La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Metairie terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Room, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Penyaman udara
Bilik bersambung / bersebelahan boleh didapati
Katil bayi / kot percuma
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan mesra alam
Pengering rambut
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Penyaman udara
Bilik bersambung / bersebelahan boleh didapati
Katil bayi / kot percuma
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan mesra alam
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mobility Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Penyaman udara
Bilik bersambung / bersebelahan boleh didapati
Katil bayi / kot percuma
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan mesra alam
Pengering rambut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Penyaman udara
Bilik bersambung / bersebelahan boleh didapati
Katil bayi / kot percuma
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan mesra alam
Pengering rambut
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
5900 Veterans Memorial Blvd, Metairie, LA, 70003

Tempat berdekatan

  • Taman Lafreniere - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Clearview Mall - 3 min memandu - 2.9 km
  • Hospital Besar East Jefferson - 4 min memandu - 3.3 km
  • Pusat Beli-belah Lakeside - 5 min memandu - 7.2 km
  • Universiti Tulane - 14 min memandu - 17.2 km

Bergerak

  • Terminal Transit Perkuburan - 9 minit memandu
  • Terminal Penumpang New Orleans Union - 13 minit memandu
  • New Orleans, LA (MSY-Lapangan Terbang Antarabangsa Louis Armstrong New Orleans) - 8 minit memandu

Restoran

  • ‪7 Brew Coffee - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Rumba - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Denny's - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie

Hotel berdekatan Sungai Mississippi
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, taman dan kemudahan dobi di La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, tempat letak kenderaan RV/bas/trak dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 153 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Kot/katil bayi percuma, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 3 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25.00 setiap penginapan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 34 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 17 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25.00 setiap penginapan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga solar dan geoterma, di samping sistem kitar semula air
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

La Quinta Inn New Orleans Veterans Metarie
La Quinta Inn New Orleans Veterans Metarie Metairie
La Quinta New Orleans Veterans Metarie
La Quinta New Orleans Veterans Metarie Metairie
Quinta Inn New Orleans Veterans Metairie
Quinta Inn New Orleans Veterans
Quinta New Orleans Veterans Metairie
Quinta New Orleans Veterans
La Quinta Metairie
Metairie La Quinta
Quinta Inn Wyndham New Orleans Veterans Metairie
Quinta Inn Wyndham New Orleans Veterans
Quinta Wyndham New Orleans Veterans Metairie
Quinta Wyndham New Orleans Veterans
La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie Hotel
Hotel La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie
La Quinta Inn New Orleans Veterans / Metairie
La Quinta Inn New Orleans Veterans / Metarie

Soalan lazim

Adakah La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 34 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD25.00 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie?

Terletak di tengah-tengah Metairie, hotel ini sejauh 1.1 mi (1.8 km) from Taman Lafreniere dan 3 bt (5 km) dari Clearview Mall dan Hospital Besar East Jefferson. Daerah Perniagaan Metairie dan Pusat Beli-belah Lakeside juga dalam jarak 3 bt (5 km).

La Quinta Inn by Wyndham New Orleans Veterans / Metairie Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 205 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 138 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 149 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 158 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 350 daripada 1000 ulasan

5.4/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.4/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

michelle

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was the worst motel i've ever stayed in.Everything was broken. Try to get clean towels every day. And they would not give them to us. I used one towel all week for 5 days. No, light bulbs in in the lamps had to get those. Ice machine broken. The pool was full of mold and was nasty. I was so disappointed in the room.The only reason I stayed and it was prepaid and they wouldn't give me my money back worst place.I've ever stayed.I would not recommend it to anybody
Menginap 5 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Anne Carter

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Black mold in shower. Cheerios and garbage on lobby floor. Road sign not lit so hard to find motel. Bed okay
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Edward

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Given two rooms that were 1. Very dirty and hasn’t been cleaned, 2, toilet was super F’ed up with some gross brown stuff in it.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jessica

Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Luis

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Low rate, but installations and service are deplorable
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Naveen Goud

Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Giselle

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
they have mice and you can't get towels
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Michael

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Great parking lot. Well lit. Not protected at all. Dirty, trash all over. Simply clean it. Paint the stairs and railings. Fix the blinking lights. Your rooms are far better than the exterior leads one to believe. Your rooms are adequate. For a reservation for 2, we had 1 set of towels. Old, threadbare towels. You can do better. Much better.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Louis

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirty, the room wasn’t clean my TV didn’t work. It didn’t have a remote. The mattresses was dirty. The rooms carpet stunk the bathroom tub was dirty.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Neeka

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The refrigerator didn't work the shower dripped constantly the room smelled mildew I really didn't stay in the room I mostly went there to change clothes it wasn't comfortable at all will not stay there ever again for a 161 dollars it could have been better then the clerk that checked me in said no housekeeping because ice came and got all the employees smh👎👎👎
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Russel, east rutherford

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We booked 3 rooms for 3 nights. The property was not fit for animals. It was late and we had to spend the night and checked out the next morning. We're still waiting for a refund for the remaining two nights. This property should be checked by the local health department.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Kelly

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place needs serious cleaning inside and out it's nasty dirty and needs to be cleaned and painted
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Jennifer

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not at all like in the pictures. Creepy guys outside the hotel asking me to open the door so they could get breakfast. My room door looked like it had been kicked in- locks were questionable. Mouse hole in the wall by the bed with frays of carpeting around it. Mattress stains galore.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Meghan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Honestly, this hotel would be best removed from your listings. It was, by far, the most disgusting hotel I have ever had the displeasure to enter. Allow me to summarize the issues: Room #1: Toilet in bathroom exploded; urine and toilet water leaked all over the bathroom, leaving a foul smell. Room #2: Cigarette ashes (non-smoking room) on the nightstand; apparently dirty sheets on both beds, one with an apparent streak of blood. Room #3: Clearly not vacuumed; trash in bathroom area and on counter; linens not clean. After the staff relocated us to a THIRD dirty room, they told us a refund would be issued, but we have not received it. We ended up staying at a different hotel, booked through a different service.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nelda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very friendly clean rooms. Just in an area with lots of homeless people running around.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Tao

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
So old the property. The bathroom so dirty. Bedding was still have dirty spot.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ruben Eduardo

Menginap 4 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Jamie

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Dillan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Never cleaned the rooms, had to ask for towels every night and the front desk never seemed to have anybody there to help. Rooms stank and had trash in them when we checked into them. AC did not work well at all the room stayed around 78, had homeless people and crackheads walking amongst your vehicles
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Tuyen

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Menginap 5 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

john

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Never again

I got in late and clerk informed me I got the last room. Not sure how when I reserved room a few months ago. The linen was stained, floor/walls dirty. No regular sugar for coffee, fruit, or boiled eggs. Not quite a continental breakfast. Cant get photos to upload 😫
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

TRENT

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

I have video as well.

The toilet was full of toilet paper and would not flush. I went to the front, but the young man must have stepped away. I had cleaning supplies in my car. I was too tired, so I spent half my stay cleaning this room as best I could. Needless to say, the toilet flushes now.These are a few pictures of what Room 308 looked like when I arrived late last night. The room had not been cleaned. There was one clean towel in the entire room.
Menginap 1 malam pada Jul 2025