Onyria Quinta da Marinha Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di pelantar laluan yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Tab Panas
  • Bar
  • Spa
  • Termasuk parkir

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Superior Room, Balcony

9.2 daripada 10
Hebat
(11 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Katil sofa - bujang
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Premier Room, Balcony, Golf View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Katil sofa - bujang
Bilik mandi persendirian
  • Pemandangan golf
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Family Room, Balcony

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Triple Room, Balcony

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Sofa Bujang

Suite, Balcony

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Katil sofa - bujang
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan golf
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Signature Suite, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan golf
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Romantic Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua das Palmeiras - Quinta da Marinha, Cascais, 2750-715

Tempat berdekatan

  • Padang Golf Quinta Da Marinha - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Padang Golf Oitavos Dunes - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Kubu Oitavos - 5 min memandu - 1.5 km
  • Avenida da Liberdade - 25 min memandu - 33.9 km
  • Dataran Rossio - 26 min memandu - 35.0 km

Bergerak

  • Stesen Estoril - 8 minit memandu
  • Lisbon (LIS-Humberto Delgado) - 44 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬4 min memandu
  • ‪Polo 1921 - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Furnas do Guincho - ‬4 min memandu
  • ‪Monte Mar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante O Beirao - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Onyria Quinta da Marinha Hotel

Mewah bagi hotel butik di pelantar laluan
Di Onyria Quinta da Marinha Hotel, anda boleh menantikan golf di tapak hartanah, bar kolam dan teres. Keluar bermain golf di hotel ini dan nikmati kemudahan seperti lapangan sasar golf, pengajaran golf dan restoran dengan pemandangan padang golf. Nikmatilah hidroterapi, urut dan rawatan badan di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan makanan laut. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka, bersama dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, penjagaan anak yang dipantau (surcaj) dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 198 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Balkoni, sistem pemanasan kawalan suhu dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 25 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Club House
  • Five Pines
  • Montemar
  • Rocca

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Kelas golf
  • Kolam kanak-kanak
  • Lapangan sasar golf
  • Padang golf
  • Piano
  • Pustaka
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pelantar laluan/sesiaran
  • Di taman negara
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Hidroterapi
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1999
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR100

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.00 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 13 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 25 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 60 setiap kenderaan (sehala)
  • Fi daftar keluar lewat: EUR100 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah 1215

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

da Marinha
Hotel Quinta da Marinha Resort
Hotel Quinta da Marinha Resort Cascais
Hotel Resort Quinta da Marinha
Marinha
Quinta da Marinha
Quinta da Marinha Cascais
Quinta da Marinha Hotel Resort
Quinta Marinha
Hotel Quinta Da Marinha Cascais
Resort Quinta Da Marinha
Onyria Quinta Da Marinha
Hotel Quinta da Marinha Resort
Onyria Quinta da Marinha Hotel Hotel
Onyria Quinta da Marinha Hotel Cascais
Onyria Quinta da Marinha Hotel Hotel Cascais

Soalan lazim

Adakah Onyria Quinta da Marinha Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Onyria Quinta da Marinha Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Onyria Quinta da Marinha Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Onyria Quinta da Marinha Hotel?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Onyria Quinta da Marinha Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR100.

Adakah Onyria Quinta da Marinha Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR60 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Onyria Quinta da Marinha Hotel?

Hotel mesra keluarga di Cascais ini terletak di pelantar laluan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Padang Golf Quinta Da Marinha dan Padang Golf Oitavos Dunes. Museum of the Sea dan Pasar Perbandaran Cascais juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Onyria Quinta da Marinha Hotel Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 123 daripada 180 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 37 daripada 180 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 180 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 180 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 180 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Luke

Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Joanna

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Franz

Sukakan: Kebersihan
It’s max a 4 Star Hotel
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Charles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
It’s a beautiful place. The grounds are immaculate. We looked out onto a pristine golf course. The staff was extremely helpful.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Alicia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Relaxing pool- never too crowded. Staff frequently got restaurant orders wrong.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sara

Menginap 9 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved it! Staff was amazing, buffet food delicious, and really enjoyed the facilities, especially the sauna and steam room. Wil definitely come back.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal war top!
Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Karime

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

el desayuno puede mejorar

La calidad del desayuno no era lo que esperaba. El huevo revuelto tenía hongo.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Neil

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property in a quiet area. Uber/Taxis are plentiful for visiting Cascais or Lisbon.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lawrence

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

BEATRIZ

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Emerson

Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

DEVANSH

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
My wife and I enjoyed our stay. A few things that could be better: 1. We had to ask for our complimentary wine. Which was still not provided until we asked the second time. This is very embarrassing. It’s not about the wine, it’s about the principle. 2. The sink was clogged. We requested maintenance to have a look. Not sure if they did the first time. But we had to request again the second time which was then sorted. 3. The AC in our room was not working! 4. Minor issue but complimentary drinking water was only provided on day one. All other hotels always provide a bottle a day. 5. I had a charge on my final bill of Resort Fees. I have no idea what this is and it was charged multiple days. If I hadn’t checked my bill which I don’t usually do, I’d have paid for a service I have not used. One would not expect such mistakes from a 5 star hotel. Overall we enjoyed our stay. The staff were friendly and Bruno was very kind and helpful.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Halldor E

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel with beautiful surroundings. Short distance to town with plenty of restaurants. Will definitely go back there one day :)
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Marcelo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente serviço, café da Manhã e instalações! Hotel muito bonito!!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Amar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sigrún

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice experience
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Manuel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ok
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Menginap 6 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Jennifer

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
It’s a decent spot. Food was good not overly impressed for the price.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the hotel and the fact that you could use the amenities at the boutique hotel too. The service was absolutely excellent really really good and overall we just loved it and hope to come back again at some point in the future. The only 2 things I would say that could be improved are lights on the balconies (we noticed there were lights on the Boutique hotel balconies) this would’ve been good to just read on the balcony in the late evening and also some kind of in hotel supermarket would have been handy. Both very very minor points as we (2 adults and 2 children had a great time!)
Menginap 7 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The resort is nice. The rooms are nice. I found that the service and management is very confused. There were a lot of times where I had to wait for a long time for a simple drink. called the front desk to ask a question. The lady that answered-not polite I would probably classify as more of a two star hotel by the service.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Andre M Renha-

Menginap 1 malam pada Apr 2025