Novotel Venezia Mestre Castellana

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat pusat kecergasan 24 jam dan kolam renang terbuka bermusim

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Novotel Venezia Mestre Castellana

Kolam renang terbuka bermusim, payung kolam, kerusi lepak pantai
Bahagian luar
Lobi
Executive Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, busa memori, bar mini
Bar (di hartanah)

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM383
RM452 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jul - 19 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Family Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

7.8 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Twin Room, 2 Katil Ratu (Queen)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Executive Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Alfredo Ceccherini 21, Mestre, VE, 30174

Tempat berdekatan

  • Piazza Ferretto - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Hospital Villa Salus - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Ospedale dell'Angelo - 2 min memandu - 1.4 km
  • Pelabuhan Marghera - 5 min memandu - 4.9 km
  • Piazzalle Roma - 12 min memandu - 11.8 km

Bergerak

  • Mestre Centro B1 - 3 minit memandu
  • Stesen Venice Carpenedo - 18 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Pizzeria da Luca - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Galloway Mestre SRL - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Pizzería Ristorante Ae Oche 4 Cantoni - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Vineria Cichetteria da Fulvio - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Rossopomodoro - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Novotel Venezia Mestre Castellana

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pelabuhan Marghera
Anda boleh menantikan bar kolam, pusat beli-belah di tapak hartanah dan taman di Novotel Venezia Mestre Castellana. Masakan Itali bistro di tapak, PEOPLE BISTRO', menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman permainan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Bantuan pelancongan/tiket, kawasan bebas tali dan bola sepak meja
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 215 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kerusi tinggi, Mandian bayi dan Buku kanak-kanak
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • Almari pakaian, Peralatan seni dan kot/katil bayi percuma

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 50 meter
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 9 semalam)
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak (surcaj) di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; EUR 15 untuk seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • PEOPLE BISTRO'

Aktiviti menarik

  • Bola sepak meja
  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Pusat beli-belah
  • Sewaan basikal
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Buku kanak-kanak
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kerusi tinggi budak
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Mandian bayi
  • Penyelamat di tapak hartanah
  • Peralatan seni
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 345 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2004
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Penyelamat
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 14 September sehingga 23 Mei:
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 20 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Mangkuk makanan dan air dan kawasan bebas tali tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 15 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.20 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.10 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: EUR 9 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Pesta dan acara dibenarkan di hartanah
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1C6L4Z7DB

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari 27 Mei hingga 17 September
Akses kolam renang tersedia dari 11:00 hingga 20:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke kemudahan kecergasan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Novotel Mestre
Novotel Venezia
Novotel Venezia Castellana
Novotel Venezia Castellana Hotel
Novotel Venezia Castellana Hotel Mestre
Novotel Venezia Mestre
Novotel Venezia Mestre Castellana
Novotel Venezia Mestre Castellana Hotel
Novotel Venezia Mestre Castellana Hotel
Novotel Venezia Mestre Castellana Mestre
Novotel Venezia Mestre Castellana Hotel Mestre

Soalan lazim

Adakah Novotel Venezia Mestre Castellana mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 11:00–20:00. Kolam renang ditutup secara bermusim setiap tahun dari 14 September hingga 23 Mei.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Novotel Venezia Mestre Castellana?

Setakat 30 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Novotel Venezia Mestre Castellana pada 18 Jul 2025 bermula serendah RM 383.35, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Novotel Venezia Mestre Castellana mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 20 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR20 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Novotel Venezia Mestre Castellana?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR9 semalam. Tempat terhad tersedia. Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Novotel Venezia Mestre Castellana?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Novotel Venezia Mestre Castellana?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Novotel Venezia Mestre Castellana?

Hotel mesra keluarga di Mestre ini terletak di kawasan perniagaan, dalam jarak 1 bt (2 km) dari Pusat Beli-belah Porte di Mestre, Muzium M9 Mestre dan Piazza Ferretto. Hospital Villa Salus dan Ospedale dell'Angelo juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Venice Carpenedo sejauh 18 minit berjalan kaki dan Mestre Centro B1 sejauh 21 minit berjalan kaki.

Novotel Venezia Mestre Castellana Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 387 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 417 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 127 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 46 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 24 daripada 1001 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Tasnuva Twaseen

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Ok. I was just for one night. It is ok for one night. Bed is not much comfortable. Needs more pillows and comfortable beds.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dedy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent room and minibar
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Mulugeta

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Room is very dirty
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Emma

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Tülay

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Unterkunft an sich ist völlig okay. 1 Stern Abzug für die schlecht funktionierenden Zimmerkarten. Man musste schon oft die Karte rein und rausziehen, bis die Tür sich öffnen ließ. Wenn man dringend muss, ist das schlecht. Ich habe noch anderen Gästen geholfen, die Tür aufzukriegen. Aber als wir auscheckten, haben wir gesehen, dass das repariert wurde. Erreichbarkeit Venedig Zentrum: 8 Minuten Weg zur Bushaltestelle. Der Bus fährt bis zum Zentrum, dort muss man den Wasserbus nehmen, um zum Stadtkern zu kommen. Dauer ca. 1h 10 min. Ein Tipp: der Bus hält nur, wenn man die Hand ausstreckt und sigalisiert, dass dr halten muss. Gegenüber der Bushaltestelle gibt es einen großen Lidl Supermarkt. Vom Flighafen Marco Polo haben wir win Taxi genommen: Kosten 36 Euro. Da wir uns noch nicht auskannten, haben wir uns ein Taxi genommen. Ansonsten ganz nett, die Zimmer werden jeden Tag geputzt, Betten werden gemacht, das Hotel ist aber etwas in die Jahre gekommen, der Teppichboden sollte mal riichtig gereinigt werden. Fernsehsender ZDF, ZDF neo, 3 sat, KiKa und Eurosport. Eine Flasche Wasser gibt es gratis.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Ana

Menginap 2 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Manuel

Mengembara bersama keluarga
You need to do the updated your service
Menginap 15 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

pohé Louise

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Tout s'est presque bien passé
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Matteo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

JINHWA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
숙소와 조식은 매우 훌륭한 숙소임. 다만 인터넷 환경이 너무 느려서 로비에서 해야 할 수 있음
Menginap 3 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Wagner

Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

LORENA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo, ci ritornerei
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Zoran

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean hotel with proper services
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ricardo L

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Enver

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Alfred

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

David, Merrimack

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Close to public transportation. Clean and updated.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Muhammad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Review for our stay

Hotel was clean and late check in went all good. Only issue was we stayed 4 of us in total in room (2 adult and 2 children) but only provided 2 bed. One bed wasn't comfortable at all and the blanket in one bed was for single person.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Delphine

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Shady

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
there was no AC in the rooms and the staff there tried to convince me that this is the Italian law to shut the AC in October, although i didn't find any law saying this. Moreover, they asked me to open the window despite my room was in the 6th floor and there is not safety film installed in the windows. I had a picture for insects that are on the window from outside. Also, the staff don't speak English and even some of the signs in the rooms are translated incorrectly. I asked for one extra pillow, they brought me an extra towel.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Marcel und Barbara Monika

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Restaurant in the Hotel was not very god food. Sorry.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Christelle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2024