Hotel Canal

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Canal

Bahagian luar
Lobi
Single Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Tempat makan
Kemudahan bilik

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room, Canal View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Single Room

  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room with Canal View

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sestiere Santa Croce 553, Venice, VE, 30135

Tempat berdekatan

  • Piazzalle Roma - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Grand Canal - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pelabuhan Venice - 9 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Jambatan Rialto - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Dataran St. Mark - 18 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Venezia Tronchetto - 17 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Filovia - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bar Autorimessa Piazzale Roma - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Arcicchetti Bakaro - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Al Bacco Felice - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Canal

Hotel berdekatan Piazzalle Roma
Berdekatan Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto, Hotel Canal menyediakan sarapan Eropah percuma, bar dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan, perkhidmatan rencam dan dewan bankuet
  • Bantuan pelancongan/tiket, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Canal menampilkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 12:00 tengah malam
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Canal Hotel
Canal Venice
Hotel Canal
Hotel Canal Venice
Hotel Canal Hotel
Hotel Canal Venice
Hotel Canal Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Canal mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor).

Berapakah fi parkir di Hotel Canal?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Canal?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Canal?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Di manakah terletaknya Hotel Canal?

Terletak di Santa Croce, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Taman Papadopoli, Piazzalle Roma dan Grand Canal. Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 6 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 6 minit berjalan kaki.

Hotel Canal Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 142 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 337 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 272 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 140 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 109 daripada 1000 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Ashok

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only positive is close to the train station. Property is in terrible condition. Air condition doesn't work. Bathrooms are in bad condition and shower water pressure is poor. Front desk staff unhelpful, and breakfast was not good. I don't recommend staying here at all.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Ghazi

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Très mauvais service pas pro
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Wadhah

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Un bon rapport qualité prix et une meilleure accessibilité. L'hôtel est correcte. Manque de précision sur les chambres car on s'est trouvé finalement dans un hôtel avec un autre nom. Il faut bien préciser les détails du logement et la localisation. Sinon rien à signaler de mon côté
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely little hotel with genuine feel. Room had a balcony overlooking canal which was amazing.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very close to everything you need train 10 mins across the bridge eats down the road ferry 7 mins airport bus 10 water taxi 2 min yes it’s old but so is everything it’s a friendly place staff are very helpful breakfast is good good choice
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Vinod

Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Ivette Cristina

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Buen hotel

El hotel tiene una vista increíble y está bien ubicado, caminamos desde la estación de trenes, el desayuno está bien!
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Eduardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Foi bom
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Will be amazing when done

Making improvements and have a ways to go. Will be amazing in 6 months to a year
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Francisca

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
La ubicación es adecuada, la fachada de la propiedad muy mal tenida. Las habitaciones y el hotel son antiguos, falta un poco de ventilación y remodelación.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Daniela

Mengembara bersama keluarga
How can I make a review to a hotel that didn’t let us stay at their place… We booked this hotel in January and the week before we were arriving now in October they told us they can’t accommodate us. Contacted them here but they never replied. We past by the hotel several times here in Venice and we saw people the whole time… so why couldn’t we stay here???? We had to get another hotel with a lot of stress to deal with just a week before our trip.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Julia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Having stayed at this hotel numerous times I was disappointed that we were given a room in an inferior nearby property, and we were not aware of the renovations that were taking place. After showing our displeasure we were given a room for the rest of our stay in the hotel we had booked, so everything was ok .
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

patrick

Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Martha

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was a little old and outdated but very convenient. The breakfast is not in the hotel, you have to walk around the corner to another hotel to eat. Other than that, it was ok.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Galindo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was across from the train station
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Graeme

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Under all kritik

EXTREMT påträngande mögellukt. Smutsigt. Trångt. Andra natten blev vi skickade till ett annat hotell eftersom de ”hade problem med rummen” - 30 minuters promenad med bagage kors och tvärs genom gränder och över trappbroar. Vi fick ingen information om detta förrän vi kom till hotellet. Det andra hotellet var fint och med bra personal.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Karin

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

bruno

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Rennie, Washington

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
This hotel was an older building. There was not elevator and were made aware of that before booking. Being right on the canal there were issues with mosquitoes. We were made aware of that before booking but it was a little more than expected. The location was excellent, very close to the bus for airport connection and across the canal from the train station. There are lots of places to eat but I think I would stay elsewhere on my next trip to Venice.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Michael

Mengembara bersama keluarga
Les locaux auraient besoin d’un rafraîchissement, fenêtres qui ne ferment plus. ( très bruyant la nuit a l’extérieur)
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Stephanie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Davron

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Marie

Menginap 2 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ok

The hotel was clean but old and could use some upgrades. The sheets were very clean but the mattress was uncomfortable. The breakfast was pretty good. AC worked so/so. The shower is too small. Cleanliness was good.
Menginap 1 malam pada Jul 2024