Ibis Lagos Airport

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Lagos terdapat pusat kecergasan dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Murtala Mohamed Intl, Airport Road, Lagos, 0

Tempat berdekatan

  • Taman Rekreasi dan Tamab Bunga Jhalobia - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Kelab Desa Lagos - 6 min memandu - 8.9 km
  • Allen Avenue - 8 min memandu - 10.5 km
  • Universiti Lagos - 8 min memandu - 9.7 km
  • Pantai Elegushi Royal - 24 min memandu - 30.8 km

Bergerak

  • Stesen Mobolaji Johnson - 18 minit memandu
  • Lagos (LOS-Lapangan Terbang Antarabangsa Murtala Muhammed) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Domino's Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪KFC Ilupeju - ‬4 min memandu
  • ‪Town planning - ‬4 min memandu
  • ‪Modex Bar and Lounge - ‬5 min memandu
  • ‪Rollace Hotel - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Ibis Lagos Airport

Hotel terletak di Oshodi-Isolo
Anda boleh menantikan teres, taman dan kemudahan dobi di Ibis Lagos Airport. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat letak kenderaan lanjutan dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat simpanan bagasi, kebun sayur dan dispenser air
Ciri-ciri bilik
Kesemua 188 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 4:30 hingga 10:00 dengan bayaran: NGN 15,000 untuk orang dewasa dan NGN 7,500 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: NGN50000

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima kod akses

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira NGN 15000 untuk dewasa dan NGN 7500 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 7000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Fi daftar keluar lewat: NGN50000 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Hotel Lagos Airport
ibis Lagos Airport
Ibis Lagos Airport Hotel
Ibis Lagos Airport Hotel
Ibis Lagos Airport Hotel Lagos
Ibis Lagos Airport Lagos
Ibis Lagos Airport Hotel Lagos

Soalan lazim

Adakah Ibis Lagos Airport mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Ibis Lagos Airport mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ibis Lagos Airport?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ibis Lagos Airport?

Daftar masuk bermula jam 14:30.

Apakah masa daftar keluar di Ibis Lagos Airport?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak NGN50000.

Adakah Ibis Lagos Airport memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak NGN7000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ibis Lagos Airport?

Terletak di Oshodi-Isolo, hotel ini sejauh 2.7 km dari Taman Rekreasi dan Tamab Bunga Jhalobia serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pusat Beli-Belah Maryland dan Computer Village (Perkampungan Komputer). Federal Aviation Authority of Nigeria dan Fela Kuti Memorial juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Ibis Lagos Airport Ulasan

7.4

Baik

7.2

Kebersihan

7.0

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

7.0

Mesra alam

6.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 132 daripada 491 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 185 daripada 491 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 89 daripada 491 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 491 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 56 daripada 491 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Mark, Schalkhaar

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Brenda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was in a great location near the airport. The staff was kind and courteous. The room was very clean.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Cornelis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Klimaat konden zelf regelen was fijn. Ontbijt, avond buffet waren goed verzorgd. Wel zaten we vlak bij de lift, dat is wat rumoerig.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Tidiane

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good spot, friendly customer service Close to the airport. Great buffet
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Deji Wumi

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Vitalis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My room smells of mold and mildew. Everything else was satisfactory and I enjoyed my stay there. The staff were exceptional in their delivery of guest services.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Derek

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was ignored for a while in the eating area, which I did not appreciate. I ended up leaving. The pool is filthy and unusable. Otherwise the hotel is fine, there is nice greenery outside, good food available at dinner, although drink service was slow. It’s fine for a couple of days.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Kamal

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Ben

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Leakages from the ceiling in two or more of the corridors. This poses not only an inconvenience to guests but could also become a safety concern if not addressed promptly.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Wale

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed my stay
Menginap 8 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Olawale

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff
Menginap 13 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

ABDULWAHEED

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

corey

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ane

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
I liked that staff were kind and welcoming, the hotel is close distance to the airport, room is clean and buffet is okay
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Fabunmi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Helpful
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Florence

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Yemi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good was prepared to a satisfactory standard. regular room cleaning and bed was comfortable. I will book Ibis hotel again when I go back ti Lagos.
Menginap 8 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Jephthah

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Florence

Sukakan: Kemudahan
Peaceful Quiet Relatively clean Air conditioned Great buffet breakfast with so many options Excellent and professional staff ( although there was one lady that was not too friendly - may be was having a bad day) Secure - and they always let you know when you have a guest and even bring them up to your room Soap / toilet rolls provided Bottle of water in your room everyday Free WiFi - although can be temperamental at times and you have to keep logging in Comfortable bed Towels provided Lifts available I saw a sign for a gym although I didn’t use it - if there’s one - then great Cleanish bathroom and shower has enough pressure Tea / milk/ sugar provided -and kettle Prompt response to requests by the Reception staff My gripes - restaurant food is a bit pricey so we ate out most of the time Occasional loss of power but it’s quickly restored It appears there were some leaks in the roof or something as could see water puddles / also a small wet spot on the floor in my room - Ibis - please investigate and correct this urgently
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Jephthah

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The food is manageable but the bed is not comfortable at all. The internet is unstable, constantly fluctuating.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jephthah

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Generally, the rooms require refurbishment. The shower rail in my room is broken, their windows are patched and dirty, and there were mosquitoes in my room. One of the staff members, Esther, is outstanding; very polite and professional. The front-line staff were generally polite and professional, but their managers or team leaders struggled to greet customers with a smile or show any warmth. They often appeared sad and were overly bossy with their approach to their junior staff. On several occasions, I was provided with stained towels and bedsheets.
Menginap 13 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Chinedu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Proximity to the international and local airports was excellent. Advertised shuttle could be clarified so customers would not have to expect possibility of being picked up at the international airport upon arrival.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Victoria

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
War gut, aber nstouek
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Okwudili

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Poor maintenance of the building
Menginap 2 malam pada Jul 2025