Hotel Falier

Hartanah 2.0 bintang
Hotel terdapat teres atas bumbung, dengan jarak berjalan kaki ke Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Falier

Depan hartanah
Lobi
Taman
Lobi
Sarapan Eropah setiap hari (EUR 12 seorang)
Berdekatan Piazzalle Roma dan Grand Canal, Hotel Falier menyediakan teres atas bumbung, taman dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Standard Double Room

7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Pengemasan harian
Meja
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Economy Double Room

8.2 daripada 10
Sangat baik
(16 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran digital
Pengemasan harian
Meja
Peti besi
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Salizada San Pantalon 130, Venice, VE, 30135

Tempat berdekatan

  • Piazzalle Roma - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Grand Canal - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pelabuhan Venice - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Jambatan Rialto - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Dataran St. Mark - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 11 minit berjalan kaki
  • Stesen Venezia Tronchetto - 20 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Dolcevita - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Al 133 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bacareto da Lele - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Trattoria La Rosa Dei Venti - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Bakaró - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Falier

Hotel berdekatan Piazzalle Roma
Berdekatan Grand Canal dan Dataran St. Mark, Hotel Falier menyediakan teres atas bumbung, taman dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan Eropah (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, tempat simpanan bagasi dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Hartanah bebas asap rokok, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Falier disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • 20-inci televisyen dengan saluran digital
  • Setiap hari, meja dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 12 untuk orang dewasa dan EUR 12 untuk kanak-kanak
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dibina pada 1960
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 20-inci dengan saluran digital

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 3:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 2 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 12 untuk dewasa dan EUR 12 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A15MOCGGMU

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 1 Jun hingga 30 September

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Falier
Falier Hotel
Falier Venice
Hotel Falier
Hotel Falier Venice
Falier Hotel Venice
Hotel Falier Hotel
Hotel Falier Venice
Hotel Falier Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Falier mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor).

Berapakah fi parkir di Hotel Falier?

Hotel Falier tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Falier?

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 3:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Falier?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Di manakah terletaknya Hotel Falier?

Terletak di Santa Croce, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Campo Santa Margherita, Piazzalle Roma dan Grand Canal. Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Venezia Tronchetto sejauh 20 minit berjalan kaki dan Stesen Venice Santa Lucia sejauh 11 minit berjalan kaki.

Hotel Falier Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 204 daripada 666 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 305 daripada 666 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 107 daripada 666 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 39 daripada 666 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 666 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mustafa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice for the price and very comfortable
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Anissa

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

RICHARD, Phoenix

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was friendly, helpful, and professional. Roomes were small but clean
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Michael J Chiarlone

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Barton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Small comfortable hotel

Friendly reception, convenient to Piazzale Roma. Small rooms, as is typical for Venice, but clean and comfortable. I had no problem with the after-hours checkin - they give you the code for the outside doors and leave the room key for you inside. At night the entrance is off of a very small alley, but not hard to find.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sabrina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel has a great mix of European charm with modern technology. Very easy to walk to see all of Venice and very close to the train and bus station.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Claudoa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Me ha parecido que tiene una ubicacion fenomenal
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Brian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our reservations at Hotel Falier was great and everything went very smoothly. The staff (Julia) was very friendly and helpful. The hotel is located adjacent to one of the canals, not to far from the "terminal station" (drop off point) that you can walk from...with only two bridges to cross. The hotel is also located within a nice shopping area for restaurants and a variety of shops. All in all we were very satisied with our choice to stay at Hotel Falier.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

YUKI

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Personnel aimable, serviable, tres professionnel ! Propriété excellente, rien a dire Situation geographique ideale et calme
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Mika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rauhallinen ja siisti hotelli kävelymatkan päässä kaikesta.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Madina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Enes

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gayet güzeldi, tavsiye ediyorum.

Girişteki hanımefendi çok kibardı. Bizi çok güzel karşıladı, her şeyi anlattım. Teraslı odada kalmak istediğimi rice etmiştim, mükemmel bir odaydı. Her şey teknolojik. Banyosu yeterliydi. Temizdi oda. Ayrıca ulaşımı da kolay gerek turistik yerlere gerek de tren istasyonuna. Odamıza bir kere gelip temizlik yapıldı biz yokken. Her şeyi düzenlemişlerdi ayrıca. Odada akıllı televizyon da var. Tavsiye ediyorum.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Melanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was in the right place for my activities. The staff were wonderful, and the breakfast was delightful. The room was just the right size with places to store luggage and clothing.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Margot Soraya

Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Keith

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a budget hotel, my room was clean nicely layout, as an economy double room it was small but ideal for me on a short stay. Overall the hotel is nice and what you would expect from a budget hotel. Whilst the outside could do with updating to fit in with the rooms etc. don’t let this put you off. Staff are polite and helpful. Only downside I guess is that there is no concierge after 18.00 so the place looks abandoned. But overall I would recommend this place. There is a lovely cafe next door, serves great coffee and the croissants were very nice. Also a lovely wine bar and restaurant opposite.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Reynaldo

Menginap 3 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Jose, Orange Park

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Is an old hotel!! Bed was horrible!! Air conditioning never worked. For the price is not worth it!! If I could I’ll ask for a fuel refund!!
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pia

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Aaron

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pleasant aesthetic to the building and our room. Modern touches for the AC and bathroom, with a couple minor quirks. The bed(s) unfortunately, were quite terrible. Super squeaky paired twin mattresses that are probably as old as I am. Frequently found hard spots that pinched nerves and caused some poor sleeps. Also, the claim that there's a 24hr front desk is just false. They do offer a good amount of instructions to allow you to come and go and do contactless check-in/out, but there's only someone at the desk for a select amount of hours during the day, and we ran into cases where the individual on staff couldn't help with what we needed.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Mai

Menginap 2 malam pada Sep 2024