Turquoise Residence by UI

Hartanah 3.0 bintang
Rumah tamu mesra keluarga dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Hulhumalé dengan marina

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Turquoise Residence by UI

Pemandangan dari hartanah
Pantai berhampiran, tuala pantai, urut tepi pantai, selam skuba
Depan hartanah - siang/malam
Bar mini, peti besi dalam bilik, kalis bunyi, Wi-fi percuma
Tempat makan

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi

Pilihan bilik

Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2014
Duvet bulu kapas
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lot 11054 Nirolhu Magu Hulhumale, 23000, Hulhumalé, Kaafu Atoll, 23000

Bergerak

  • Male (MLE-Velana Intl.) - 9 minit memandu

Tentang hartanah ini

Turquoise Residence by UI

Mesra keluarga bagi rumah tamu dihubungkan dengan pusat membeli-belah
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, marina dan bar pantai merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Turquoise Residence by UI. Manjakan diri anda dengan rawatan badan, urut atau rawatan muka di tapak spa. Nikmati aktiviti di tapak seperti bersiar-siar dengan motobot, belayar dan luncur angin. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai mudah beli dan majlis makan percuma setiap hari.
Manfaat lain di rumah tamu ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri percuma, sewa basikal dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), surat khabar percuma dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Turquoise Residence by UI disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • 32-inci televisyen dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Peti sejuk, kipas siling dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma dari 7:30 hingga 20:00 atas permintaan
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang tersedia semasa waktu terhad
  • Pengangkutan ulang-alik terminal feri percuma
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar pantai
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • Belayar
  • Beli-belah
  • Berbasikal daki gunung
  • Berdayung/berkanu
  • Bersiar-siar dengan motobot
  • Bot bermotor peribadi
  • Luncur air
  • Luncur angin
  • Pustaka
  • Sauna
  • Selam skuba
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di persisiran
  • Gril barbeku
  • Marina
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres atas bumbung
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Rawatan muka
  • Urutan sukan
  • Urutan Sweden
  • Urutan Thai

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu perlu berpindah melalui pengangkutan ulang-alik yang perlu ke hartanah; tetamu hendaklah menghubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari terminal feri dan lapangan terbang; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 1 Januari 2025 hingga 31 Ogos 2026 (tarikh tertakluk kepada perubahan).

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD25.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak USD25.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: USD 6.00 seorang semalam
  • Pengangkutan pindahan Pengangkutan ulang-alik bagi setiap dewasa: USD 10 (perjalanan pergi balik)
  • Pemindahan Pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: USD 5 (perjalanan pergi balik), daripada 11 hingga 2 tahun

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: USD 25.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 25.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

UI Hulhumale
UI Inn
UI Inn Hulhumale
Hotel UI Inn Hulhumale, Maldives
Inn UI Inn Hulhumalé
Hulhumalé UI Inn Inn
UI Inn Hulhumalé
UI Hulhumalé
Inn UI Inn
UI
UI Inn
Turquoise By Ui Hulhumale
Turquoise Residence by UI Hotel
Turquoise Residence by UI Hulhumalé
Turquoise Residence by UI Hotel Hulhumalé

Soalan lazim

Adakah Turquoise Residence by UI mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Turquoise Residence by UI?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Turquoise Residence by UI?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Turquoise Residence by UI?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Turquoise Residence by UI memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma yang beroperasi 7:30–20:00 (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Turquoise Residence by UI?

