Ibis Lagos Airport

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Lagos terdapat pusat kecergasan dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ibis Lagos Airport

Bahagian luar
Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Bar (di hartanah)
Pemandangan taman
Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen) | Meja, ruang kerja komputer riba, kalis bunyi, seterika/papan seterika

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Kolam
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM273
RM337 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Saluran kabel
Ruang komputer riba
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Murtala Mohamed Intl, Airport Road, Lagos, 0

Tempat berdekatan

  • Kelab Desa Lagos - 6 min memandu - 8.9 km
  • Computer Village (Perkampungan Komputer) - 8 min memandu - 9.5 km
  • Allen Avenue - 8 min memandu - 10.5 km
  • Universiti Lagos - 9 min memandu - 9.3 km
  • Saumaah Church Of all Nations - 12 min memandu - 10.9 km

Bergerak

  • Stesen Mobolaji Johnson - 18 minit memandu
  • Lagos (LOS-Lapangan Terbang Antarabangsa Murtala Muhammed) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Chicken Republic - Ilupeju - ‬4 min memandu
  • ‪Modex Bar and Lounge - ‬5 min memandu
  • ‪Domino's Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪Bamboo Lounge - ‬7 min memandu
  • ‪KFC Ilupeju - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Ibis Lagos Airport

Hotel terletak di Oshodi-Isolo
Anda boleh menantikan teres, taman dan kemudahan dobi di Ibis Lagos Airport. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat letak kenderaan lanjutan dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, dispenser air dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 188 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 4:30 hingga 10:00 dengan bayaran: NGN 15,000 untuk orang dewasa dan NGN 7,500 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: NGN50000

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima kod akses

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira NGN 15000 untuk dewasa dan NGN 7500 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: NGN 7000 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Fi daftar keluar lewat: NGN50000 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Hotel Lagos Airport
ibis Lagos Airport
Ibis Lagos Airport Hotel
Ibis Lagos Airport Hotel
Ibis Lagos Airport Hotel Lagos
Ibis Lagos Airport Lagos
Ibis Lagos Airport Hotel Lagos

Soalan lazim

Adakah Ibis Lagos Airport mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ibis Lagos Airport?

Setakat 17 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ibis Lagos Airport pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 273.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Ibis Lagos Airport mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ibis Lagos Airport?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ibis Lagos Airport?

Daftar masuk bermula jam 14:30.

Apakah masa daftar keluar di Ibis Lagos Airport?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak NGN50000.

Adakah Ibis Lagos Airport memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak NGN7000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ibis Lagos Airport?

Terletak di Oshodi-Isolo, hotel ini sejauh 2.7 km dari Taman Rekreasi dan Tamab Bunga Jhalobia serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pusat Beli-Belah Maryland dan Computer Village (Perkampungan Komputer). Federal Aviation Authority of Nigeria dan Fela Kuti Memorial juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ibis Lagos Airport Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 126 daripada 470 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 173 daripada 470 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 86 daripada 470 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 470 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 56 daripada 470 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Fabunmi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Helpful
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Yemi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good was prepared to a satisfactory standard. regular room cleaning and bed was comfortable. I will book Ibis hotel again when I go back ti Lagos.
Menginap 8 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Florence

Sukakan: Kemudahan
Peaceful Quiet Relatively clean Air conditioned Great buffet breakfast with so many options Excellent and professional staff ( although there was one lady that was not too friendly - may be was having a bad day) Secure - and they always let you know when you have a guest and even bring them up to your room Soap / toilet rolls provided Bottle of water in your room everyday Free WiFi - although can be temperamental at times and you have to keep logging in Comfortable bed Towels provided Lifts available I saw a sign for a gym although I didn’t use it - if there’s one - then great Cleanish bathroom and shower has enough pressure Tea / milk/ sugar provided -and kettle Prompt response to requests by the Reception staff My gripes - restaurant food is a bit pricey so we ate out most of the time Occasional loss of power but it’s quickly restored It appears there were some leaks in the roof or something as could see water puddles / also a small wet spot on the floor in my room - Ibis - please investigate and correct this urgently
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Jephthah

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The food is manageable but the bed is not comfortable at all. The internet is unstable, constantly fluctuating.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jephthah

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Generally, the rooms require refurbishment. The shower rail in my room is broken, their windows are patched and dirty, and there were mosquitoes in my room. One of the staff members, Esther, is outstanding; very polite and professional. The front-line staff were generally polite and professional, but their managers or team leaders struggled to greet customers with a smile or show any warmth. They often appeared sad and were overly bossy with their approach to their junior staff. On several occasions, I was provided with stained towels and bedsheets.
Menginap 13 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Chinedu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Proximity to the international and local airports was excellent. Advertised shuttle could be clarified so customers would not have to expect possibility of being picked up at the international airport upon arrival.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Victoria

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
War gut, aber nstouek
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Osemedua

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy access to the airport
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

OLAOLUWA VICTOR

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location!
Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Nafisat

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

frank osagie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Smell and Cleanliness

The smell of the bathroom, the room and the corridor are real bad. Room is not well maintained, clooged shower drain. Needs a lot of improvement in cleanliness.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

MacMaurice

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Awesome.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

The Administrator, Nairobi

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Chadwick

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Price and proximity are great

This hotel has become my go-to hotel for the city of Lagos.... Especially because of its price and proximity to the airport.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Linus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Location. Nearness to the hwy
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

SUCCESS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel service is fantastic but the room they gave me is excessively cold no ac control
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Victory

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Water bottle were not prepared and brought in tree times phone calls for asking it. I came into room an hour later. Bed was wet and no shampoo and bath liquid. Only one soap. Noise of refrigerator. No any kind shown at desk. Terrible hotel ever
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Dannie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Loved the facilities and the Staff. Everyone of them provided excellent service. Loved the pool especially although the gym seems a joke. Hated my stay firstly, because there was no internet on my floor. I have no sim card and unable to get one as it was a holiday weekend hence was unable to get any work done. Secondly, the state of the room was terrible. Had open switches, the TV was laughable being laptop size, had white noise and ofcourse nothing interesing to watch. The curtains looked old and long overdue for replacement. The bathroom had an old foul smell and the shower hose leaked! The bathroom wall and shower glass doors looked irritating to make contact with. Definitely no where close to the Ibis standard elsewhere. If I ever return for a stay itll be solely because of how friendly the staffs were. Everyone of them were lovely from the guys at the gate to the door men, receptionist, room service. Few names I can remember: Joy, Ibironke, Ayodeji, the lady at the counter think it starts with M, feel bad that I cant recall all their names.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

frank osagie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Nwando

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Marcus

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

RADHAKRISHNAN

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Danjuma

Pengembara perniagaan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Danjuma

Menginap 1 malam pada Apr 2025