Hotel Star Plaza@New Delhi Railway Station

Hartanah 3.5 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2015
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2015
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Diubah suai pada 2015
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Executive Room

  • Boleh menampung 2

Deluxe Room

  • Boleh menampung 2

Triple Room

  • Boleh menampung 3
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
BEHIND HOTEL STAR VIEW , MAIN BAZAR,, PAHAR GANJ, 5158, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110005

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2010
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seluruh hartanah diubah suai - November 2015

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan perkhidmatan pengambilan ulang-alik lapangan terbang dari Stesen Kereta Api New Delhi sahaja.

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Star Plaza New Delhi
Star Plaza New Delhi
Star Plaza
Trimrooms Star Plaza
Star Plaza Delhi Railway Delhi
Hotel Star Plaza@New Delhi Railway Station Hotel
Hotel Star Plaza@New Delhi Railway Station New Delhi
Hotel Star Plaza@New Delhi Railway Station Hotel New Delhi

Ulasan

Hotel Star Plaza@New Delhi Railway Station Ulasan

8.0

Sangat Baik

7.6

Kebersihan

6.8

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 191 daripada 389 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 87 daripada 389 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 44 daripada 389 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 25 daripada 389 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 42 daripada 389 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
showerroom doesnโ€™t have a fan which makes the room really humid and smelly. staff are always asking for tips but are not doing any service. although we reserved the room 3 months in advance, the staff didnโ€™t know about it. not worth staying
Menginap 4 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

ใƒ‡ใƒชใƒผ

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๆฒปๅฎ‰ใฎๆ‚ชใ•ใซใคใ‘ใ€ๅพ“ๆฅญๅ“กใŒๅคœ้ƒจๅฑ‹ใซๆฅใ‚ˆใ†ใจใ™ใ‚‹
Menginap 8 malam pada Dis 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok rooms , better options available around . issues with late check in , phone calls were not answered when contacted , it was difficult to find location .
Menginap 2 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Boston, Boston

Sukakan: Keselesaan bilik
You get what you pay for. Was happy with what I got for the price but make sure your expectations are realistic
Menginap 3 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
This was an ok hotel considering itโ€™s not expensive. staff were friendly and helpful. But the decor of the rooms doesnโ€™t quite match the impression in the photos, and the bathroom could have been cleaner. Not bad though if youโ€™re on budget.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Savio, Chennai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
By enrolling such hotels Expedia will lose your reputation as we tourists expect some kind of preassessment made by you before you enlist then Itโ€™s not only the price but value for money in terms of guest devices which is a critical factor in hospitality industry. Except for the prime location this hotel does not focus on Guest servicing upkeep of infrastructure like lift door room lock conditions air condition function etc
Menginap 3 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Manjeet

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Please do not Book any Room here. The worst place

The worst holiday we ever had. This hotel claims to be 3 star, however when we checked in there were no towels, no toilet paper, no hot water. Breakfast is only paratha and breads with tea thast's all. British?DO NOT BOOK!!!! I have never posted a bad review as I always just make the most of my holidays and have a good time and just post good reviews for those hotels that deserve it however this place is sooooo bad I just had to come on here and warn people to stay away. Very rude receptionist, This is the worst hotel I have ever been. Food is awful,service inadequate.The hotel is terrible, they never change the towels, everything is very dirty and so unclean.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Katie, Kent England

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dirty bathroom tired sheets no hot water no fridge no air con control you either freeze or roast no safe should be rated as no star hotel !
Menginap 4 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Window in room was cracked, no hot water in the hotel - had to shower with a bucket, phone and air conditioner didn't work. Staff weren't helpful when concerns were raised.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice Location: Hotel is located in the best area of Paharganj.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Star hotel

Reception staff and hospitality was very good.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great roof top restaurant

Restaurant was good value for money, fabulous food.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Conway, USA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Everybody was helpful & kind. The breakfast was excellent in itself.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

sunil, paris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good place bcoz of ppl

I was there again for 2 days..Always like to go back to this place...ppl are good..Helpful..Court sous..Especially vishnu and paras....Great place to stay
Menginap 3 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

sunil, paris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A good place

Staffs are amazing especially the front desk guys..Vishnu and paras.made life so comfy
Menginap 3 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Matt, USA

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Old budget hotel in nice location

The hotel was right by the train station and near a buseling street. The lobby was verry nice but the room were pretty run down, which is always disappointing. Not the best but no the worst. If you are budget consious then it is a decent choice.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

