal
  • Plunge

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 450 meter persegi

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Urutan Thai
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 12 tingkat
  • 2 bangunan
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Seni bina Art Deco
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 40-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 9 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 3000 (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: INR 2500 (sehala), (dari 5 hingga 12 tahun)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan luar tidak dibenarkan di premis ini.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Royal Tulip Hotel Navi Mumbai
Royal Tulip Navi Mumbai
Royal Tulip Navi Mumbai Hotel
Royal Tulip Navi Mumbai Hotel
Royal Tulip Navi Mumbai Panvel
Royal Tulip Navi Mumbai Hotel Panvel

Soalan lazim

Adakah Royal Tulip Navi Mumbai mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 6:00–19:00.

Adakah Royal Tulip Navi Mumbai mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Royal Tulip Navi Mumbai?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Royal Tulip Navi Mumbai?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Royal Tulip Navi Mumbai?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Royal Tulip Navi Mumbai memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR3000 sehala dikenakan.

Di manakah terletaknya Royal Tulip Navi Mumbai?

Terletak di Kharghar, hotel mewah ini sejauh 2 bt (3 km) dari Pagar Tembok Utsav, Daridrya Harana Tirtha dan Sri Sri Radha Madanmohan Temple. Kharghar Valley Golf Course adalah 2.3 bt (3.6 km) jauhnya. Stesen Navi Mumbai Kharghar sejauh 18 minit berjalan kaki.

Royal Tulip Navi Mumbai Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 25 daripada 83 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 32 daripada 83 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 83 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 83 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 83 ulasan

8.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

rucha

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
we always book this hotel for leisure trip

2/10 Teruk

Ramesh

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Outdated property needs an upgrade real bad
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Roby

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Nishit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was great
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Prasad

Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Umer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The only downside was dated bathroom. Need to renovate to match hotel standard.
Menginap 3 malam pada Mei 2023

2/10 Teruk

Bismandeep

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I have had the worst experience. The staff was unprofessional and no amenities were provided inside the hotel and the room was dull. I would give zero star to the hotel.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

10/10 Cemerlang

Sumit

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

HUSSEIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Memorable

Friendly staff .good location
Menginap 2 malam pada Sep 2021

4/10 Lemah

Debabrata

Pengembara perniagaan

Trip To Navi Mumbai

Not value for money
Menginap 1 malam pada Jul 2021

4/10 Lemah

ATTUL

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful hotel property and close to highway. Spacious rooms and good amenities!
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Sahil Binodkumar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Jerk management rules but overall okay

I traveled with my family including an infant and stayed here for 2 weeks. I selected to stay at this hotel as it was closer to pediatrician "Motherhood" which is 24 hrs(just in case I need to take my baby to doctor).The hotel also seemed in good location with lot of businesses around. What annoyed me was their strict rules. They do not allow outside guests in room, so I had to meet my visiting family n friends in the lobby. Also they do not allow outside food, which is understood as they got their own restaurant business to run. The jerk management made a big deal when I bought an infant food from outside. I had a big argument with security and some manager for how can they ban infant food when don't cook that. Finally some other manager intervened and let us go with the infant food we bought for the baby. Restaurant food is good. Their morning buffet menu has almost same menu every day, they change one or two dishes only. It kinda got boring to eat same breakfast everyday. Hotel is clean, bathrooms are small. They say restaurant runs 24 hrs and but when we called in-room dinning, the person who picked up phone always said the chef is busy making breakfast so it will take time to bring food to the room. If it wasn't for my baby/pediatrician needs then I don't think I would want stay back at this hotel. Rather I would have stayed at The Park hotel in Belapur.
Menginap 12 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Chee Keong

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Conveniently located within walking distance of various markets and shops. Property felt safe and secure with 24 hour security. Did not get a chance to use any of the amenities, but there is a spa and a gym. Not sure if there was a swimming pool. Had in-room dining once, food was quite nice. NOTE: hotel does not allow guests to bring in food or drinks from outside, even leftovers, which was a big surprise to me. Room was generously sized and well appointed. Bedding materials were visibly old and mattress was quite stiff. Internet speed in the lobby was acceptable but in the room it was barely functional. My international 3G data plan was slow but much much faster than the hotel’s internet. Hotel was priced fairly for the services, will stay there again.
Menginap 7 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
During my stay at Royal Tulip Navi Mumbai, it felt like this hotel wasn't able to anticipate my needs. There was no in-room dining menu available inside my room, so I hit the "in room dining" button on phone to request one. No one answered the phone, so I had to call front desk to request the menu. After I got the menu card and picked what I wanted to eat, I again pressed the "in room dining" button on the phone, but no one answered. I had to again go through the Front Desk to initiate the process of requesting food. The food was delicious, but this hotel really made me work for it! On the last day of my stay, my room key stopped working. After some troubleshooting by hotel staff, it was determined that there was a problem with the system on door itself (which would require maintenance), so a new key wasn't going to do the trick. In other words, my stay was anything but trouble free. I would consider trying a different hotel when I visit Navi Mumbai in future.
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
To have proper details for the complimentary breakfast
Menginap 1 malam pada Mei 2019

2/10 Teruk

kiran

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Average mattress not at all comfortable, seems like wooden planks, had mosquitoes singing at night,
Menginap 2 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Matthew

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2018

2/10 Teruk

WilliamSchirmer, London

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Disgusting room - mold all over walls and cracks in plaster work. So bad I immediately left after one night of a seven night stay. Hotel was definitely NOT as asdvertiaed and neither Hotel Management nor Expedia was willing to do the right thing and refund our unused nights. Last time I book on Expedia. AVOID THIS HOTEL Will be posting photos of the disgusting rooms!
Menginap 7 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
guest can not visit after 10 pm you can not take your food or drinks in your room every time they come and cheak in room no priveses
Menginap 1 malam pada Feb 2019