Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk The Royal Santrian





Ulasan
9.8 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Royal Villa, Private Pool

Royal Villa, Private Pool
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Lihat semua foto untuk Deluxe Villa, Private Pool

Deluxe Villa, Private Pool
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Item bar mini percuma
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jl. Pratama Nusa Dua, Nusa Dua, Bali, 80363
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

The Ritz-Carlton, Bali
The Ritz-Carlton, Bali
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
9.2 daripada 10, Hebat, 554 ulasan
Harga ialah RM1,300
RM1,573 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jun - 1 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira IDR 375000 untuk dewasa dan IDR 200000 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 544500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: IDR 1500000.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Royal Santrian
Royal Santrian Hotel
Royal Santrian Hotel Nusa Dua
Royal Santrian Nusa Dua
Santrian
Soalan lazim
The Royal Santrian Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
9.8/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
24 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
y
22 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
y
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Gordon
19 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gordon
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Paul
Mengembara bersama pasangan
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Paul
Menginap 4 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Richard
27 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Richard
Menginap 6 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
??
Mengembara bersama pasangan
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
??
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Doug
9 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Doug
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
joosung
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
joosung
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Antonia
13 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antonia
Menginap 4 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
keisuke, saitama
12 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
keisuke
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Karl
9 Sep 2024
Karl
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Mark
Mengembara bersama pasangan
29 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mark
Menginap 9 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Minsu
8 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Minsu
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Kevin, Beverley
Mengembara bersama pasangan
6 Ogo 2024
Kevin
Menginap 6 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Rainer, Bogota
Mengembara bersama pasangan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rainer
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Disappointing
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jessica
7 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jessica
Menginap 3 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Igor
5 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Igor
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Edyanne
19 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edyanne
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Takahiro
Mengembara bersama keluarga
7 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Takahiro
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Patricia
Mengembara bersama keluarga
2 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia
Menginap 5 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Patricia
27 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Patricia
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Héctor
22 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Todo perfecto
Héctor
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Marco
14 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Privacy in Paradise



Marco
Menginap 4 malam pada Apr 2024