Casa Taty
Inap-sarapan di pinggir bandar terletak di Dolo yang terdapat sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Casa Taty





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM1,009
RM1,110 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Jul - 24 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, 1 Bedroom, Private Bathroom

Traditional Room, 1 Bedroom, Private Bathroom
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Classic Quadruple Room

Classic Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV Pintar
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Bidet
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

San Clemente Palace, Venice - Managed by Mandarin Oriental
San Clemente
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 424 ulasan
Harga ialah RM3,145
RM3,509 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Ogo - 8 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Benedetto Cairoli, 133, Dolo, VE, 30031
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Antony Hotel
Antony Hotel
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,007 ulasan
Harga ialah RM474
RM566 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Ogo - 6 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Yuran daftar masuk lewat: EUR 25 untuk daftar masuk antara 20:00 dan 12:00 tengah malam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 sehari
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 2 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
ID Cukai - 04345020277
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027012B4E3USENQO
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Casa Taty
Casa Taty B&B
Casa Taty B&B Dolo
Casa Taty Dolo
B&B Casa Taty Dolo, Italy - Province Of Venice
B&B Casa Taty Dolo
Casa Taty Dolo
Casa Taty Bed & breakfast
Casa Taty Bed & breakfast Dolo
Soalan lazim
Casa Taty Ulasan
Ulasan
7.2
Baik
8.4/10
Kebersihan
7.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
20 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2020
6/10 Boleh diterima
grassi alfonso
29 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
grassi alfonso
10/10 Cemerlang
Mario, Milano
5 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
molto bello, pulito e confortevole.
Mario
2/10 Teruk
Elena, Firenze
14 Ogo 2014
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Da non ripetere
Elena
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik