Alloggi Acquavita

Affittacamere terletak di Venice, dengan jarak berjalan kaki ke Jambatan Rialto

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Alloggi Acquavita

Standard Double Room, Canal View | Depan hartanah - siang/malam
Meja sambut tetamu
Depan hartanah
Pintu masuk hartanah
Economy Room | Dihias secara berasingan, dilengkapkan perabot secara berasingan

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM1,092
RM1,221 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Okt - 17 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 38 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room, Canal View

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Pengering rambut
Bidet
Meja
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, Canal View

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Katil sofa - kelamin
Pengering rambut
Meja
  • 25 meter persegi
  • Pemandangan terusan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Economy Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 10 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Basic Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Cannaregio - Calle Venier 4852, Venice, VE, 30121

Tempat berdekatan

  • Jambatan Rialto - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Dataran St. Mark - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Basilika St. Mark' - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Grand Canal - 18 min memandu - 2.4 km
  • Piazzalle Roma - 18 min memandu - 2.8 km

Restoran

  • ‪Snack Bar Cupido Venezia - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Algiubagiò - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Trattoria Pizzeria da Alvise - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Antico Gatoleto - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Milan Bar - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Alloggi Acquavita

Affittacamere berdekatan Jambatan Rialto
Berdekatan Dataran St. Mark dan Grand Canal, Alloggi Acquavita menawarkan lebih banyak tawaran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Daftar keluar ekspres, kakitangan berbilang bahasa dan hartanah bebas asap rokok
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Sistem pemanasan kawalan suhu dan pengemasan (atas permintaan)

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Wi-fi percuma dalam bilik adalah terhad kepada 1 jam sehari (had 1 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
  • Wi-fi di kawasan awam percuma sehingga 1 jam sehari (had 1 peranti)

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Kemudahan

  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi separa terbuka
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut

Hiburan

  • TV skrin rata 14-inci

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Lokasi daftar masuk berbeza daripada lokasi hartanah; pergi ke: [c/o Alloggi SS Giovanni e Paolo, Castello 6401, Venezia]
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; hos anda akan menyambut anda
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Tetamu yang menempah penginapan di Venice diminta untuk mengunjungi laman web #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia untuk mendapatkan maklumat penting dan peraturan di bandar ini.
Pada tarikh tertentu dalam setahun, pelawat mesti membayar fi akses sebanyak EUR5-10 seorang, setiap hari untuk memasuki Venice. Mereka yang mempunyai penginapan di Venice dikecualikan daripada membayar fi ini. Walau bagaimanapun, tetamu mesti meminta baucar pengecualian terlebih dahulu dan mengemukakan baucar itu bersama dokumen pengenalan diri semasa ketibaan. Untuk menyemak tarikh yang terlibat, fi dan meminta pengecualian, sila lawati cda.ve.it/en/.

Kaedah akses

Hos akan menyambut anda

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 150 setiap penginapan, sepenginapan
  • Cukai dikenakan oleh bandar dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini tidak dikenakan kepada penduduk Bandar Raya Venice dan kanak-kanak di bawah usia 10 tahun. Pengecualian lanjut mungkin diberikan kepada pesakit, orang yang menemani mereka dan individu yang tinggal di bandar raya bagi tujuan/tugas tertentu, tertakluk pada penyerahan dokumen yang berkaitan kepada hartanah berkenaan. Terdapat diskaun sebanyak 30 peratus dari 1-31 Januari.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Januari - 31 Januari, EUR 1.40 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.70 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Februari - 31 Disember, EUR 2.00 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.00 semalam untuk tetamu berumur 10-16 tahun tahun.
  • Bayaran tuala: EUR 5 seorang, seminggu

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi pengemasan: EUR5 sehari
  • Bayaran penyaman udara: EUR 5 sehari
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027042B4ES24THIE

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 15 Jun hingga 31 Ogos
Wi-Fi percuma dalam bilik adalah terhad kepada 1 jam sehari (had 1 peranti); Wi-Fi di tempat awam juga percuma sehingga 1 jam sehari (had 1 peranti)

Hartanah juga dikenali sebagai

Acquavita
Locanda Acquavita
Locanda Acquavita Condo
Locanda Acquavita Condo Venice
Locanda Acquavita Venice
Locanda Acquavita Hotel Venice
Locanda Acquavita
Alloggi Acquavita Venice
Alloggi Acquavita Affittacamere
Alloggi Acquavita Affittacamere Venice

Soalan lazim

Adakah Alloggi Acquavita mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Alloggi Acquavita?

Setakat 5 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Alloggi Acquavita pada 16 Okt 2025 bermula serendah RM 1,091.84, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Alloggi Acquavita?

Affittacamere ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Alloggi Acquavita?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 19:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Alloggi Acquavita?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Alloggi Acquavita?

Terletak di Pusat Bandar Raya Venice, affittacamere ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Fondamenta Nuove dan Jambatan Rialto. Dataran St. Mark dan Basilika St. Mark' juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Venice Santa Lucia sejauh 23 minit berjalan kaki dan Venice (Stesen Kereta Api Santa Lucia-XVQ) sejauh 23 minit berjalan kaki.

