Hotel ai Mori d'Oriente

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat bar/ruang istirahat, berhampiran Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel ai Mori d'Oriente

Peralatan tempat tidur hipoalergenik, gebar bulu kapas, bar mini
Bar (di hartanah)
Bar (di hartanah)
Lobi
Junior Suite, Canal View | Pemandangan dari bilik
VIP Access

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Classic Double or Twin Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(22 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double or Twin Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Suite, Canal View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Raja (King)

Family Suite

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double or Twin Room, Canal View

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room (Junior Suite)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Junior Suite, Canal View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Fondamenta della Sensa, 3319, Cannaregio, Venice, VE, 30121

Tempat berdekatan

  • Jambatan Rialto - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Piazzalle Roma - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Grand Canal - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Dataran St. Mark - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Basilika St. Mark' - 19 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 13 minit berjalan kaki

Restoran

  • ‪Gelato di Natura - Campiello de l'Anconeta - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Birreria Zanon - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Orto dei Mori - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Time Social Bar - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Sullaluna - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel ai Mori d'Oriente

Mewah bagi hotel berdekatan Jambatan Rialto
Berdekatan Piazzalle Roma dan Dataran St. Mark, Hotel ai Mori d'Oriente menyediakan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada bar dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok, TV di lobi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Porter/tukang angkut, kakitangan berbilang bahasa dan dispenser air
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel ai Mori d'Oriente memiliki sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan gebar bulu kapas
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan bidet
  • 39-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 39-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 8 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 3.10 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.60 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 4.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 2.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Tetamu yang menghadapi kesukaran untuk menggunakan tangga perlu menghubungi hartanah ini lebih awal untuk memohon bilik pada aras dengan perkhidmatan lif.
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1Y7MKF9CC

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

ai Mori d'Oriente
ai Mori d'Oriente Hotel
ai Mori d'Oriente Venice
d'Oriente
Hotel ai Mori d'Oriente
Hotel ai Mori d'Oriente Venice
Hotel d'Oriente
Mori d'Oriente
Mori d'Oriente Hotel
Mori Hotel
Ai Mori d Oriente Hotel
Ai Mori d Oriente Venice
Hotel Ai Mori Doriente
Hotel ai Mori d'Oriente Hotel
Hotel ai Mori d'Oriente Venice
Hotel ai Mori d'Oriente Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel ai Mori d'Oriente mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 8 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel ai Mori d'Oriente?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel ai Mori d'Oriente?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel ai Mori d'Oriente?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel ai Mori d'Oriente?

Terletak di Cannaregio, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Madonna dell'Orto, Piazzalle Roma dan Dataran St. Mark. Jambatan Rialto dan Grand Canal juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Venice Santa Lucia sejauh 13 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 13 minit berjalan kaki.

Hotel ai Mori d'Oriente Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 782 daripada 1005 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 171 daripada 1005 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 33 daripada 1005 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 1005 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 1005 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Constantine, Honolulu

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great little hotel in Venice. Would stay again.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Amber

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
staff was second to none!! they were super friendly and helpful! I highly recommend.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Rhonda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Incredibly helpful & friendly staff from the front desk, bellman to bar. We loved room 623. Its was our 3rd time there.
Reception
Bar area for a welcome drink
Get the refreshing HUGO!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was amazing the bellboy the front desk the bartender, the guy that did breakfast every morning. Amazing amazing.! we got a complementary drink when we got there. The hotel was well worth the price amazing garden in the back very very good service by all the gentleman that worked there.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Maria Jose

Me encanto
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Bruce

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent! Great stay in a really marvelous city. A couple of canals back so it is quiet and peaceful.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anna

Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Parisa Abbaspour

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a great stay in this brilliant hotel ,room and bed was really comfortable and spotless,location was amazing. All amenities, very testy breakfast . Special Tnx to Andrea who was at front desk with his great welcome and provide clear and accurate information. I will highly recommend and difintly return next time.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

John, Alameda

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the nicest experiences I have ever had at a hotel
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

joyce

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt en een goeie kamer.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Janet

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ideal for short stay in Venice convenient for everything, but away from the hustle and bustle. Breakfast a little disappointing but I've had worse. Would stay there again.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Rosa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel with great staff. We booked the boat tour around the city and it was amazing.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Shizuka

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Erik

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In a quieter, less touristy area of Cannaregio. Hotel is really nice with a middle-eastern theme. Rooms are very spacious and comfortable with a really nice bathroom. Breakfast is superb. Staff is very friendly and helpful.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent stay!

We had a great stay. Breakfast has what you need. Room clean and comfortable. Excellent location just out the way but not too far to walk to the centre. Staff friendly and helpful. Coffee in the bar fantastic too!
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Franz

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles bestens
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

nha-truc

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
N/a
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Christoph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Giovanni Niccolo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Soggiorno davvero stupendo, ovvio.

Il personale dell'hotel è eccezionale e anche la camera è stupenda. Non è chissa quanto spaziosa però tutto sommato non ci sono grossi problemi per muoversi. L'armadio ha addirittura il palo dlle cruccette che si illumina per vedere bene, pero deh... le cruccette sono noiose da mettere o togliere con quel gancetto particolare. Per il resto poi si, un discreto soggiorno e di sicuro da tornarci.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fabulous. Look no further

Amazing hotel tucked in a quiet canal in Venice and walkable to everything. Amazing staff- don’t hesitate. Stay here!!!
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Vincent

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Hotel in Venice, within close walking distance of some nice bars/restaurants and the vaporetto! Rooms very clean and staff really nice
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

???

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Edward

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Amazing hotel with amazing staff
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Dominique

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved everything including breakfast.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

KAREN YILIANA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente hotel
Menginap 1 malam pada Jan 2025