Hotel Savoia & Jolanda

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Room, Lagoon View

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Peti besi
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Comfort Double or Twin Room

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Classic Double or Twin Room

9.4 daripada 10
Luar biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
Pengemasan harian
Peti besi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, Lagoon View

9.8 daripada 10
Luar biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran digital
  • 30 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan lagun
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Riva Degli Schiavoni 4187, Venice, VE, 30122

Tempat berdekatan

  • Bridge of Sighs - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Dataran St. Mark - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Istana Doge - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Basilika St. Mark' - 4 min berjalan kaki - 0.3 km
  • St Mark's Campanile - 4 min berjalan kaki - 0.3 km

Restoran

  • โ€ชBirreria Penasa 2.0 - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชDucale Caffรจ - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชBar Gelateria Bellavista - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชCafe Internazionale - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชOsteria da Baco - โ€ฌ2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Savoia & Jolanda

Mewah bagi hotel mewah berdekatan Dataran St. Mark
Berdekatan Istana Doge dan Basilika St. Mark', Hotel Savoia & Jolanda menyediakan teres, pencucian kering/dobi dan bar. Restoran di tapak, Principessa, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan gimnasium tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar masuk ekspres
  • Lif, tempat simpanan bagasi dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma, bantuan pelancongan/tiket dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • 32-inci TV LED dengan saluran digital

Anugerah dan gabungan

Hartanah ini merupakan ahli Hotel & Tempat Peranginan Pilihan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 25 untuk orang dewasa dan EUR 25 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Principessa

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Di persisiran
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LED 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawatiย cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sehingga 8 kg setiap haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 4.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 25 untuk dewasa dan EUR 25 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 180 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 2 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1DXCA2T86

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Jolanda
Hotel Jolanda Savoia
Hotel Savoia & Jolanda
Hotel Savoia & Jolanda Venice
Hotel Savoia Jolanda
Jolanda Hotel
Jolanda Savoia
Savoia Jolanda
Savoia Jolanda Hotel
Hotel Savoia Jolanda Venice
Savoia Jolanda Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Savoia & Jolanda mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan dengan berat maksimum sehingga 8 kg untuk setiap haiwan kesayangan.

Berapakah fi parkir di Hotel Savoia & Jolanda?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Savoia & Jolanda?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Savoia & Jolanda?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Savoia & Jolanda memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR180 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Savoia & Jolanda?

Terletak di Castello, hotel mewah ini sejauh beberapa langkah dari Riva degli Schiavoni dan Istana Doge. Dataran St. Mark dan Basilika St. Mark' juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Savoia & Jolanda Ulasan

9.0

Hebat

9.2

Kebersihan

9.6

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 628 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 269 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 68 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 1002 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Marc

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel Savoia & Jolanda, Venice, Italy โ€“ November 2024 3 nights stay. This was my second stay at Hotel Savoia & Jolanda, and I returned with three family members who were visiting Venice for the first time. The hotelโ€™s customer service is exceptionalโ€”the staff is attentive and eager to make your stay enjoyable. While the hotel has a charming Venetian character, it could benefit from some renovations in certain areas. One issue we faced was the room temperature. Despite it being November, it was surprisingly warm, and the air conditioning wasnโ€™t working. The hotel provided us with an electric fan, which helped a little, but it was still uncomfortable at night. Unfortunately, opening the windows for fresh air wasnโ€™t an option due to mosquitos, which was disappointing. That said, the bed was comfortable, and we stayed in a junior suite with a balcony overlooking the canal, which was a highlight. Waking up to the views of the water and the lively activity below was an incredible experience. Overall, I would stay here again but would choose the winter months for a more comfortable room temperature. The location, service, and views make it a wonderful place to stay in Venice, but the heat in the fall can detract from the experience.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Sean

Sukakan: Keselesaan bilik

Italy Vacation

This was my third time staying at hotel and i won't be returning. The breakfast buffet was one of my least favorite in touring Italy. The hotel turns air off so no air for 3 days. Rooms are nice but very noisy since we needed to open for lack of air. Gave porter $20 euros to bring our 3 bags to water taxi but he dissappeared when our water taxi arrived. The front desk noticed our frustration but offered no assistance or concern . We carried our own bags! On a high note we ate at one of best restaurants in Venice, Da Ivo!! Great food and Friendly Chef!
Menginap 3 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Gary

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No air conditioning, very hot, unable to sleep. Staff was unhelpful
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Lynsey

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful hotel in a central location in Venice. The staff were amazing, we had a Junior Suite with a balcony that overlooked the lagoon and it was gorgeous. The room was large as was the bathroom and the balcony was an added bonus. Well located with the water taxi and water bus stopping right out the front made it very easy to get to and from the airport and over to the other islands. Also very walkable to all the attractions in Venice, we were very happy and would definitely stay here again.

