Venice Maggior Consiglio

Inapan pinggir terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Venice Maggior Consiglio

Peralatan tempat tidur hipoalergenik, bar mini, meja, kalis bunyi
Pintu masuk dalaman
Sarapan bufet setiap hari (EUR 12 seorang)
Bahagian luar
Meja sambut tetamu
VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Deluxe Double Room

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(22 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Classic Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(58 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Bidet
Hulu semburan mandi hujan
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Triple Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Quadruple Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 18 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Calle Priuli ai Cavalletti 73/74, Cannareggio, Venice, VE, 30121

Tempat berdekatan

  • Piazzalle Roma - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Grand Canal - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pelabuhan Venice - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Jambatan Rialto - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Dataran St. Mark - 63 min memandu - 5.9 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 4 minit berjalan kaki
  • Mestre Centro B1 - 10 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪Ai Scalzi - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪La Lista bistro - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Relax & Caffè - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Bistrot S. Lucia - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Venice Maggior Consiglio

Inapan pinggir berdekatan Piazzalle Roma
Berdekatan Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto, Venice Maggior Consiglio menawarkan lebih banyak tawaran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
  • Lif, perkhidmatan rencam dan hartanah bebas asap rokok
  • Bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang sarapan, kakitangan yang mesra dan jarak ke pengangkutan awam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Venice Maggior Consiglio memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • Televisyen dengan saluran digital
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 12 seorang

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Dolomiti Hotel Venice
Dolomiti Hotel
Venice Maggior Consiglio Inn
Maggior Consiglio
Inn Venice Maggior Consiglio Venice
Venice Venice Maggior Consiglio Inn
Inn Venice Maggior Consiglio
Venice Maggior Consiglio Venice
Maggior Consiglio Inn
Dolomiti
Venice Maggior Consiglio Inn
Venice Maggior Consiglio Venice
Venice Maggior Consiglio Inn Venice

Soalan lazim

Adakah Venice Maggior Consiglio mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Venice Maggior Consiglio?

Inapan pinggir ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Venice Maggior Consiglio?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 1:00.

Apakah masa daftar keluar di Venice Maggior Consiglio?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Venice Maggior Consiglio?

Terletak di Cannaregio, inapan pinggir ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Jambatan Scalzi, Piazzalle Roma dan Grand Canal. Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Venice Santa Lucia dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

Venice Maggior Consiglio Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

8.8

Kemudahan

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 646 daripada 1030 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 251 daripada 1030 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 89 daripada 1030 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 1030 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 22 daripada 1030 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Richard

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Clean rooms, nice staff
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hilda, brampton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Luke

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Rebecca

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was in a great location, right next to the train station and by a water bus stop. Walkable location to St Marks Square.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Alex

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
small and noisy, not worth the stay
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kirsten

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and great location! Would stay here again.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect area to stay. Close to the train station and lots of shops and dining.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Nelson

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location and. Very good customer service
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Stephany

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely hotel! Very practical & convenient. Near to the St. Lucia train station and a lot of restaurants & water taxi stations. Staff was helpful and communicative! The only downside they do not provide an iron as part of the room, but that is a minor detail; everything else was perfect.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Lawrence, Lincoln Park

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel itself is very cute and inviting. The staff was very friendly and helpful. Our room was very small, but comfortable. The hotel provided a very nice breakfast variety each morning. The hotel is conveniently located near the water taxis and train station. There are a lot of wonderful restaurants and shopping within walking distance of the hotel. Our only complaint was the small room.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Melanie

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent location. Spacious rooms with a modern feel. Check in was quick and the breakfast had many options to choose from. We would stay here again!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Heather

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It was great being next to the train station and the room was clean and comfortable for the most part. However, the AC in the room was too weak and the room never cooled down to where we tried to set it.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

JaMeka, Omaha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Drain the the bathroom has the scent from the canal filling the room. That needs to fixed asap
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jean

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Location was great! So close to train station and the grand canal
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Rosemary, null

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It was fine for the one night we stayed
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Craig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean and tidy. Room was comfortable. Breakfast was very nice. Location near train station was convenient.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Oscar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very friendly and helpful. Rooms are clean and comfortable. I will definitely stay here again.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Gladys

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was extremely rude.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Richard

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel. Helpful staff.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

SHUHAN

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TERRIBLE terrible experience. This hotel presented RACIST and discriminatory manners to Asian travelers which COULD NOT BE tolerated. I booked a room clearly said for 2 persons, but upon arrival the front desk immediately demanded an extra €50—without even a greeting—just because only my name was listed on the reservation. I searched immediately on Expedia and changed the guest number setting to 2, and the price for the same room same night is even $6 cheaper than the price I paid. When I argued, they kept lowering it to €30, then €20 – this is obvious blackmailing. I asked for relevant policy for the extra charge, and the staff literally spent 30mins searching but couldn’t find any valid policies. His attitude and behavior is extremely rude and RACIST, targeting me as an Asian traveler assuming I wouldn’t understand English or would just give in. I am glad Expedia helped me cancelled my reservation, but shockingly the front desk even threatened the Expedia agent who helped me on this. So I strongly warn others, especially Asian travelers, AVOID this hotel at all costs. And to this hotel: Asians are not pushovers. Be nice to other people, especially your customer, is a COMMON SENSE.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Christopher

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Mary

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The room was very clean. The staff was very helpful. Breakfast was lovely. Thank you for a nice stay.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

chandra, Houston

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the hotel and location. I had encounters w/ 3 front desk staff. Very tall man with clear glass frames and slender lady went above and beyond treating guests w/ kindness and a smile. They both have me directions looked at a map and mapped out my route. Maggior is lucky to have them on staff. I had a negative encounter with dark receding hairline gentleman twice . He was very rude and acted as if he really dislikes people in general. I watched him speak rudely to people 2 of the 3 days of his stay. I asked him for help twice and he looked up from the desk didn’t acknowledge my presence and kept doing paperwork. The lady that prepared the morning breakfast was very sweet and kind. Hotel is in great location. The housekeeping lady was also very warm and inviting. She would smile and say hello. They need to retrain the dark hair receding hairline guy that was working 9/6/2025 at 6:00 AM or give him a job with no access to guests. He said his name was Antonio but many rude people lie about their name. Employees should wear name tags. This guy doesn’t like customer service.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Catherine B

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to transportation. Very nice staffs. A lot of places to dine. Breakfast is good. Room is nice and clean. Shower is a little small though and air condition is sometimes not too cold. Overall it was a very nice stay. I would recommend.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was great easy to get to
Menginap 3 malam pada Ogo 2025