Hotel Palazzo Martinelli Dolfin

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terletak di Venice, dengan jarak berjalan kaki ke Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Palazzo Martinelli Dolfin

Bahagian luar
Superior Suite, Canal View | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
Junior Room (Suite) | Pemandangan dari bilik
Sarapan bufet setiap hari (EUR 15 seorang)
Pemandangan dari bilik

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM690
RM794 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Junior Suite (Superior)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King), Canal View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Room (Suite)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Teres
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, Canal View (Deluxe)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Junior Suite (Deluxe)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double), 1 Katil Sofa Bujang dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Suite, Canal View

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 55 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King), 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Junior Suite (Superior Historical room)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Junior Suite, Balcony

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Junior Room (Suite)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Sestiere Santa Croce 420a, Venice, VE, 30123

Tempat berdekatan

  • Piazzalle Roma - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Grand Canal - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pelabuhan Venice - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Dataran St. Mark - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Jambatan Rialto - 19 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 10 minit berjalan kaki
  • Stesen Venezia Tronchetto - 17 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Filovia - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Bar Autorimessa Piazzale Roma - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Arcicchetti Bakaro - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Osteria Ai Pugni - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Coofe- Berti & Egli - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Palazzo Martinelli Dolfin

Hotel berdekatan Piazzalle Roma
Berdekatan Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto, Hotel Palazzo Martinelli Dolfin menyediakan kemudahan seperti teres. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil Select Comfort, gebar bulu kapas dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan pengering rambut
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran digital
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah pada harga EUR 50 sehari; tempahan diperlukan; diskaun tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 15 seorang

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan maya

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 7 hari sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan kod akses; akses adalah menerusi pintu masuk persendirian
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan pasport anda selepas membuat tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini 7 hari lebih awal bagi mengaturkan daftar masuk.

Kaedah akses

Kod akses, pintu masuk persendirian

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR30.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 seorang
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 50 sehari (sejauh 300 meter)
  • Bayaran katil bayi: EUR 30.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Palazzo Martinelli Dolfin
Palazzo Martinelli Dolfin Venezia
Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Venezia
Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Venice
Palazzo Martinelli Dolfin Venice
Palazzo Martinelli Dolfin
Inn Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Venice
Venice Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Inn
Inn Hotel Palazzo Martinelli Dolfin
Palazzo Martinelli Dolfin
Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Hotel
Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Venice
Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Palazzo Martinelli Dolfin mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Palazzo Martinelli Dolfin?

Setakat 28 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Palazzo Martinelli Dolfin pada 29 Jun 2025 bermula serendah RM 689.86, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Palazzo Martinelli Dolfin?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Palazzo Martinelli Dolfin?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Hotel Palazzo Martinelli Dolfin?

Terletak di Santa Croce, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Taman Papadopoli, Piazzalle Roma dan Grand Canal. Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 10 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 10 minit berjalan kaki.

Hotel Palazzo Martinelli Dolfin Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 67 daripada 126 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 126 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 126 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 126 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 126 ulasan

9.0/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Sufiya

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
convenient location, close to train station. clean, spacious and cosy. very modern (and smart) hotel.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dakota

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Martha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Even though its a smart hotel the online attention was great!! I totally recommend this place to stay.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fabulous location with views of the lake and mountains. Absolutely stunning and hope to come back very soon for a longer stay!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Youdel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean and confortable stay. Good TV service and close parking storage.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Clea

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Had a perfect stay
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Lisett, Cape Coral

Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Heidi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We were told that we would get a code to check into our room after 3. We waited until 5:30-ish and still no code. I called and spoke to a lady with a crying baby in the background and told her we were sitting at the property waiting for a code. She said she would check and call us back. We never heard back from her, so I called again and she said that she had sent the email earlier, I told her again we never got an email, and asked if there was any way she could resend it. Still crying baby in background. She finally agreed to resend as we had been sitting at the property waiting and waiting to check in. Things went smoothly after that. Very nice, clean rooms! Missed our breakfast due to having to leave early bc of train strike…no refund on that….
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Cynthia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is about a 8 minute walk from the train station. There is an elevator which is nice, and a place to store luggage. We had no problem with the Smart hotel experience. Breakfast was nice. We loved the large bed and ample lighting in the room.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Betty

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean attractive room and convenient eating area. It would be helpful to have a local map to show walking directions from last stop of People Mover cable car to the hotel.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Imane

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Eugenio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo el hotel está muy bonito, muy limpio y Violeta es una persona súper amable.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Alfredo

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It was very difficult to access and exit this hotel. Also the check in process is not my type
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jeppe Kristen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fantastisk hotel i centralt og roligt område

Skønt ophold i nogle fantastiske, smukke, højloftede værelser. Centralt beliggende og alligevel i et stille område ud til en rolig lille kanal. Hele familien nød opholdet og den store gæstfrihed hos vært og personale. Sød og imødekommende hjælp fra personalet ved morgenbuffeten, som serverede friskbrygget skøn espresso. Gode tips til seværdigheder og aktuelle oplevelser i byen serveret via WhatsApp til morgenmaden. Rigtig god idé med relevante oplysninger.
Menginap 4 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Yuen man

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
早晨的服務人員態度很好。很快速。很友善。
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Yuen man

Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Carol

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved how close it is to train station and a lot of cute restaurants near by.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful rooms
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Bob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Ingrid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Venise a été magique.si vous n avez pas d accueil demandez à avoir numéro de code pour porte d entrée et chambre la veille de partir et le lien pour payer taxe de séjour, sinon c compliqué. Rome très bien aussi, différent , mais à faire. Avec le métro c facile d accès.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Dinesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

DIANA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very confortable stay! Super nice room and we also enjoyed the breakfast. Very recommended!
Menginap 2 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

TARO

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The worst

Before arrival, I responded to the hotel's request and sent personal information by e-mail, but he asked for the same information over and over again without reading it. I was asked to pay the city tax, and of course I was going to pay it, but from check-in time to check-out time, I haven't seen any employees at the hotel, so I couldn't pay, so I checked out and paid the city tax by e-mail. It's a crime not to do it, and they threaten to report it to the police and the airport. Of course, I paid the city tax electronically later, but the atmosphere of Venice that I visited for the first time in 35 years was very good, but I chose a disappointing hotel.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

maninder

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic property, really historic feel BUT the AC was micromanaged by the renting organization and was not a very good experience overall due to that critical detail during a heat wave. The doors didn’t open and close properly leading to an accident on my end when the room got really really hot and I tried to open the main door so I can leave the room to get fresh air and forgot it still has the security latch engaged in leading to some framework damage. One painting fell in the main bedroom due to me falling on the floor due to heat exhaustion and my family couldn’t catch me in time. I hit my head on the concrete floor inside the room that night when I fainted from heat exhaustion. Overall the property is good property I just hope they can manage at a higher level for the amount of money they charge per night. I don’t appreciate the email accusing me of wrong doing before understanding what actually happened in my room that night. I’m asking for repair estimate so I can look at some type of repayment, they should consider giving me part of my room rent back due to the ac situation. Currently I have sharp pains in my head on the right side from the fall that took place that night in the room connected to the bathroom. I hope it’s not a longterm impact on my health. I have never had this kind of challenging experience in any of my other stays, Expedia can check my travel history. I apologize for any unintentional harm I caused their asset. I hope my health is ok long term.
Menginap 1 malam pada Jul 2024