Alloggi Acquavita Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 66 daripada 230 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 90 daripada 230 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 230 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 22 daripada 230 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 230 ulasan

8.2/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Duncan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place to stay if you want to explore Venice I would stay here again.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Olga

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Shadi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy to walk to all attractions
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Francoise, SAINT-HUBERT

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Fuite d’eau importante en pleine nuit dans la chambre et pas d’électricité .. et surtout personne n’a répondu quand j’ai appelé
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Erik

Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Barbora

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Refika Gülnihal

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Alloggi Acquavita Hotel

It was a hotel I chose because of its good location. Before settling in, they informed me about the reception location and the city tax amount (24€) via email and WhatsApp messages. You get the key from the reception (the attendant was very helpful and friendly) and walk for 10 minutes before reaching the hotel. The room is unheated, we tried to warm up with the air conditioner, we were quite cold. Please go in thinking that your feet will get cold in a cold room with stone floors. I think the windows need some maintenance.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Abdulkadir

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Isela

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Emili

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We do not recommend staying here. I had high hopes as my conversations with the company before arrival was pleasant. They seemed to be very accommodating so thought this would be a nice stay. The man, Stefano, who checked us in was great and helpful! The issues started when we got to the “hotel”. - Our coffee machine didn’t work. We got a replacement one, but this should be checked before guest arrive. When we told the front desk man he seemed be annoyed that we were asked if these things could be fixed and blew us off. -Our toilet did not work. The toilet broke 3 times during our stay. We had to ask twice for it to be fixed, then it still broke again. Luckily my boyfriend was able to figure it out after an hour or so, but once again we shouldn’t have to be completely repairs when we are staying at a hotel. And no we never flushed any products down. -The bed frame was terrible. Any time you sat on the bed it would screech and move 2 feet. We constantly had to get up and push it back to the wall. All of this would be bearable, but the main issue was the front desk man. He should not be working in hospitality. He was aggressive towards us, and rude. He made the experience one we would never recommend to anyone else. Stay anywhere else. You’re paying hotel prices and this is not a hotel.
Menginap 3 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Juan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great budget option

Great service and mid-way between being close to everything and far from the busiest parts. A great budget option!
Menginap 2 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Deirdre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Basic clean and comfortable.

Room right on the canal. Clean and comfortable. Easily accessible to attractions. My one disappointment was their stringent checking in policy. As our Ryanair flight landed at 21:30 we had to stay at the airport, at our own expense. First night nonrefundable. But, i would plan properly and stay here again.
Menginap 3 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Paola Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 3 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Bede

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay, very good value for money… I’ll be forever wondering who put that roof mirror in though.
Menginap 3 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Miguel Ángel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

PELLEGERINO

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Molto buona.
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good location for sightseeing on a budget.

Quaint little guest house right on a canal. Easy to get around and see the whole citt from here.
Menginap 2 malam pada Apr 2023

4/10 Lemah

Suvi

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

:I

Had to do check in in totally different location (aprox. 1km away from the building where the rooms were). So wasted some time because had to walk to different directions..
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Kestas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice location. Be advised that the check in is about 10 minutes walk in another location from which you will get the keys and code for the front entrance.
Menginap 1 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Sara

Menginap 1 malam pada Ogo 2022

2/10 Teruk

mario

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
scarsissima attenzione al cliente. le chiavi vengono consegnate in una struttura e l'alloggio si trova da tutt'altra parte. indicazioni difficili da seguire e rintracciate dopo che è stato fornito un nuovo indirizzo. struttura senza reception il loco, ma per contro, utilizzata come deposito per lenzuola e biancheria sporche. al chek-in chiedono gli estremi di una c/credito per addebiti di costo della camera (già prepagata) e per eventuali danni, ma la firma è chiesta prima che il cliente possa prendere visione della camera stessa e quindi per verificare le effettive condizioni dell'immobile. alle nostre rimostranze l'addetto alla reception non ha saputo dire altro che lui era solo un addetto e che gli risultava che fosse tutto scritto nell'annuncio. pessima esperienza. mai ricevuto un simile trattamento nonostante noi frequentiamo venezia molte volte l'anno.
Menginap 2 malam pada Jul 2022

2/10 Teruk

Brittani

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property was filthy. My husband and I arrived to find a smelly, hot room, there were flies all in the shower and bathroom, several on the walls in the bedding area. There were little black hairs on the bed spread. The sheets were clean, but you could quickly see that the actually bedding covers were not. The refrigerator has black mold in it and the door into the street (we opened to try to get cool/fresh air) had so much trash in the space in between. This was an experience AFTER having the hardest time locating the actual room. And once locating the room, we were informed we have to go another 12 minutes walk (with all our bags) to check in and receive the keys. My husband and I were discugusted by the room and ultimately decided to book a Marriott hotel with my company discount just to get out. We didn't stay at all (other than the hour or so it took to find another place so last minute). Despite all of that, and pictures supporting our concern, the tenant was not willing to give us any sort of assistance or refund. His only offer was to have his housekeeping come the following day at 4 PM to clean (again). This was a lower-cost room, I understand. So amenities were not expected, I realize that. We just wanted a simple room, on the water to really immerse into the culture, I am a Marriott employee, so finding a nice affordable hotel is not an issue. I was seeking experience. One that yes, was cheaper, but that is NO excuse for the absolute filth of this room.
Menginap 2 malam pada Mac 2022

8/10 Baik

Bob

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

YUMAR

Menginap 1 malam pada Nov 2021