NH Venezia Laguna Palace

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Mestre terdapat marina dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Viale Ancona, 2, Mestre, Veneto, 30172

Tempat berdekatan

  • Muzium M9 Mestre - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pelabuhan Marghera - 3 min memandu - 1.8 km
  • Piazza Ferretto - 5 min memandu - 1.8 km
  • Teater Toniolo - 5 min memandu - 1.8 km
  • Forte Marghera - 10 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Mestre Centro B1 - 2 minit memandu
  • Perhentian Trem Venezia Mestre - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Unico - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Piano Bar Ambasciatori - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bombay SPICE - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Fabbrica In Pedavena - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

NH Venezia Laguna Palace

Mewah bagi hotel berdekatan Piazzalle Roma
Terletak berdekatan Astaka Mexico di Venice Biennale, NH Venezia Laguna Palace menyediakan marina, pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan pencucian kering/dobi. Di restoran hartanah, Laguna, terdapat masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan gimnasium.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Dispenser air, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
  • 25 bilik mesyuarat, perkhidmatan rencam dan perkhidmatan perkahwinan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 376 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan mentol lampu LED
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi rendaman dalam
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Produk pembersihan mesra alam, kot/katil bayi percuma dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 15 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 13 hingga 32 untuk orang dewasa dan EUR 18 hingga 23 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Laguna

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Meja biliard/pool
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 25 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 63 meter persegi)

Kawasan luar

  • Marina

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 2 bangunan
  • 5 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tab mandi
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tab mandi rendaman dalam atau hulu semburan mandi hujan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 15:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Jenis bilik "Family Room (Extra Extra Large)" di hartanah ini terdiri daripada 1, 2 atau 3 bilik tetamu yang mungkin terletak di tingkat yang berbeza, bergantung kepada ketersediaan. Bilik bersebelahan mungkin tersedia atas permintaan.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5 seorang setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat dan meminta pengecualian, sila lawati cda.comune.venezia.it.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR10.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.20 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.10 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 hingga 32 untuk dewasa dan EUR 18 hingga 23 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 15 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 10.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1TKKUNR3Y

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Laguna Palace
Laguna Palace NH
NH Laguna
NH Laguna Palace
NH Laguna Palace Hotel
NH Laguna Palace Hotel Mestre
NH Laguna Palace Mestre
Nh Laguna Palace Hotel Venice
NH Laguna Palace Province Of Venice/Mestre, Italy
Nh Laguna Palace Venice
NH Venezia Laguna Palace Hotel Mestre
NH Venezia Laguna Palace Hotel
NH Venezia Laguna Palace Mestre
Nh Laguna Palace Venice
Nh Laguna Palace Hotel Venice
NH Venezia Laguna Palace Province Of Venice/Mestre
NH Venezia Laguna Palace Hotel
NH Venezia Laguna Palace Mestre
NH Venezia Laguna Palace Hotel Mestre

Soalan lazim

Adakah NH Venezia Laguna Palace mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di NH Venezia Laguna Palace?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR15 sehari.

Apakah masa daftar masuk di NH Venezia Laguna Palace?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 15:00.

Apakah masa daftar keluar di NH Venezia Laguna Palace?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah NH Venezia Laguna Palace memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya NH Venezia Laguna Palace?

Terletak berhampiran lapangan terbang di pusat bandar, hotel ini berada di kawasan yang sama dengan Astaka Mexico di Venice Biennale. Mestre Centro B1 sejauh 23 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem Venezia Mestre sejauh 16 minit berjalan kaki.

NH Venezia Laguna Palace Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 373 daripada 981 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 386 daripada 981 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 134 daripada 981 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 58 daripada 981 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 30 daripada 981 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Damian

Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Ryne

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
The Hotel was nice overall but my sheets were dirty when i arrived to the room.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Xianzhi, San Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Imme, Bremen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Sauberes Zimmer. Frühstück in Ordnung.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Luis

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
No nos dieron opción de cambiar la reservación
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Everardo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

John

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Wai Pong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Nargisse

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ismael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel, propre et personnel agreable
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Chauncey Dawn

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is gorgeous inside, we enjoyed staying here for 4 days before we are going to Florence. Very recommended to everyone
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Cesar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Valerio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Buon hotel con tutti i servizi. Zona isolata
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Cibele

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Leah

Menginap 5 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

FRED

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stay 3 nights, ac was not working properly, empty bottle of water was in one of the drawers when we checked in
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Rose

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Malinda

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anjreyev

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

David Eduardo

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff at the restaurant wasn’t that kind as the one in reception.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Cevat Tan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mükemmel bir oteldi.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Gabriel

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Li

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very spacious and very good
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Atakan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
When we booked rooms at hotels, there was no option to buy breakfast included. Moment when you check-in they don’t give you any info about breakfast price which is (15) euros, and the next day in the morning they ask you (20) euros because you are kinda paying late.
Menginap 1 malam pada Jun 2025