Renaissance Residences Oahu Honolulu

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Tab Panas
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Gim

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1390 Kapiolani Blvd, Honolulu, HI, 96814

Tempat berdekatan

  • Pusat Ala Moana - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Magic Island (Pulau Magic) - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Taman Pantai Ala Moana - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Konvensyen Hawaii - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pusat Neal S. Blaisdell - 14 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Keone‘ae / University of Hawaii - West Oahu - 27 minit memandu
  • Honolulu, HI (HNL-Daniel K. Inouye Intl.) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Manichi Ramen - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Musubi Cafe Iyasume Keeaumoku - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Mara - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪JJ2 Bakery - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Renaissance Residences Oahu Honolulu

Mewah bagi hotel berdekatan Pusat Ala Moana
Terletak berdekatan Pusat Konvensyen Hawaii, Renaissance Residences Oahu Honolulu menyediakan bar kolam, pencucian kering/dobi dan kawasan hiburan luar. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam di tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan Mediterranean. Sebagai tambahan kepada 2 bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti).
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • 2 kolam renang terbuka bersama dengan kabana, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Sarapan penuh (surcaj), letak kenderaan valet (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Maklumat lawatan basikal, perkhidmatan rencam dan tempat letak basikal
  • Stesen komputer, hartanah bebas asap rokok dan 3 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 112 bilik mempunyai keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan bidet
  • TV Pintar dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, dapur dan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi (surcaj); Internet berwayar percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (USD 59 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: USD 5 hingga 50 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 2 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • SERA
  • Sway Poolside Bar

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • 2 tab panas
  • Acara pengeluaran kilang wain
  • Bilik merasa wain
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kolam renang terbuka (akses tetamu)
  • Lawatan basikal
  • Lawatan helikopter/kapal terbang
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Dapur dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Meja makan
  • Mesin basuh/pengering dalam bilik
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama
  • Ruang persidangan seluas 150 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kabana kolam (surcaj)
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Perabot luar
  • Tempat berkelah

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Alat bantuan mendengar
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 107 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 91 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera kebakaran visual
  • Permaidani nipis di kawasan awam
  • Pesawat angkat kolam renang di tapak
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • Dibina pada 2024
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Filem berbayar
  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV Pintar dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Dapur
  • Ketuhar
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Meja makan
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan champagne
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Meja
  • Mesin basuh/pengering
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sabun basuh baju
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD100.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Bayaran destinasi: USD 48 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira USD 5 hingga 50 seorang
  • Fi letak kenderaan valet berbumbung: USD59 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 100.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Soalan lazim

Adakah Renaissance Residences Oahu Honolulu mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka.

Adakah Renaissance Residences Oahu Honolulu mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Renaissance Residences Oahu Honolulu?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak USD59 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Renaissance Residences Oahu Honolulu?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Renaissance Residences Oahu Honolulu?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Renaissance Residences Oahu Honolulu?

Terletak di Ala Moana, hotel mewah ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pusat Ala Moana dan Pusat Konvensyen Hawaii. Laluan Pantai Waikiki dan Pusat Diraja Hawaiian juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Renaissance Residences Oahu Honolulu Ulasan

9.0

Hebat

9.6

Kebersihan

9.4

Kemudahan

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

9.2

Mesra alam

9.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 140 daripada 191 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 23 daripada 191 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 191 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 191 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 191 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

kei

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
素晴らしいホテルと周辺環境とサービスでした。部屋は綺麗でキッチンと洗濯機が洗剤入りで完備されています。景観もよくプールも清潔です。アラモアナセンターも徒歩圏内でワイキキや空港などへのアクセスも良好です。また泊まりたいです。
Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Lorris Del

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was great, food was amazing!
Menginap 7 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Dean

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Support staff did not inform me there was an incidentals deposit required DAILY for $100 and it was pre auth'd without my consent or awareness
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Taku

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Yasuyuki

Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Josh

Menginap 12 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

MATTHEW

A very beautiful place and great service.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Huilan

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Miyu

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
プールが素敵!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Vanessa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pool and spa and staff friendly
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jeanette, Granada Hills

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

VALERIE

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed our stay. Staff was courtesy and kind. We will come back on our next visit!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Benjamin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was shocked at the professionalism from the staff at Renaissance. I was blown away at the cleanliness and friendliness of the staff to start conversations with guestd
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

SHIOMI

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
浴室の水圧が弱すぎる。3泊目の夜は水圧が弱くぬるま湯しか出ないため最悪だった。建物が新しいのでお部屋はきれいで立地も良いが、特にサービスが良いわけではなく、シャワーが最悪なのでで再度宿泊は考えてしまう様なホテル。 期待していただけに残念。
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Vi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Shannon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Carol

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Our hotel room was great! Very spacious, clean and great view of the city and partial ocean view. Though the hotel is located at a busy intersection, our room was very quiet. Areas for improvement: customer service, valet service and ability to provide uninterrupted utility services (hot water) when hotel occupancy is high. Customer Service: The Front desk personnel were friendly; however, often times seem unsure of responses to our questions or we received conflicting responses. For example, my husband received varying responses for the hotel's lack of hot water on the weekend. Valet Service: For $60/night, the valet service was poor There would be 3-4 valet personnel working; however, there would be no one at the valet desk when we wanted our car retrieved. When returning our cars, there would be a line of cars waiting for a valet. The valet personnel would gradually reappear from one of the rooms (they were not retrieving cars). Utilities (hot water): We did not have hot water on Friday and Saturday night. We understand Friday and Saturday nights are busy; however, to run out of hot water and have to take a cold shower -- not acceptable. For a luxury hotel, Renaissance Residences Honolulu really need to improve on their customer service and being able to provide uninterrupted utility services.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Donghyeong

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

IRIE

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Vanessa M

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Christina

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Everything was perfect
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Menginap 8 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Michelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Motoharu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property is fairly new
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Natsumi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jul 2025