Hotel De Schildkamp

Hartanah 4.0 bintang
Hotel 4 yang terdapat pusat kecergasan dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Hotel De Schildkamp

Bar (di hartanah)
Halaman dalam
Bahagian luar
Double Room | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Makan tengah hari dan makan malam dihidangkan, sajian segar dari ladang
Ulasan
8.2

Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
    KolamKolam
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkirTermasuk parkir
  • Bar
    BarBar
  • Gim
    GimGim
  • Pengemasan
    PengemasanPengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
    Mesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayangan

Terokai kawasan

Peta
Leerdamseweg 44, Asperen, Asperen, Gelderland, 4147BM
  • Lokasi PopularHofje van Mevrouw van Aerden3 min memandu
  • Lokasi PopularMuzium Kaca Kebangsaan3 min memandu
  • Lokasi PopularTaman Tema Efteling36 min memandu
  • Lapangan TerbangAmsterdam (AMS-Schiphol)52 min memandu

Ulasan paling relevan

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Double Room

  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Basic Single Room, 1 Katil Bujang (Single)

  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Asperen

Hotel De Schildkamp terletak di Asperen. Oudegracht dan Thermen Soesterberg disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Taman Negara Biesbosch dan National Park de Loonse en Drunense Duinen. Bersedia untuk hiburan malam? Pertimbangkan Tivoli dan TivoliVredenburg.

Tempat berdekatan

  • Hofje van Mevrouw van Aerden - 3 min memandu
  • Muzium Kaca Kebangsaan - 3 min memandu
  • Istana Loevestein - 23 min memandu
  • Teater Beatrix - 26 min memandu
  • Taman Tema Efteling - 36 min memandu

Bergerak

  • Stesen Leerdam - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 53 minit memandu

Restoran

  • ‪Brasserie "De Buren - ‬3 min memandu
  • ‪De Kazerne - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪De Beren Leerdam - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Puur Ted - ‬4 min memandu
  • ‪Grandcafé M'n Moeder - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel De Schildkamp

Mewah bagi hotel
Manfaatkan teres, taman dan kemudahan dobi di Hotel De Schildkamp. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Sajian segar dari ladang brasserie di tapak, Brasserie, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan gimnasium.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, pengangkutan ulang-alik kawasan dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Akses kolam tertutup, surat khabar percuma dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 64 bilik disertakan dengan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Brasserie
  • Grand café

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kolam renang terbuka (akses tetamu)
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Kolam renang tertutup (akses tetamu)
  • Sauna
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pengecasan basikal elektrik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 21:00
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 12.50 setiap penginapan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR35.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR10.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 12.50 setiap penginapan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 10.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 35.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam terbuka bermusim dibuka pada Mei

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 3 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4 bintang.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Schildkamp Asperen Lingewaal
Hotel Schildkamp Asperen
Schildkamp Asperen Lingewaal
Schildkamp Asperen
Hotel Schildkamp Lingewaal
Hotel Schildkamp
Schildkamp Lingewaal
Schildkamp
Hotel De Schildkamp Asperen
Hotel De Schildkamp Hotel
Hotel De Schildkamp Asperen
Hotel De Schildkamp Hotel Asperen

Soalan lazim

Adakah Hotel De Schildkamp mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka bermusim.

Adakah Hotel De Schildkamp mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR12.50 setiap penginapan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel De Schildkamp?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel De Schildkamp?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel De Schildkamp?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hotel De Schildkamp?

Terletak di Asperen, hotel ini dalam jarak 20 bt (32 km) dari Taman Negara Biesbosch, Holland Casino Utrecht dan Oudegracht. Muzium Centraal dan Jaarbeurs juga dalam jarak 20 bt (32 km). Stesen Leerdam sejauh 27 minit berjalan kaki.

Hotel De Schildkamp Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 20 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 20 ulasan" "

8.6/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Corrie van

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Prima hotel niets op aan te merken.
Menginap 2 malam pada Mei 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Preis-Leistung passt nicht!!!
Personal war freundlich und nett. Schlecht war um den Pool nutzen zu können muss ich aus dem Hotel raus komplett drumherum gehen.Die Betten hatten auch schon besser Zeiten!!!
Menginap 1 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Bart

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Diederick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Wijnand

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ontspannen sfeer, personeel was heel flexibel en meewerkend na mijn late komst. Het matras vond ik niet helemaal top, vervelend vond ik dat er geen afscheiding was tussen douche en wasbak-gedeelte, waardoor de vloer bij de wasbak behoorlijk nat werd. Maar ik kom zeker een keer terug!
Menginap 1 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

HM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
perfecte ervaring
uitermate vriendelijk personeel, dinner en ontbijt uitstekend. Keurige ruime kamer. Schoon
Menginap 1 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

cor

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Mooi gelegen hotel in rustige omgeving
Menginap 2 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Markus de

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Er wordt goed geluisterd, en medewerkers zijn klantgericht, en nemen zelf beslissingen om klantwensen te vervullen. 👍
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2020