San Remo Hotel
Hotel di Carazinho terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk San Remo Hotel





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi pembersihan: BRL90.00 seorang, semalam (berbeza mengikut tempoh penginapan)
- Bayaran pentadbiran: BRL 150.00 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 10.00 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 60 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho
Soalan lazim
San Remo Hotel Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
4 Jan 2023
Menginap 1 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
JOAO LUIS
Pengembara perniagaan
12 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa
JOAO LUIS
Menginap 1 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Rafael
13 Nov 2022
Rafael
Menginap 1 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Claudineia
20 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Claudineia
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Vanessa
26 Sep 2022
Vanessa
Menginap 1 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Carlos Rosano
Pengembara perniagaan
18 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CORDIALIDADE
Carlos Rosano
Menginap 1 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Edgar Augusto
23 Mei 2022
Edgar Augusto
Menginap 1 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Roger cristiano
19 Mac 2022
Roger cristiano
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
Wesley
3 Mac 2022
Wesley
Menginap 2 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Diogo
Pengembara perniagaan
22 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Avaliação hotel
Diogo
Menginap 1 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
ALEXANDRE L
Mengembara bersama keluarga
3 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ALEXANDRE L
Menginap 2 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Alex
3 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alex
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
MARIA
29 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
excelente
MARIA
Menginap 1 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Roberto Carlos
24 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Roberto Carlos
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Cristiano
Mengembara bersama keluarga
13 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Custo benefício
Cristiano
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Ceres
Pengembara perniagaan
10 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ceres
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
17 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2021
10/10 Cemerlang
Tiago
Pengembara perniagaan
24 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tiago
Menginap 1 malam pada Apr 2021
10/10 Cemerlang
Juliano
Pengembara perniagaan
18 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
titulo de mundial do Palmeiras
Juliano
Menginap 4 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Andre
Pengembara perniagaan
17 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andre
Menginap 3 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Andre
Pengembara perniagaan
17 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andre
Menginap 3 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Andre
Pengembara perniagaan
17 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Andre
Menginap 1 malam pada Apr 2021
8/10 Baik
Gilson
Pengembara perniagaan
5 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gilson
Menginap 5 malam pada Feb 2021
8/10 Baik
Rodrigo
Mengembara bersama keluarga
28 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rodrigo
Menginap 3 malam pada Dis 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Muito satisfatório para quem não busca luxo
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2020