10/10 Cemerlang

Stephanie

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Lance

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
On the waterfront. Staff was quick to reslove issues. Did not like the lack of air conditioning.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Aishwarya

Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

David

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I canโ€™t believe the property we arrived at is the same pictured everywhere online. The room that was given to us wasnโ€™t pictured anywhere online. The hotel was dark and dingy. The hallways looked like a horror movie, pulled carpet, yellowed tiles on the ceilingโ€ฆ then we get to our room. Not just oldโ€ฆ decrepit. I have no idea how this is considered a 4-star hotel. We didnโ€™t get in until 11pm because of some transportation issues, but scoured the city for anywhere else to sleep- which we found- at 12:30am, and happily left. They didnโ€™t refund us, which I guess could be expected. I was happy to lose $600 to not stay there.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Susan

Close to water taxi and St Marks square .
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

JOSEPH

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
great location, rooms were very small & view was a wall, great staff, easy to get too
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Pamela, Mississauga

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a great place to stay highly recommended.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Geir

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfekt beliggenhet

Perfekt beliggenhet! Super service og en meget god restaurant. Kort vei til ferger og vanntaxi.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Marie

Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Brigitte, La Jolla

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was incredibly helpful and kind. They made excellent recommendations, assisted in water taxis, dining recommendations and shopping ideas. We were on our honeymoon and were greeted with a bottle of champagne and local cookies twice during our stay. We were treated like family. Grazie Mille.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Lisa, Madison

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is right in front of the Ferry-easy to get to with luggage. The staff are extremely friendly and helpful. The room was beautiful with high ceilings and wood beams. The bed was very roomy.The hotel was walkable to most of the sights. The VIP package with Expedia provided breakfast daily and complimentary champagne. We could not have asked for anything better in Venice.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ailien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Romantic location

Great service by everyone. The location is ideal, less than 5 minutes Piazza de San Marco.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Jeongman

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
306ํ˜ธ์— 3๋ฐ•์„ ํ•˜์˜€๋Š”๋ฐ, ํ˜ธํ…”์„ ์ฒญ๊ฒฐํ•˜์˜€์œผ๋‚˜ ์‹œ์„ค์ด ์˜ค๋ž˜๋˜์–ด ๋ถˆํŽธํ•œ ์ ์ด ๋งŽ์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. 306ํ˜ธ๋Š” 304ํ˜ธ์™€ ๋ฐฉ๋ฌธ ํ•˜๋‚˜๋กœ ๋‚˜๋‰˜์–ด์ง„ ๋ฐฉ์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ž˜์„œ 304ํ˜ธ์—์„œ TV์†Œ๋ฆฌ๊ฐ€ ์šฐ๋ฆฌ ๋ฐฉ์œผ๋กœ ๊ทธ๋Œ€๋กœ ์ „๋‹ฌ์ด ๋˜์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ž˜์„œ ์ž„์‹œ ๋ฐฉํŽธ์œผ๋กœ ๋ถ„๋ฆฌ๋œ ๋ฐฉ๋ฌธ ์•„๋ž˜ 1~2cm์˜ ํ‹ˆ์— ์ˆ˜๊ฑด์œผ๋กœ ๋ง‰์•„์„œ ์‚ฌ์šฉํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ž˜๋„ ๋ฐฉ์Œ์ด ์ œ๋Œ€๋กœ ๋˜์ง€ ์•Š์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ์œ„ ์ธต๊ณผ ์˜† ๋ฐฉ์—์„œ ๊ฐ€๊ตฌ์˜ ์‚๊ฑฑ๊ฑฐ๋ฆฌ๋Š” ์†Œ๋ฆฌ๊ฐ€ ๋“ค๋ฆฌ๊ณ , ์œ„์ธต์—์„œ ๊ฑธ์„ ๋•Œ๋งˆ๋‹ค ์ฟต์ฟต ๊ฑฐ๋ฆฌ๋Š” ์†Œ๋ฆฌ๊ฐ€ ๋“ค๋ ธ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์œ ๋Ÿฝ ์—ฌํ–‰ ์ค‘์— ์ด๋ ‡๊ฒŒ ์ธต๊ฐ„ ์†Œ์Œ์ด ์žˆ๋Š” ๋ฐฉ์€ ์ฒ˜์Œ์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฐฉ์„ ๋ฐ”๊ฟ”๋‹ฌ๋ผ๊ณ  ์š”์ฒญํ•ด๋ณด์•˜์œผ๋‚˜, ๋‚ฎ์€ ๋“ฑ๊ธ‰์˜ ๋ฐฉ ๋ฐ–์— ์—†์–ด์„œ ํฌ๊ธฐํ•˜์˜€์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค์Œ ๋‚  ๋ฐ”๊พธ์–ด ์ค„ ์ˆ˜ ์žˆ๋‹ค๊ณ  ํ•˜์—ฌ, ๋‹ค์Œ๋‚  ๋‚ฎ์—๋Š” ์ผ์ •์ด ์žˆ์–ด์„œ ์ €๋…์— ๊ฐ”๋”๋‹ˆ, ๋ชจ๋“  ๋ฐฉ์ด ๊ฐ€๋“ ์ฐจ์„œ ๋ฐ”๊ฟ”์ค„ ์ˆ˜ ์—†๋‹ค๊ณ  ํ•˜์˜€์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋Ÿฌ๋ฉด ๋‚ฎ์— ์ผ์ •์„ ํฌ๊ธฐํ•˜๊ณ  ๋ฐฉ์„ ๋ฐ”๊ฟ”์•ผ ํ–ˆ์—ˆ๋˜ ๊ฒƒ์ธ์ง€ ์˜๋ฌธ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์—ฌํ–‰์„ ์™€์„œ ๋‚ฎ์‹œ๊ฐ„์€ ๋Œ€๋ถ€๋ถ„ ์ผ์ • ๋•Œ๋ฌธ์— ํ˜ธํ…”์— ๋“ค๋ฆด ์ˆ˜ ์—†๋Š”๋ฐ ๋ง์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์•„๋ฌดํŠผ ๋‹ค๋ฅธ ๋ถ„๋“ค์€ ์ˆ™๋ฐ•์‹œ ํ•ด๋‹น ๋‚ด์šฉ์„ ๊ณ ๋ คํ•˜์—ฌ ์ˆ™๋ฐ•ํ•  ํ•„์š”๊ฐ€ ์žˆ์–ด๋ณด์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์š•์กฐ๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜๋˜ ๋ถ€๋ถ„์€ ์žˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