2/10 Teruk

JG, KOR

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ •๋ง ์ตœ์•…์˜ ํ˜ธํ…”์ด๋‹ค

์ด๋ฏธ์ง€์™€ ๋‹ค๋ฅผ๊ฒƒ์ด๋ผ๊ณ ๋Š” ์–ด๋А์ •๋„ ์˜ˆ์ƒํ–ˆ์—ˆ์ง€๋งŒ ์ด ์ •๋„๋กœ ์ตœ์•…์ผ์ค„์€ ๋ชฐ๋ž๋‹ค. ์ฒ˜์Œ์— ์•ˆ๋‚ด๋ฐ›์€ ๋ฃธ์— ๋“ค์–ด๊ฐ”์„๋•Œ๋Š” ์ •๋ง ์ถฉ๊ฒฉ์ ์ด์—ˆ๋‹ค. ์นจ๋Œ€์ปค๋ฒ„๋Š” ์Œ์‹๋ฌผ์ด ํ˜๋ ค์ ธ ๋นจ๊ฐ„ ์–ผ๋ฃฉ์ด ์žˆ์—ˆ๊ณ  ์ด๋ถˆ์—๋Š” ๋ฌผ ์ž๊ตญ ๊ฐ™์€๊ฒŒ ๋‚จ์•„์žˆ๊ณ  ๋ฒ ๊ฐœ์—๋Š” ๋จธ๋ฆฌ์นด๋ฝ๋„ ์žˆ์—ˆ๋‹ค. ๋”๊ตฐ๋‹ค๋‚˜ ์—์–ด์ปจ์€ ์‹œ์›ํ•œ ๋ฐ”๋žŒ๋„ ๋‚˜์˜ค์ง€ ์•Š์•˜๊ณ  ์„ธ๋ฉด์‹ค์— ๊ตฌ๋น„๋˜์–ด์•ผํ•  ์ƒดํ‘ธ,๋ฐ”๋””์›Œ์‹œ,ํƒ€์›”๋„ ๊ฐ–์ถฐ์ง€์ง€ ์•Š์•˜๋‹ค. ๋˜ํ•œ ๋ƒ‰์žฅ๊ณ ๋ฅผ ์—ด์–ด๋ดค๋Š”๋ฐ ์ •๋ง ์ด๊ฑธ ์‚ฌ์šฉํ•˜๋ผ๊ณ  ํ•˜๋Š”๊ฑด์ง€ ์•…์ทจ๊ฐ€ ๋‚ฌ๋‹ค. ์ œ๋Œ€๋กœ ๋˜์–ด์žˆ๋Š”๊ฒŒ ๋‹จ ํ•˜๋‚˜๋„ ์—†์—ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ž˜์„œ ๋„ˆ๋ฌด ์—ด๋ฐ›์•„์„œ ๊ฐ™์ด ์˜จ ๋ฒจ๋ณด์ดํ•œํ…Œ ์–˜๊ธฐ๋ฅผ ํ•˜๋‹ˆ๊นŒ ์˜์–ด๋ฅผ ๋ชปํ•˜๋Š”๊ฑด์ง€ ๋ชป์•Œ์•„๋“ฃ๋Š”์ฒ™ ํ•˜๋Š”๊ฑด์ง€ ๋Œ€์ฑ…๋„ ์—†์ด ๊ทธ๋ƒฅ ๋‚˜๊ฐ€๋ฒ„๋ ธ๋‹ค ์ด๋Ÿฐ ํƒœ๋„๋„ ์–ด์ด๊ฐ€ ์—†์—ˆ๋‹ค. ๋‚˜๋Š” ๋„์ €ํžˆ ์ด ๋ฐฉ์„ ์“ธ์ˆ˜๊ฐ€ ์—†์–ด์„œ ์•ˆ๋‚ด๋ฐ์Šคํฌ ์ง์›์„ ๋ถˆ๋Ÿฌ์„œ ์ด๋Ÿฐ์ €๋Ÿฐ ์„ค๋ช…์„ ํ•˜๋‹ˆ๊นŒ ๊ทธ์ œ์„œ์•ผ ๋ฐ”๊ฟ”์ฃผ๋”๋ผ. ๋‚ด๊ฐ€ ์•„๋ฌด๋ง์„ ํ•˜์ง€ ์•Š์•˜๋‹ค๋ฉด ๊ทธ๋ƒฅ ์ด ๋ฐฉ์„ ์“ฐ๊ฒŒ ํ• ๋ ค๋Š” ์ƒ๊ฐ์ด์˜€๋Š”๊ฐ€?๋ผ๋Š” ์ƒ๊ฐ์ด ๋“ค๋ฉด์„œ ์ •๋ง ํ™”๊ฐ€ ๋‚ฌ์—ˆ๋‹ค. ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๋งˆ์ง€๋ง‰์œผ๋กœ ํ˜ธํ…” ๋‚ด์— ์—˜๋ฆฌ๋ฒ ์ดํ„ฐ๊ฐ€ ์žˆ์—ˆ๋Š”๋ฐ 4๋ฐ•5์ผ๋™์•ˆ ๋ฌต์œผ๋ฉด์„œ ๋‹จ ํ•˜๋ฃจ๋„ ์‚ฌ์šฉํ•˜์ง€๋ฅผ ๋ชปํ•˜์˜€๋‹ค. ์ฒซ๋‚  ๊ฐ”์„๋•Œ ๊ณ ์žฅ๋‚˜์žˆ๊ธธ๋ž˜ ์–ธ์ œ ๊ณ ์ณ์ง€๋ƒ๊ณ  ๋ฌผ์–ด๋ณด๋‹ˆ๊นŒ ์˜ค๋Š˜ ๊ธฐ์‚ฌ๋ฅผ ๋ถˆ๋ €์œผ๋‹ˆ ๋‚ด์ผ ์™€์„œ ๊ณ ์ณ์ค„๊บผ๋‹ค ํ˜น์‹œ ์•ˆ๊ณ ์ณ์ง€๋ฉด ๋‚ด ๋ฐฉ์„ 1์ธต์œผ๋กœ ์˜ฎ๊ฒจ์ค„๊ฒŒ๋ผ๊ณ  ๋ง์„ ํ•˜์˜€๋‹ค. ํ•˜์ง€๋งŒ ๋‚˜๋Š” ํ‡ด์‹คํ• ๋•Œ๊นŒ์ง€ 4์ธต๊นŒ์ง€ ๊ณ„๋‹จ์„ ์‚ฌ์šฉํ•ด์•ผ๋งŒ ํ–ˆ๋‹ค. ๋‚˜๋Š” ์ด ํ˜ธํ…”์„ ๋‹ค์‹œ๋Š”! ์‚ฌ์šฉํ•˜๊ณ  ์‹ถ์ง€์•Š๋‹ค.
Menginap 4 malam pada Jun 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Bruno

