Hotel Canal

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, 3-minute walk to Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Standard Room

  • Boleh menampung 2

Single Room

  • Boleh menampung 1

Standard Double or Twin Room, Canal View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
  • 15 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Triple Room

  • Boleh menampung 3

Quadruple Room

  • Boleh menampung 4

Standard Room with Canal View

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sestiere Santa Croce 553, Venice, VE, 30135

Tempat berdekatan

  • Piazzalle Roma - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Grand Canal - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pelabuhan Venice - 9 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Hentian Bas Air Tronchetto - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Jambatan Rialto - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Venezia Tronchetto - 17 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪KFC - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Bar Filovia - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bacareto da Lele - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bistrot S. Lucia - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Canal

Hotel berdekatan Piazzalle Roma
Berdekatan Pelabuhan Venice dan Teatro La Fenice, Hotel Canal menyediakan sarapan Eropah percuma, bar dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan perkhidmatan rencam
  • Mesin layan diri, bantuan pelancongan/tiket dan dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Canal menampilkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 12:00 tengah malam
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Canal Hotel
Canal Venice
Hotel Canal
Hotel Canal Venice
Hotel Canal Hotel
Hotel Canal Venice
Hotel Canal Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Canal mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor). Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel Canal?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Canal?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Canal?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Di manakah terletaknya Hotel Canal?

Terletak di Santa Croce, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Piazzalle Roma dan Grand Canal. Dataran St. Mark dan Pelabuhan Venice juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Venezia Tronchetto sejauh 17 minit berjalan kaki dan Stesen Venice Santa Lucia sejauh 6 minit berjalan kaki.

Hotel Canal Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 145 daripada 1004 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 344 daripada 1004 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 269 daripada 1004 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 136 daripada 1004 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 110 daripada 1004 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Tammy

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel misrepresented itself. You think you are booking Hotel Canal as shown online and when you check in they hand you a key and ask you to walk around to the side of the building to Hotel Walter which is a dump. They give you a code to a main door which doesn’t actually lock. There are no staff onsite and the place is completely insecure all night. The building itself smells bad and look rundown inside. The rooms don’t even complete to the rooms at Hotel Canal. The heat had to be on or off, it did not regulate itself. So when it got to warm you had to wake up and turn it off. Then wake up freezing. The bed was hard and the TV didn’t work. There is also zero view.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Daniella

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay. Convenient to get to
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kushal

Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Arun Joseph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very near trainstation
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Irasema

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Stuart

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
View was wonderful
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Sandeep

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I want stay next time Thanks
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Ersel, Altamonte Springs

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good customer service, delicious breakfast. Excellent view!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Peifeng

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Excellent service, particularly Apple at front desk. The facility has issues (toilet did not flush, in-room safe did not work), but staff did try to fix the problems. Convenient location. Good value. Would stay again.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Perla Noemi

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arrived to the hotel and did not get a room, at first they said it’s because payment wasn’t still confirmed by the last time they checked which was same day’s morning, I told them that was not right and showed them emails with date stamp on it that it was all done before already. So they changed the story and was told then I could not get a room because it had rained inside the hotel and they had leaks and flood and I could not be given a room like that, I was sent to a different hotel to make a new reservation at today’s price on the spot and stay there because they were not able to give me a room.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Mengembara bersama keluarga
Untidy
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Anne-Marie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Odeur de renfermé dans la chambre. Pas de crochets pour accrocher vêtements ou serviettes à la sortie de douche. Eau de douche qui coule sur le plancher . Bon petit déjeuner complet .
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Carlos

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This is the worst hotel from our trip. They don't seem to know what Maintenance
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Ashok

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Only positive is close to the train station. Property is in terrible condition. Air condition doesn't work. Bathrooms are in bad condition and shower water pressure is poor. Front desk staff unhelpful, and breakfast was not good. I don't recommend staying here at all.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Ghazi

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Très mauvais service pas pro
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Wadhah

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Un bon rapport qualité prix et une meilleure accessibilité. L'hôtel est correcte. Manque de précision sur les chambres car on s'est trouvé finalement dans un hôtel avec un autre nom. Il faut bien préciser les détails du logement et la localisation. Sinon rien à signaler de mon côté
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lilian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Não saía da janela
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely little hotel with genuine feel. Room had a balcony overlooking canal which was amazing.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is very close to everything you need train 10 mins across the bridge eats down the road ferry 7 mins airport bus 10 water taxi 2 min yes it’s old but so is everything it’s a friendly place staff are very helpful breakfast is good good choice
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Vinod

Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Ivette Cristina

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Buen hotel

El hotel tiene una vista increíble y está bien ubicado, caminamos desde la estación de trenes, el desayuno está bien!
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Eduardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Foi bom
Menginap 2 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Will be amazing when done

Making improvements and have a ways to go. Will be amazing in 6 months to a year
Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Francisca

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
La ubicación es adecuada, la fachada de la propiedad muy mal tenida. Las habitaciones y el hotel son antiguos, falta un poco de ventilación y remodelación.
Menginap 1 malam pada Nov 2024