Hotel Becher

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Teatro La Fenice

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Becher

Bahagian luar
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Bar (di hartanah)
Marina
Pintu masuk dalaman
Jarak berjalan pendek dari Dataran St. Mark dan Grand Canal, Hotel Becher menyediakan sarapan bufet percuma, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
VIP Access

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Classic Double Room

8.2 daripada 10
Sangat baik
(18 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, Canal View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Triple Room

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room, Canal View

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Double Room, Balcony, Canal View

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 12 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Single Room, Canal View

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • 10 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
San Marco 1857, Venice, VE, 30124

Tempat berdekatan

  • Dataran St. Mark - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Basilika St. Mark' - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Jambatan Rialto - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Grand Canal - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Piazzalle Roma - 19 min berjalan kaki - 1.6 km

Restoran

  • ‪La Caravella - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Osteria San Marco - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante da Ivo - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Poke A Pua - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Al Vaporetto - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Becher

Hotel berdekatan Dataran St. Mark
Jarak berjalan pendek dari Grand Canal dan Basilika St. Mark', Hotel Becher menyediakan sarapan bufet percuma, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan hartanah bebas asap rokok
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan kakitangan berbilang bahasa
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Becher memiliki manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma
  • 1 bar/ruang istirahat

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Kelambu

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 2.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.20 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 3.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 140 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042A100000000

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Becher Hotel
Becher Venice
Hotel Becher
Hotel Becher Venice
Becher Hotel Venice
Hotel Becher Hotel
Hotel Becher Venice
Hotel Becher Hotel Venice

Soalan lazim

Adakah Hotel Becher mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Becher?

Hotel Becher tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Becher?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Becher?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Becher memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR140 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Becher?

Terletak di Pusat Bandar Raya Venice, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Teatro La Fenice dan Dataran St. Mark. Basilika St. Mark' dan Istana Doge juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 26 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 26 minit berjalan kaki.

Hotel Becher Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 629 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 319 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 43 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 9 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 1002 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Hazim

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing hotel, service is impeccable, and the outdoor sitting area completes the exprrience!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

michelle, Romford

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We really enjoyed our stay at this hotel, the staff were very helpful and friendly, the room was nice and comfortable with good amenities, breakfast was also good, it was nice and central with short walking distances to st marks square and in the other direction the venice accademia gallery, so much to do and see that 5 nights barely seemed enough
Menginap 5 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Jane

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
The staff were lovely and the hotel was in an excellent location.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Averee

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved staying here! It’s in such a convenient location, staff was super nice and helpful, and the room was nice. Staff was always around, attentive, and answered any questions we had. Loved the private dock for the property and was extremely easy to get around. The area felt safe. The only complaint I have is that the shower made it nearly impossible to not drench the floor. The shower door is just too small. Regardless, house keeping replaced all towels every day so wasn’t that big of an issue when we laid some extras on the floor.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Amelia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay was amazing. They only got a four-star because their air conditioning broke when we were there but they accommodated with fans and a discounted room rate. Highly recommend this place.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Samuel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were so nice and helpful at this hotel. They made us feel at home
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Judy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel Becher is a small boutique hotel centrally located right on a canal. The service was excellent ensuring my arrival and departure went smoothly with a private water taxi. Loved the decor and ambiance of the hotel. I will recommend to friends and family
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Katrina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Positives: The breakfast was excellent. There was a lot of variety of food and everything was tasty. The waitress was friendly and quick. In our room, there was a safe and a mini fridge. There was also nice shampoos, soaps, and lotions in the washroom. Lastly, the location was spectacular. We were a short walk away from the Basilica, Doge's Palace, the Rialto bridge, etc. Negatives: Unfortunately, we were notified 12 hours prior to our arrival that the air conditioning wasn't working. When we arrived, they let us know that a mechanic would be coming the next day with a piece to fix it. They gave us the option to find another hotel for no cancellation fee, or we could stay for a discount. We chose to stay thinking that since the weather would be cooler, it wouldn't be too bad to have 1 warmer night. However, the mechanic never came to fix the air conditioning so it did not work for our whole stay. This resulted in several mosquito bites as the only way to cool the room at all was to open the windows. At check out, we were offered a 30% discount which the hotel initiated and dealt with on our behalf. The room did not feel very secure. The lock mechanism on the door was broken and could be easily pushed in with a shove. Also, the shower nozzle continuously sprayed water out of the shower unless you were holding it. The top of the shower attachment was held together by tape, and the plastic lip on the bottom of the glass didn't keep water in at all.
Broken door lock
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Michael, Carmel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was excellent. Extremely friendly and helpful AC was out so it was hot but the hotel accommodated with fans and a big discount. Great location.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

D

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic location in Venice. Private dock for water taxi at the hotel - no dragging suitcases thru the alleys! Staff was superb and very helpful.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

KIMBERLY

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sheila

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was clean and well decorated. The staff was friendly and courteous. Marco had great ideas and suggestions of places to visit. The breakfast was really good!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

minu

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lynn

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property, great location, helpful and friendly staff.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Blair

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
SA wonderful hotel and a great location. But it needs to have new carpeting and an update done.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Heidi

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
DO NOT STAY HERE! Our room had no AC and they didn't fix it and couldn't move us til 3rd night - the bed was like a concrete slab - seriously! Bugs in shower and mold in new room bath. Old upholstery and carpet so not clean! Manager not around and would not do anything for this expensive 3 day stay except offer bottle of cheap wine and bigger room last night. Do not stay here!
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

David, Arlington

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is right on one of the smaller canals and you can take a water taxi from the train station. The staff is friendly and the breakfast is delicious
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Arzu

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfecto!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Helen, Haddenham

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Patrice

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wonderful Staff at Hotel Becher

Hotel Becher was excellent. The rooms were small but very clean. It was conveniently located, but quiet. The best part of the stay was the staff. All of them were friendly and extremely helpful. The breakfast was also a highlight. Fresh and delicious.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Debra

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The staff was very welcoming and helpful.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

George William

Menginap 5 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Wongwadee

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Nathalie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Hôtel idéalement placé à côté de la Fenice. L’accueil est fait avec professionnalisme et bienveillance. Le petit déjeuner est varié et de qualité. La chambre est petite et la literie mériterait d’être changé. mais heureusement nous avions réservé avec un balcon sur le canal. Je conseil cette option.
Menginap 3 malam pada Apr 2025