ATSUSHI

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚ธใƒฅใƒ‹ใ‚ขใ‚นใ‚คใƒผใƒˆใƒซใƒผใƒ ใซๅฎฟๆณŠใ—ใพใ—ใŸใ€‚ใƒใƒซใ‚ณใƒ‹ใƒผใ‹ใ‚‰่ฆ‹ใˆใ‚‹ใ€ใƒ™ใƒใƒใ‚ขใฎ้‹ๆฒณใ€ใ‚ตใƒณใ‚ฟใƒžใƒชใ‚ขใƒ‡ใƒƒใƒฌใ‚ตใƒซใƒผใƒ†ๆ•™ไผšใ€ใ‚ตใƒณใ‚ธใƒงใƒซใ‚ธใƒงใƒžใƒƒใ‚ธใƒงใƒผใƒฌๅณถใ€‚ๅฎŒ็’งใชๆ™ฏ่‰ฒใงใ—ใŸใ€‚ๆปžๅœจไธญใ€ไฝ•ๅบฆใ‚‚ใƒใƒซใ‚ณใƒ‹ใƒผใซๅ‡บใฆใ€ๆ™ฏ่‰ฒใ‚’ๆฅฝใ—ใฟใพใ—ใŸใ€‚้ฃฝใใ‚‹ใ“ใจใŒใชใ„ๆ™ฏ่‰ฒใงใ™ใ€‚ ็ซ‹ๅœฐใฏใ‚ตใƒณใƒžใƒซใ‚ณๅบƒๅ ดใซใจใฆใ‚‚่ฟ‘ใใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฏใƒ•ใƒฌใƒณใƒ‰ใƒชใƒผใงใ€ๅฎถใฎใ‚ˆใ†ใซใใคใ‚ใ’ใ‚‹ใƒ›ใƒ†ใƒซใงใ—ใŸใ€‚ ใ“ใฎใƒ›ใƒ†ใƒซใฎใŠใ‹ใ’ใงใƒ™ใƒใƒใ‚ขใ‚’ๆบ€ๅ–ซใ™ใ‚‹ใ“ใจใŒใงใใพใ—ใŸใ€‚ใจใฆใ‚‚ๆœ€้ซ˜ใงใ™ใ€‚
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Stephen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Takahiro

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใƒˆใƒฉใƒ‡ใ‚ฃใ‚ทใƒงใƒŠใƒซใช้›ฐๅ›ฒๆฐ—ใ‚’ๆฅฝใ—ใ‚ใŸไธ€ๆ–นใ€ๅฐ‘ใ—ๆธ…ๆฝ”ๆ„Ÿใงๆฐ—ใซใชใ‚‹ใจใ“ใ‚ใŒใ‚ใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Deborah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location!! Hotel was dirty and the pillows were like rocks!! Our room was so tiny, it was ridiculous!! Maid lost the tv remote the first night, never to be found again๐Ÿ˜ณ
Menginap 4 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Fernando

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
El hotel realmente es super caro para el mantenimiento que tiene habitaciรณn super vieja y sucia en mal estado
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Jamie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Jason

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Jacob

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024