Al Bailo di Venezia Apartments

Rumah tamu mewah di Venice

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Dapur
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Apartment, 1 Bedroom, Ground Floor

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 40 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Deluxe Apartment

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Executive Apartment, 2 Bedrooms

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
  • 75 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Family Apartment, 2 Bedrooms, Balcony, Canal View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 80 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Apartment, Canal View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
Pengering rambut
  • 60 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Fondamenta San Lorenzo 5056, Sestiere Castello, Venice, VE, 30122

Tempat berdekatan

  • Bridge of Sighs - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dataran St. Mark - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Istana Doge - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Basilika St. Mark' - 8 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Jambatan Rialto - 10 min berjalan kaki - 0.8 km

Restoran

  • ‪Osteria Al Pozzo Roverso - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Ozio - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Trattoria Agli Artisti Pizzeria - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Super Pizza Kebab E Piadineria - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Caffé' Libano - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Al Bailo di Venezia Apartments

Mewah bagi rumah tamu berdekatan Dataran St. Mark
Berdekatan Istana Doge dan Basilika St. Mark', Al Bailo di Venezia Apartments menawarkan lebih banyak tawaran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Daftar keluar ekspres, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan perkhidmatan rencam
  • Bantuan pelancongan/tiket, hartanah bebas asap rokok dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Al Bailo di Venezia Apartments menampilkan manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, dapur kecil dan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik

Kemudahan

  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (sekali sepenginapan)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 1400
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Kelambu

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Dapur
  • Dapur kecil
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Lokasi daftar masuk berbeza daripada lokasi hartanah; pergi ke: [Hotel Al Nuovo Teson, Campiello de la Pescaria 3980, 30122 Ve]
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; akses adalah menerusi pintu masuk persendirian
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Tetamu yang merancang untuk tiba selain waktu daftar masuk normal mesti menghubungi hartanah ini 1 minggu lebih awal bagi mendapatkan arahan daftar masuk dan kod akses.

Kaedah akses

Pintu masuk persendirian

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR25.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.50 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 1.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil bayi: EUR 25.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042B4452U44QX

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Al bailo di Venezia Apartments Apartment Venice
Al Bailo di Venezia Apartment
Al Bailo di Venezia Apartment Venice
Al Bailo di Venezia Venice
Al bailo di Venezia Apartments Apartment
Al bailo di Venezia Apartments Venice
Al Bailo di Venezia
Al bailo Venezia s Venice
Al Bailo di Venezia Apartments Venice
Al Bailo di Venezia Apartments Guesthouse
Al Bailo di Venezia Apartments Guesthouse Venice

Soalan lazim

Adakah Al Bailo di Venezia Apartments mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Al Bailo di Venezia Apartments?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Al Bailo di Venezia Apartments?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Al Bailo di Venezia Apartments?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Di manakah terletaknya Al Bailo di Venezia Apartments?

Terletak di Castello, rumah tamu mewah ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Gereja Santa Maria Formosa, Dataran St. Mark dan Istana Doge. Basilika St. Mark' dan Jambatan Rialto juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

Al Bailo di Venezia Apartments Ulasan

9.6

Luar Biasa

9.8

Kebersihan

9.6

Lokasi

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

9.4

Mesra alam

9.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 292 daripada 373 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 65 daripada 373 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 373 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 373 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 373 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Denise

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Christofer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Access to the property is a little bit unusual in that you need to check in at a hotel first and then move over to the actual apartment, but instructions were very clear and easy to follow and the staff at the hotel were very welcoming and helpful. Apartment is exactly as described, very clean and quiet, and in an area of Venice very easily walkable to the major tourist areas while still being very calm and quiet. Exactly what we needed!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Safe, clean, quiet, good location.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Benoit

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous avons eu l’information que l’hébergement avait changé de gestionnaire la veille et nous étions en avion, donc pas eu le messsge, cela a causé des pertes de temps à parcourir deux lieu pour avoir les cartes d’accès! Sur place le commis à la réception était pas de bonne humeur! Arrogant!!! Sinon manque de papier de toilette et sac de poubelles! Pour le test c’est ok
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Magnolia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
travelled with my family. but pls clean ur AC vent its dusty need to change the filter. i wish CS is accesable being with senior citizen hard to go to one place to another for check ins. I love all details of the house cleanliness and safetyness.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Vincent