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Hรดtel pas cher et pas trรจs propre

Accueil correct-wi-fi ok -le journal du jour est accrochรฉ ร  la porte de la chambre chaque matin-lร  terrasse du petit dรฉjeuner est agrรฉable, beaucoup de petits commerces sympas et pas chers aux alentours-Le moins: le bruit, l'hygiรจne douteuse: interrupteurs crasseux, draps tachรฉs, l'ascenseur qui se bloque
Menginap 2 malam pada Mei 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Unverschรคmt

Ich habe das Hotel fรผr mich und meinen Verlobten gebucht.Leider kรถnnten wir nicht einchecken weil mein verlobter in delhi gemeldet ist..Wir sind nachts direkt vom Flughafen aus Goa gekommen total fertig und die haben uns einfach ohne jegliche Hilfe auf der Strasse stehen lassen.,dazu noch unfreundlich und unverschรคmt..Nie wieder..Ich habe mir 1000 mal die Hotelinformationen durchgelesen und nirgendwo kรถnnte ich dazu etwas finden.Nichts.Traurig.
Menginap 3 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

shark, ๆฑไบฌ

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

ๆœ€ๅฏ„ใ‚Š้ง…ๅพ’ๆญฉ3ๅˆ†

ใƒ›ใƒƒใƒˆใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใŒใงใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚ๅˆๅพŒ๏ผ‘ๆ™‚ใฎใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณใซใ‚‚้–ขใ‚ใ‚‰ใšใ€ใ€ŒๆŽƒ้™คไธญใ€ใ ใจ่จ€ใ‚ใ‚Œใฆใ€15ๅˆ†ๅพ…ใŸใ•ใ‚ŒใŸใ€‚ ๅค–ใฎ้จ’้Ÿณใฏ็‰นใซๆฐ—ใซใชใ‚‰ใšใซ็œ ใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚ ้ƒจๅฑ‹ใฏ็ถบ้บ—ใงใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

Kunal

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan