Saint Martin Beach Hotel

Hotel menghadap ke pantai untuk dewasa sahaja dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Saint Martin Beach Hotel

Pemandangan udara
Kawasan tempat duduk lobi
Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Marina
Lobi

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Merangkumi semua
  • Termasuk sarapan
  • Gim

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

King Bed Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

2 Queen Bed Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

King Bed Courtyard

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

2 Queen Bed Courtyard

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

King Bed Pool

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Marina Suite King Bed Mountain

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • 75 meter persegi
  • Pemandangan marina
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Ratu

Marina Suite King Bed Pool

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Air botol percuma
Bar mini
  • 75 meter persegi
  • Pemandangan marina
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Ratu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Anse Marcel, Saint Martin Beach Hotel berada di pantai. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai Orient Bay dan Pantai Grand Case. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti menyeronokkan seperti mendaki gunung.
Peta
Anse Marcel Beach, Anse Marcel, 97150

Tempat berdekatan

  • Pantai Anse Marcel - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Orient Bay - 8 min memandu - 4.6 km
  • Pantai Grand Case - 10 min memandu - 6.4 km
  • Happy Bay - 12 min memandu - 7.9 km
  • Pulau Pinel - 24 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • Philipsburg (SXM-Lapangan Terbang Antarabangsa Princess Juliana) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪Cynthia's Lolo Bar and Restaurant - ‬7 min memandu
  • ‪Le Pressoir - ‬7 min memandu
  • ‪Sky's The Limit Lolo Bar & Restaurant - ‬7 min memandu
  • ‪Sunset Cafe - ‬8 min memandu
  • ‪LoLo's - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Saint Martin Beach Hotel

Merangkumi semua bagi hotel berdekatan Pantai Orient Bay
Sarapan bufet percuma, bar renang naik dan bar pantai merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Saint Martin Beach Hotel. Hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari dengan berhadapan pantai, kerusi lepak pantai dan bola tampar pantai. Nikmatilah rawatan muka, Urutan sukan dan Balut badan di tapak spa. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar kolam dan teres.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan bar renang naik
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Payung pantai, hiburan malam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Buku-buku, Bilik rawatan urut dan perkhidmatan perkahwinan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 258 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pengering rambut dan syampu
  • Kitar semula, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Butiran merangkumi semua

Hotel ini merangkumi semua. Makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam harga bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Gratuiti dan cukai

Termasuk gratuiti dan gratuiti tambahan atas budi bicara tetamu diterima.

Makanan dan minuman

Semua makanan bufet dan à la carte, snek dan minuman disertakan
Perkhidmatan bilik 24 jam

Aktiviti darat

Kemudahan kecergasan
Bola tampar

Pelajaran/kelas/permainan

Kecergasan air
Yoga

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 11:00
  • 1 bar berenang
  • 1 bar pantai
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • 3 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bola tampar pantai
  • Buku
  • Hiburan malam
  • Karaoke
  • Kelab kesihatan
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 300 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka pada hari-hari tertentu
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 99 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok MP3
  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kitar semula
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 65 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak USD 65 semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 18 dan ke bawah tidak dbenarkan berada di hartanah untuk dewasa sahaja ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 18 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Deposit haiwan kesayangan: USD 65 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 65 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan di hartanah orang dewasa sahaja ini
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Soalan lazim

Adakah Saint Martin Beach Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Saint Martin Beach Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Saint Martin Beach Hotel membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak USD65 semalam dan fi sebanyak USD65 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Saint Martin Beach Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Saint Martin Beach Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Saint Martin Beach Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Saint Martin Beach Hotel?

Ya, hartanah ini merangkumi semua. Semua makanan dan minuman disertakan dan aktiviti termasuk bola tampar, kelas kecergasan air, kelas yoga dan banyak lagi.

Di manakah terletaknya Saint Martin Beach Hotel?

Terletak sesuai di pantai, hotel Anse Marcel ini sejauh 0.3 km dari Pantai Anse Marcel dan 4.3 km dari Pantai Orient Bay. Pantai Bell dan Pantai Bell Point juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Saint Martin Beach Hotel Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 107 daripada 270 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 58 daripada 270 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 33 daripada 270 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 31 daripada 270 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 41 daripada 270 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Estela

Menginap 9 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Victoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tammy Lee, Cuddebackville

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We arrived at the resort a little Leary because of the reviews we seen prior. We couldn’t have asked for a better visit. The food was so delicious so French. Our service was so accommodating. The pool outside our room was so refreshing. The beach and pool was so beautiful. We can’t wait to come back again to enjoy peace and quiet drinks and delicious food. Thank you to everyone at our resort we had an amazing time. See you soon
Delicious snacks by the swim up pool
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Courtney

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved the hotel food, the food was excellent. The staff was excellent. Steeve was really helpful and nice. Room service was excellent and the rooms were beautiful. The only downside of the property when eating breakfast & lunch the FANS were broken to keep the flies away. Dinner was excellent by it being indoors. The beach was amazing thanks for having us!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Sirette

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the staff was great so it saddens me to leave this reviews but this resort is not up to par at all. It does not have lots of food options, it is way too far to enjoy anything the island offers and not many activists on the resort. The dining hall was filled with flies and closed quite early with very limited options, food was always cold.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Dianara