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Logement hyper central, grand et propre. Idéal pr visiter venise
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

anne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The suggestion from hotel cavalieri staff to walk our luggage to the apartment was absurd. Rolling a 29" luggage and wheely carryon over bridges with stairs is ridiculous and very contrary to a 1st class experience we paid 85 euros to have a water taxi to collect us from the apartment A wardrobe door was broken off its hinges before we arrived making the safe inside unusable dissappointing Felt a little odd to have to remove garbage and clean kitchen before we leave considering the price of apartment
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Heather

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan
The check in process is absolutely the worst EVER. They have you go to the primary location first to check in to then proceed to your apartment which is located across Venice. This becomes rather challenging when you don't really know where you are going. Traveling with a child, a woman in her 70's along with one other individual while carrying 4 medium size suitcases weighing ~ 40lbs. With all the steps and bridges throughout Venice makes it almost impossible with dealing with the heat. We had to pay 72 Euros for water taxi to be dropped off at Rinalto taxi drop then pay another 85 Euros to get taken around to the apartment location. The front desk concierge didn't seem to care all that much about our situation worn out, hot and exhausted trying to figure out where we needed to go and carrying all of our luggage. Then proceeded to tell me that the information of the check in process is located in Expedia. There is somewhat of check in desk at the Apartment location, I don't understand why they couldn't ask your arrival time and have someone meet you at apartment location or have something set up with Water Taxi service on them to pay if they want you going to both locations. The apartment was nice. The check in process ruined all good vibes of our stay in Venice. We did take a tour that was nice and showed us around all the great places of Venice.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

florent

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The appartement is very comfortable for a family with 2 kids and well localized. Our stay was good overall. They were only 2 things that bother us a bit : it's a bit dark inside the flat and the water pressure should be controlled : during our shower, they weren't not lots of water and we had randomly cold / hot water.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ana Carolina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Apartamento completo e confortável para 3 pessoas. 2 banheiros ótimos, roupa de cama confortável e limpa, cozinha completa. O único ponto negativo é que a cama de casal eram 2 colchões de solteiro, o que
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible system for check in!

Nice place, Good location! Very bad check in process, had to check in at separate location. Could not leave luggage at hotel. Very inconvenient! Would not stay again knowing that!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ramon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was a very spacious apartment, it's so nice because usually you're cramped in Europe. We were on the top floor, and it would get a little warm sometimes, but since it was still spring, the Air Conditioner was not programmed yet, but some gentleman walked 20 minutes to bring me a fan, now that's what I call service. A
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very comfortable and accessible.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean and safe
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Dr.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely place in a central location. Clean, safe, attractive, comfortable. Appliances that work well even if simple.. Will stay there again.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Leah Czarina

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything is okay except for checking in. Nice location, clean, spacious. At one point the Openow app keys wont work and I have to call help. Calling their help line means international call so it’s extra expense. Staff are located 6 mins walk from this apartment, theybhave another hotel property where you can bring your credit card to pay for local taxes etc. Staff there are helpful though including getting is a watet taxi back to the yrain station.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

dan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is super clean. Their staff is very friendly and helpful! We wished could stay longer!
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wonderful Week in Venice

our stay at Bailo was superb. It was an ideal location handy for all the tourist areas without being overwhelmed by people. The area was more residentail and small business so we felt we got to know what life is like in Venice. The apartment was very modern and quiet with all the necessary facilities including 2 full bathrooms in a very old building and area. The staff were very helpful and cleaning was frequent. The only thing missing was a laundary facility or access to a washing Machine.
Menginap 7 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Devin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Maria Fe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place is clean and beautiful 😻.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Derek, Altoona

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice stay, there is no staff on property, you have to call for help but every time we called they were very helpful. Nice and clean place to stay.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed staying at the apartment. It was in a quaint and quiet area with excellent places to eat nearby. The apartment had plenty of space for our family of four! It was very clean and comfortable!
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Todd

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

quang

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is perfect for family. We stayed in the 1bd and it was plenty of space for our family of 4. Apartment was very clean and most importantly the AC was cold during our summer visit.
Menginap 2 malam pada Jun 2024