Hotel Mercure Venezia Marghera

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Mercure Venezia Marghera

Bahagian luar
Sarapan dihidangkan, masakan antarabangsa
Perincian bahagian dalam
Kemudahan mesyuarat
Peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba, kalis bunyi

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Termasuk parkir
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM344
RM408 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Room, Berbilang Katil (4 pax)

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(17 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Room, 3 Katil Bujang (Single)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Privilege, Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Marghera, sebauh kawasan kejiranan di Mestre, Hotel Mercure Venezia Marghera berhampiran dengan lapangan terbang dan berhampiran stesen kereta api. Pelabuhan Marghera dan Terminal Fusina disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi boleh menerokai Grand Canal dan Marina di Venezia. Taman San Giuliano dan Zattere juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
Via Malamocco 14, Mestre, VE, 30175

Tempat berdekatan

  • Pelabuhan Marghera - 3 min memandu - 2.2 km
  • Piazza Ferretto - 4 min memandu - 3.6 km
  • Piazzalle Roma - 11 min memandu - 12.3 km
  • Pelabuhan Venice - 11 min memandu - 12.3 km
  • Terminal Fusina - 12 min memandu - 10.9 km

Bergerak

  • Perhentian Trem Venezia Mestre - 4 minit memandu
  • Mestre Centro B1 - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪Ciao Bella - ‬1 min memandu
  • ‪Red Bear - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Al Calesse - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Istanbul City Kebap & Pizza - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Bottega Del Caffe' - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Mercure Venezia Marghera

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Pelabuhan Marghera
Pertimbangkan penginapan di Hotel Mercure Venezia Marghera dan manfaatkan taman, pencucian kering/dobi dan bar. Masakan antarabangsa restoran di tapak, M Restaurant, menyajikan sarapan. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan penjagaan anak/bayi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Lif, dewan bankuet dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 99 bilik menawarkan keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 14 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • M Bar
  • M Restaurant

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 371 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2010
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.20 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.10 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 14 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1AO6JJRSQ

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Mercure Venezia
Hotel Mercure Venezia Marghera
Mercure Venezia
Mercure Venezia Marghera
All Seasons Venezia Marghera Hotel Marghera
Mercure Venezia Marghera Hotel Province Of Venice, Italy
Mercure Venezia Marghera
Hotel Mercure Venezia Marghera Hotel
Hotel Mercure Venezia Marghera Mestre
Hotel Mercure Venezia Marghera Hotel Mestre

Soalan lazim

Adakah Hotel Mercure Venezia Marghera mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR10 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Mercure Venezia Marghera?

Setakat 7 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Mercure Venezia Marghera pada 2 Nov 2025 bermula serendah RM 343.53, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Mercure Venezia Marghera?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Mercure Venezia Marghera?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Mercure Venezia Marghera?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Mercure Venezia Marghera?

Terletak di Marghera, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 3 bt (5 km) dari Pelabuhan Marghera, Piazza Ferretto dan Forte Marghera. Villa Foscari La Malcontenta dan Hospital Villa Salus juga dalam jarak 6 bt (10 km). Stesen Venezia Mestre sejauh 25 minit berjalan kaki dan Stesen Venice-Mestre sejauh 25 minit berjalan kaki.

Hotel Mercure Venezia Marghera Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 421 daripada 724 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 248 daripada 724 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 43 daripada 724 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 724 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 724 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Isabelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personnel très courtois, bon déjeuner, près de l’autobus qui nous mène à Venise. Ils vendent les billets pour le bus et le bateau.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Norbert Adam, Gremsdorf

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ist absolut okay. Personal sehr freundlich
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice & clean. Great staff at Reception.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

GEORGE, Goodyear

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Staff
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

maria de Lourdes

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel moderno, super confortável, café da manhã excelente, com condução fácil para o centro de Veneza
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Vivian, West Gladstone

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a lovely overnight stay. Staff were lovely really helpful.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Martina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Großes Zimmer, gute Busverbindung nach Venedig, nettes Personal und ausreichend kostenlose Parkplätze.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Aldo Marcio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

HANA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Heike Alexandra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr große Zimmer, super ausgestattet. Bad mit sehr schöner Dusche. Personal sehr freundlich und gute Anbindung in die Stadt. Wir waren sehr überrascht
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Dharmen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked the customer service.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

MAYRA

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Neil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very helpful staff with plenty of information about travel and facilities in the local area. I imagine most people staying here are visiting Venice and the staff provided all the information (and tickets) required for travel into Venice. Bus stops are within easy walking distance too.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Michail

Menginap 7 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

sebastien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Sébastien

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous avons eu cet hôtel en remplacement sans frais d'un autre hôtel qui a annulé notre réservation, nous n'avons donc pas payer le prix de cet hôtel donc je ne peux rien indiquer sur ce sujet. Les chambres sont spacieuse, avec tout ce qu'il faut, mais il faut mettre la carte de la chambre dans un trou à l'entrée pour faire fonctionner l'électricité dans la chambre, ce que l'on avait pas compris. Attention aussi, on ne peux accéder à l'hôtel que par un côté, l'autre côté nous emmène devant un portail gris fermé avec un interphone vers la réception qui ne fonctionne pas. Petit déjeuner à volonté pour le matin mais qui coûte cher.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

TOMMASO

Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Elkin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Vadim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice service and good hotel. Renovated rooms, free parking
Menginap 6 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Yuta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ベネチアのサンタルチア駅から6番のバスで30分程度、メステラ駅が最寄りですが歩くとかなり時間がかかります。 部屋は広く清潔です。朝食もビュッフェ形式で非常に美味しかったです。
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Filip

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
230€ for 2 nights, no meal, is overpriced for this hotel. Cheap matress and pillow, both very uncomfortable. This is more like 2-3 star hotel. Its clean, its ok. But for price not.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Michael

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Sofia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024