Hotel Il Moro di Venezia

Hartanah 2.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Piazzalle Roma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Il Moro di Venezia

Koridor
Depan hartanah
Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu
Kawasan sarapan
Berdekatan Piazzalle Roma dan Dataran St. Mark, Hotel Il Moro di Venezia menyediakan kemudahan seperti restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Double Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(14 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Saluran satelit
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Saluran satelit
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Triple Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Saluran satelit
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room, Shared Bathroom

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Saluran satelit
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Quadruple Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Saluran satelit
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Cannaregio, sebuah kawasan kejiranan di Venice, Hotel Il Moro di Venezia berhampiran stesen kereta api. Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin melakukan aktiviti, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi boleh menerokai Grand Canal dan Marina di Venezia. Taman San Giuliano dan Stesen Maritim juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
Lista Di Spagna 152, Cannaregio, Venice, VE, 30121

Tempat berdekatan

  • Piazzalle Roma - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Grand Canal - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pelabuhan Venice - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Jambatan Rialto - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Dataran St. Mark - 19 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen Venice Santa Lucia - 3 minit berjalan kaki
  • Mestre Centro B1 - 10 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Ai Scalzi - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪La Lista bistro - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Relax & Caffè - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Gino's Pizzeria - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Il Moro di Venezia

Hotel berdekatan Piazzalle Roma
Berdekatan Dataran St. Mark dan Grand Canal, Hotel Il Moro di Venezia menyediakan kemudahan seperti restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Tempat simpanan bagasi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Hartanah bebas asap rokok, surat khabar percuma dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Il Moro di Venezia memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma, peti besi dan dinding kalis bunyi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Kot/katil bayi percuma, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 20 setiap penginapan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 125 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap penginapan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Il Moro di Venezia
Hotel Il Moro di Venezia Venice
Il Moro di Venezia
Il Moro di Venezia Hotel
Il Moro di Venezia Venice
Moro di Venezia
Hotel Il Moro di Venezia Hotel
Hotel Il Moro di Venezia Venice
Hotel Il Moro di Venezia Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Il Moro di Venezia mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR20 setiap penginapan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Il Moro di Venezia?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Il Moro di Venezia?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Il Moro di Venezia?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Il Moro di Venezia memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR125 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Il Moro di Venezia?

Terletak di Cannaregio, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Jambatan Scalzi, Piazzalle Roma dan Grand Canal. Pelabuhan Venice dan Hentian Bas Air Tronchetto juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Venice Santa Lucia dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Hotel Il Moro di Venezia Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 257 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 412 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 219 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 75 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 40 daripada 1003 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Edith

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
toillets out of the room
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Carlos

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Mold on ceilings and shower walls
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ely

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was amazing! Thank you si much for making our trip so memorable!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jacques

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bon
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Danielle

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Beth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and easy to walk to everything we wanted to see and do.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Daniele

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bathroom is claustrophobic and being a larger gent, I was unable to shower for my two day stay. The rest of the room was fine.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

JI WOO

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Joni-Juhani

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
Hyvä sijainti lähellä juna ja linja-auto asemaa. Myös lähellä sijaitsevasta vaporetto pysäkiltä pääsee mukavasti liikkumaan alueelle. Huone oli pieni koppi jossa kuitenkin uni maistui mukavasti. Hotellin tarjoama aamiainen oli aika onneton.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Gerardo, Elizabeth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good location, good breakfast. Highly recommend.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Angeles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
No tiene aire acondicionado
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Olivia

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

MARCO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Annabelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The property is old but decent. Enough space for a family of 3. Just the shower tile is slippery. The room is just hot and i'm not sure if air con was working. Breakfast was included and it was great (breads, yogurt, cereals, ham, cheese, boiled eggs, juice, coffee, and fruits) Location for us is very convenient. 3 min walk from the Sta. Lucia train station. Since we travelled via train, it was a great location with so many dining options nearby. If anyone is travelling with a lot of luggage and via train station, i highly recommend to stay close to the station without taking the ferry. I see a lot of people carrying their luggages in the bridge and there is so many stairs. It is easier to travel inside the town of san marco or rialto without dragging your luggages. So far it was a good stay.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Karina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Great/convenient location, staff welcoming and friendly, good value for price
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Eira

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was perfect for what I paid for. It was convenient. It was a three minute walk from the metro station. When you get to the hotel your greeted by friendly staff. They did have an elevator.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Niphonprakhan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Kennedy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Cherrymae

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked the double room and from the pictures, the room looks spacious enough but the actual room given to us was tooooo small. We can barely open the door of the bathroom because the bed is right in front of it. We need to go side ways to go out of the bathroom. We also can't open our luggages comfortably because there is only very little space in the room. We went to the front desk to ask for a different room because the one I booked was definitely not it and we were told we will be transferred in the morning since they are fully booked that night (mind you there was a walk in guest who is inquiring and he told him they have available room). I just did not want to cause a commotion so I said okay, we'll wait till the morning but the other staff in the morning told us the guy in the evening shift did not make a transfer request for us so now the rooms are booked. The room also says it has an air conditioning unit but there was none, there was a small tiny electric fan. We can't also leave the windows open because there no screen and some bugs can enter while we sleep. We were so uncomfortable the whole time but we just suck it up to not ruin our trip.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Denise

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good basic hotel. Staff were great. Beds comfortable. Room and bathroom very small. Couldn't open window to open shutters because of the mosquitoes so it was very dark during the day. Bathroom completely tiled and grout was dirty.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Franca Adriana

Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Mari

Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

MASATOSHI

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Volevo cambiare stanza perché avevo la sensazione che la stanza fosse inclinata, ma l'addetto alla reception ha detto che non lo era, quindi ho dovuto rinunciare.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

SEYEDAHMAD, Richmond Hill

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
No air condition, not sound proof rooms as it is described on the description
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Maureen, Valencia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wanted the sense of being in Venice, this hotel is on a main walkway so it is a bit noisy (room is well soundproofed when windows are closed) but good meal choices nearby and a market. Close to Grand Canal and train, bus stations.
Menginap 3 malam pada Apr 2025