Rumah tamu mesra keluarga di Hulhumalé ini terletak di persisiran, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Hulhumalé Central Park dan Pantai Hulhumale. Centro Comercial Multicentro dan Chaandhanee Magu juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Turquoise Residence by UI Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 187 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 51 daripada 187 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 72 daripada 187 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 187 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 24 daripada 187 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Michél

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No room cleaning

We stayed 5 days there and they did not clean the room a single time. Lot of garbage in those 5 days obviously and not a single time they cleaned it. 3 employees stayed at the reception, chatting around and looking at the computer why the heck they don't care about the room? Breakfast was very basic...toast, eggs, rice with butter and jam.
Menginap 5 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Christine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Ayami

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff and services were good
Menginap 1 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Marizol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Karl-Heinz

Menginap 1 malam pada Mei 2023

2/10 Teruk

MYUNGSUB

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
좋던
Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Jordana, Miami

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Staff and Manager is very nice everyone one was accomadating. I appreciate the dinner that was provided very tasty! I appreciated my stay.
Menginap 2 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Minna

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022

6/10 Boleh diterima

jayoung

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible experience

The room was dirty and smelly. The toilet was even worst. The floor was disgusting, the shower was rusty and the toilet bowl was stained, The complimentary breakfast was unsatisfying
Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Raul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El trato fue muy cercano y agradable tanto el de Saif Ali como el de Rama, reservé una habitación individual para pasar una noche y al llegar me la cambiaron y me dieron una habitación doble con cama de matrimonio y a 5 metros de la playa de hulhumale.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Acceptable for a one night stay

Room was acceptable for a one night stay at the price. Negatives: Shower head was broken, amenities were sparse, and breakfast was poor from the perspective of a Westerner. Positives: Price, staff was friendly, near the beach. Be aware that there is not an elevator.
Menginap 1 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Naja, Münster, NRW

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Wenn auf der Internetseite geschrieben wird, dass es tägliche Zimmerreinigung gibt, erwarte ich eigentlich, dass das Zimmer auch täglich gereinigt wird! War 5 Nächte in dem Hotel und während der gesamten Zeit ist mein Zimmer kein einziges mal gereinigt worden! Ebenfalls hört man jedes Gespräch, was auf den Fluren geführt wird ... Mein Fazit: günstige Unterkunft, die man jedoch nicht für den ganzen Urlaub auf den Malediven buchen sollte...
Menginap 6 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

mido

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
the staff was very helpful and friendly. although the airport transfer charges were different from what was stated before arrival, it’s still marginally acceptable.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
設施頗舊,燈泡有些壞了。
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

karine

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

chambre ok mais localisation bof

localisé au milieu de travaux, donc bruyant et aucune vue! à deux pas de la plage un peu trop au sud de la ville, pour les touristes, il vaut mieux aller plus au nord. propre et spacieux
Menginap 1 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Das Personal war sehr freundlich und hat sich größte Mühe gegeben. Das Hotel selbst entspricht jedoch keinem Standard. Es war soweit sauber und ordentlich, jedoch verwohnt.
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Apr 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan
Not what I was expecting at all. Completely different then what you read or see on the website.
Menginap 3 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Larry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the beach and reasonably priced. Staff was very friendly and helpful. Room was comfortable and clean but noisy, sound travels from everywhere into the room. Maybe top floor is better. I was on the second floor and all the lobby noise could be heard.
Menginap 2 malam pada Mac 2019

4/10 Lemah

sophie

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

DECEVANT

Hotel simple avec des chambres basiques. Petit déjeuner décevant. Pas de plage pour les touristes malgré la magnifique plage devant l'hotel mais interdiction de se baigner en bikini. On est très déçu de la ville. Il ne faut pas aller là pour séjourner aux Maldives. Il y a des endroits beaucoup plus magnifiques.
Menginap 1 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

2층은 와이파이 연결이 불편(3층은 괜찮음)

근처에 비치가 있어 산책하기 좋음 2층(Lobby, 1층, 2층에서)은 1층 또는 3층의 WIFI에 연결이 되어서 문 앞 1m 반경에서만 잡힘 조식은 형편 없음
Menginap 2 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

근처에 비치가 있고, 위치는 좋지만 직원은 친절하지 않음

몰디브의 말레에 비해 훌루말레는 신도시로 편안한 동네임 비치가 바로 옆에 있음 주변에 식당, 커피숍 등이 없어 불편함 전등이 몇개 없는데도 추가하지 않고 운영중 직원은 친절하지 않음 조식은 형편없음, 근처에 식당이 없어 별수 없이 먹음
Menginap 1 malam pada Jan 2019