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Resort used to be secrets, now under new name and ownership. We came in the middle of the week and were the only people there. It was a ghost town. There was nothing to do and dining was only limited to one buffet for breakfast, lunch, and dinner due to low occupancy. The staff was wonderful and very friendly. The room was beautiful and clean. The pool and beach were also lovely. The location is on the French side so things to do around there is extremely limited. Taxi out of there is expensive $50 each way to and from any form of civilization. Your best bet is to rent a car. If you’re looking for a true all inclusive look elsewhere for now until this resort gets fully operational.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Dannaliz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I enjoyed my stay; thank you
Menginap 3 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Carlos Xavier

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hot tub and swim up bar were closed during our stay due to renovations and were not advertised. The ocean view restaurant was also shut down. The only options were the buffet, and a plain banquet hall style restaurant. As well as a Japanese style restaurant that you could barely get reservations for or wait over an hour and half to eat at and were rushed out of there. No night life or activities. Only 2 bars open during day and one at night. No beach drink orders. Very small beach. If it were advertised as is, we would have gone somewhere else. St Martin and Anguilla was beautiful though.
Menginap 7 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Joey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

DEVIKA

Menginap 4 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Alan D

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was not very pleasant nor helpful. Property needs to be majorly rehab. Overhaul too many mosquitoes and bugs needs to be fumigated.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Erin Marie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved it here!
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nakiya

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful experience, property was clean. Can’t wait to go back
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

victoria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was amazing during our stay! We can’t wait to visit again. Only down side was the tv in the room constantly freezing and losing connection
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Norela

Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Charles

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice staff! Prompt room service. Buffet food was so-so. Italian restaurant and Tepanyaki restaurant were good.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Angel

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very boring all inclusive. The service was okay, the food was not good and not many options of restaurants. One restaurant we went into had a cockroach crawling right beside our table. For breakfast birds were flying all over the place inside. the best thing about this hotel i would say is the beach. but honestly would not return, especially for the price. not much to do on the property, not many food options, very far from the city and many other popular places. Also, our taxi driver was good at the beginning but then changed price without telling us beforehand and decided to not pick us up for our last day to get to the airport. worst all inclusive i’ve been.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

SUNDAR, South Richmond Hill

My one star rating has nothing to do with the employees, everyone
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kate

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Christopher, Bellport

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What an amazing trip we had we absolutely fell in love with St Martin and secrets was incredible the staff the food the drinks the grounds the room all just fantastic!!!
Menginap 7 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

jennifer

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nobody has cared for this property. You see rotten wood on the staircases, part of the lobby roof leaked. They said they did renovation after the hurricane but what they did made it worse. The front fountain doesn’t work, isn’t it supposed look nice when you enter a resort?The pool is nice but you don’t see them really clean it. The main night spot to sit and meet people the wicker couches and chairs don’t have cushions. Has anybody sat on a wicker chair with no cushion. You feel the metal structure that’s holding the chair together. When it rained you would be sitting in puddles as they’d only clean and wipe in the morning. They assume if they put a sign out that it’s slippery it negates them from doing anything about it. The buffet was ridiculous. No real choices, the fish was either raw or burnt along with the chicken and pork. There were only a few staff that were nice. The other staff were lazy and it was as if you were bothering them. I asked for a coke and they gave me a can sitting on the counter. I asked if I could have one out of the fridge and it was a chore . I guess too lazy to bend over. You saw lots of managers but not doing anything except standing around. They should open their eyes and really look at what staff do and correct it. It’s truly sad as I was at this same resort when it was a Riu and had an amazing time. They cleaned, food was good and all the staff were friendly. I would never go back to a Secrets. My first and onlyDefinitely not worth the money
Menginap 7 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Kimberly

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The customer service was very good. Everyone was nice and very accommodating; however, I asked to be moved as my room smelled like mildew. The room I moved to had roaches, backdoor was broken and would not lock, front door security lock was broken off. The pool was not cleaned and sand was in the pool. The restaurant had too many flies and mosquitos and I could not enjoy the food, often having to leave hungry. The flies also covered the food during breakfast. Birds fly in and try to take your food. The bars often ran out of main ingredients or liquor to make drinks daily. The pool bar closed at 5:30pm and 6 on Friday and Sat. The best restaurant (Japanese) was only open once during a 4 day stay. There was no Wi-Fi available by the pools. The Excursion desk was closed Fri-Sun. There was a lack of entertainment and really nothing to do here. I was very disappointed and I felt like I spent a lot of money to have this Secrets experience...I will not be returning to this resort and I wish I could get a refund...This resort gave me Red Roof Inn vibes...
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

George, Unionville

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Janelle Elizabeth, Port Richey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Very nice and clean. Staff was great. Property and area outdated. Swim up bar was not a swim up bar. Couldn’t get a drink in pool had to get out to get a drink. Theater closed and some other areas not open. So not much to do. No activities going on daily as the brochure showed. Need some upgrades and more for the price paid to go back.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Reginald

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was nice beautiful and the staff is so professional
Menginap 4 malam pada Mei 2025