Mercure Leeds Centre Hotel
Hotel terdapat restoran, berhampiran Universiti Leeds
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Mercure Leeds Centre Hotel





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Privilege, Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Privilege, Room, 1 Katil Ratu (Queen)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Lower Ground Basement)

Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Lower Ground Basement)
Sorotan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

23-25 York Place, Leeds, England, LS1 2EY
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Leeds Marriott Hotel
Leeds Marriott Hotel
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 1,003 ulasan
Harga ialah RM282
RM338 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Ogo - 9 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: GBP 50 semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira GBP 15.95 seorang
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: GBP 13.95 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: GBP 15.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: GBP 15.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: GBP 15.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hotel ini akan mendapatkan kebenaran bayaran dengan kad kredit sebanyak GBP50 sehari serta kos penuh penginapan bagi semua penginapan yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di hartanah dan bukannya semasa membuat tempahan.
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
New Ellington
New Ellington Hotel Leeds
Ellington Hotel Leeds
The New Ellington Hotel Leeds
New Ellington Hotel
New Ellington Leeds
Mercure Leeds Centre
The New Ellington
Mercure Leeds Hotel Leeds
Mercure Leeds Centre Hotel Hotel
Mercure Leeds Centre Hotel Leeds
Mercure Leeds Centre Hotel Hotel Leeds
Soalan lazim
Mercure Leeds Centre Hotel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.2/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
16 Feb 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2022
2/10 Teruk
Paul
26 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
I won’t stay at Leeds Mercure or Novotel again
Paul
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Charlie
21 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Charlie
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Katura
31 Ogo 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Katura
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Ella, Leeds city
Mengembara bersama pasangan
30 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ella
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Teenab, Stoke on Trent
Mengembara bersama pasangan
30 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Teenab
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Eddie, Ripon
28 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eddie
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
2/10 Teruk
Andrew
18 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Never Again
Andrew
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
10 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Michael
9 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 3 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
6 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Stuart
25 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
2day City break perfect


Stuart
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Sarah, Gateshead
Mengembara bersama pasangan
13 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sarah
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Scott
12 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Scott
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Sophie
Pengembara perniagaan
16 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sophie
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Alison
14 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alison
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
alison
12 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
alison
Menginap 1 malam pada Mac 2020
6/10 Boleh diterima
Wendy
12 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Disappointed
Wendy
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Thomas
Mengembara bersama kumpulan
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas
Menginap 2 malam pada Feb 2020
4/10 Lemah
Megan
19 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Disappointing - definitely not 4*
Megan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Kate
Mengembara bersama keluarga
17 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Kate
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Feb 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
2 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020