Rivamare

Hartanah 3.5 bintang
Hotel mesra haiwan kesayangan dihubungkan dengan pusat konvensyen di Venice dengan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Rivamare

Pintu masuk dalaman
1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Pantai berhampiran
1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Bar (di hartanah)

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang (Single)

Family Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Single Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bidet
Saluran satelit
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lungomare Marconi 44, Venice, VE, 30126

Tempat berdekatan

  • Dataran St. Mark - 37 min memandu - 4.6 km
  • Basilika St. Mark' - 37 min memandu - 4.6 km
  • Istana Doge - 37 min memandu - 4.6 km
  • St Mark's Campanile - 37 min memandu - 4.6 km
  • Jambatan Rialto - 45 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 128 minit memandu

Restoran

  • ‪Ai Murazzi - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Chiosco Bar AI SOCI - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Da Cri Cri e Tendina SNC di Fabris M. & Beltramello M. - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪La Cantinita - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪La Tavernetta - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Rivamare

Hotel berdekatan Istana Doge
Terletak berdekatan Bridge of Sighs dan St Mark's Campanile, Rivamare menyediakan sarapan bufet percuma, teres dan bar. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sewa basikal, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Stesen komputer, tempat simpanan bagasi dan TV di lobi
  • Kakitangan berbilang bahasa, lif dan Bilik rawatan urut
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Rivamare menampilkan manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 27-inci televisyen dengan saluran satelit
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 20 meter
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • Kelas yoga
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di persisiran
  • Teres

Spa

  • Bilik rawatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 27-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:30 - 22:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 20:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 06 Januari dan 11 Februari.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 2.80 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.40 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A1ZALKQZBY

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Rivamare
Rivamare Hotel
Rivamare Hotel Venice
Rivamare Venice
Rivamare Hotel
Rivamare Venice
Rivamare Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Rivamare mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Rivamare?

Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Rivamare?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Rivamare?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Rivamare?

Hotel ini terletak di sekitar (Lido) di Venice, dekat dengan Istana Doge, Bridge of Sighs dan St Mark's Campanile. Tarikan tempatan lain Dataran St. Mark dan Basilika St. Mark'.

Rivamare Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 88 daripada 193 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 76 daripada 193 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 20 daripada 193 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 193 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 193 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Karen

Mengembara bersama pasangan
Wonderful breakfast and staff was so very helpful.Next time we will ask for a bigger room.Amazing stay
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Anatoliy

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
best hotel on the island..will def be back!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Aya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Quite a lovely place to stay, it would be nice to have an option to make tea or coffee outside of breakfast hours, or we just weren’t informed, otherwise the place is neat, really lovely beaches around, and everyone in the staff is super nice. Thank you for accommodating us!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

rebecca

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Davide

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Week End in famiglia 2 adulti 2 bambini
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Marines

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente

Incrível! Atendimento excelente, todos super simpáticos, alegres, local limpo, bem decorado, alimentação excepcional, recomendo.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Médium stay

A bit far from Venice and not much around the city Lido to do. Hotel is not recommended if you travel a few days to visit Venice.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Kenia Angelica de

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

boa

Pra quem não importa com a distancia e um bom hotel... limpo, camas boas... mais no dia em que hospedei o elevador havia estragado. Como estava no terceiro andar tive que descer com malas.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Tuong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Mohit

Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Roman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Brittany

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast was awesome! Room was good and clean. Minor mold in bathroom but that seems to be the case for most places.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Gimmi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ottima location anche se decentrata rispetto al centro storico, ottima la colazione
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Miina

Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Nathalia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fint lille hotel, utrolig flink personale. Tæt på stranden, men et stykke fra byen.
Menginap 4 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Mirella

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The distance to Venice was far.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Bryan

Breakfast very good. Very thin walls-could hear neighbors clearly
Menginap 2 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

amanda

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Menginap 5 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Hamad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
*****
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Toby

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved this hotel. Delivios breakfast included. Beach across the street from the hotel. Staff super helpful. Next to tennis club. Bus a couple of blocks away. We will stay here again!
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Damon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Peter

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I recommend it for people on a budget, it’s an easy water-bus ride to San Marco etc. from Lido but about a 30min walk to Lido station but there is a bus stop nearby to the hotel to get you to Lido station. Staff were helpful when asked questions but could’ve been more friendly.
Menginap 2 malam pada Jul 2024