San Remo Hotel

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Carazinho terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk San Remo Hotel

Superior Room, Balcony | Kemudahan bilik
Perincian bahagian dalam
Meja sambut tetamu
Perincian bahagian dalam
Superior Room, Balcony | Balkoni

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000

Tempat berdekatan

  • Muzium Olivio Otto - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Taman Tamandare - 50 min memandu - 52.0 km
  • Pusat Membeli-belah Bella Citta - 50 min memandu - 52.3 km
  • Dewan Bandar Raya Passo Fundo - 51 min memandu - 52.4 km
  • Taman Gare - 51 min memandu - 53.0 km

Bergerak

  • Passo Fundo (PFB-Lauro Kurtz) - 51 minit memandu

Restoran

  • ‪Confraria Store - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Plaza Grill - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Jarico Hamburgueria - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Luigi Pizzas - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Padaria Pão Quentinho - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

San Remo Hotel

Sorotan hartanah
Di San Remo Hotel, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, taman dan salun rambut. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perpustakaan dan kemudahan dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Lif, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan gril barbeku
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan dewan sambutan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di San Remo Hotel mempunyai sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (BRL 10 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu

Aktiviti menarik

  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 60 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 12 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Fi pembersihan: BRL90.00 seorang, semalam (berbeza mengikut tempoh penginapan)
  • Bayaran pentadbiran: BRL 150.00 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 10.00 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 60 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho

Soalan lazim

Adakah San Remo Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, San Remo Hotel membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 12 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL60 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di San Remo Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL10.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di San Remo Hotel?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di San Remo Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah San Remo Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya San Remo Hotel?

Terletak di Carazinho, hotel ini sejauh 0.3 km dari Muzium Olivio Otto serta dalam jarak 25 bt (40 km) dari Rumah Kebudayaan Dr. Otto Stahl dan Taman Arca Victor Graeff. Teater Perbandaran Mucio de Castro dan Muzium Colegio Notre Dame juga dalam jarak 32 bt (52 km).

San Remo Hotel Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 43 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 24 daripada 43 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 43 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 43 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 43 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Sérgio Francisco

Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

JOAO LUIS

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Boa

satisfatória, boas condições na estadia.
Menginap 1 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Rafael

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Claudineia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Funcionários super atenciosos e prestativos. Fácil acesso ,excelente localização, café da manhã com ótimas opções.
Menginap 1 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Vanessa

Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Carlos Rosano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

CORDIALIDADE

Otimo atendimento, muita simpatia e cordialidade, confortável.
Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Edgar Augusto

Menginap 1 malam pada Mei 2022

8/10 Baik

Roger cristiano

Menginap 1 malam pada Mac 2022

10/10 Cemerlang

Wesley

Menginap 2 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Diogo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Avaliação hotel

Hotel atende ao que se espera. Acredito que seja o melhor da cidade. Quarto com um bom tamanho, café da manhã muito bom. O estacionamento é pago a parte, poderiam incluir na taxa do quarto e avisar na chegada sobre o mesmo. Há a possibilidade de deixar o carro na frente do hotel sem nenhum problema.
Menginap 1 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

ALEXANDRE L

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Alex

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

MARIA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

excelente

um otimo custo beneficio
Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

Roberto Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

Cristiano

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Custo benefício

Custo beneficio para viagem em família, por ter quarto para 4 pessoas. Nada de mais a comentar.
Menginap 2 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Ceres

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Café da manhã
Menginap 1 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Tiago

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2021

10/10 Cemerlang

Juliano

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

titulo de mundial do Palmeiras

Muito bom
Menginap 4 malam pada Apr 2021

8/10 Baik

Andre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2021

8/10 Baik

Andre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2021

8/10 Baik

Andre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2021

8/10 Baik

Gilson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2021

8/10 Baik

Rodrigo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Muito satisfatório para quem não busca luxo

QUARTO: pequeno, sem armário ou cabedal. Cama confortável. Ar condicionado barulhento. Roupas de cama, travesseiros e toalhas bem limpas e sem odores ruins. BANHEIRO: ducha com bom leque e pressão. Esquenta sem demorar demais. Box de bom tamanho (espaçoso). Limpeza muito boa. Móvel da pia em estado regular. Disposição ruim dos ganchos para toalhas e interruptores. CAFÉ DA MANHÃ: tem o necessário para uma primeira refeição completa, sem luxos ou mimos excepcionais. Ovos mexidos, pão de queijo, salsichas ao molho, pães, manteiga, duas opções de frutas, suco natural de laranja, cereal, iogurtes, café e leite. Satisfaz sem impressionar apesar dos ingredientes e produtos serem de boa qualidade e saborosos. INFRAESTRUTURA GERAL: acessibilidade não é um ponto forte. O único elevador é pequeno e mostra sinais da idade. O acesso à garagem só é possível por escadas, o que dificulta a logística das bagagens. Sempre que retornei da rua de carro precisei discar o número do hotel (apesar de estar escrito que tem vigilância por câmeras 24h). O estacionamento tem bom espaço para manobras e metade das vagas são cobertas.
Menginap 2 malam pada Jul 2020