Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat sebuah kelab kesihatan dan bilik wap

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World

Gran Prestige Terrace Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
Business center
Pintu masuk hartanah
Teres/patio
Prestige Terrace Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas
VIP Access

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Spa
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM1,408
RM1,618 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Okt - 25 Okt

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Presidential Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 80 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Suite (Prestige)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 65 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

STANDARD CLASSIC

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Suite

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Katil busa memori
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Sofa Bujang

Gran Prestige Terrace Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

JUNIOR DELUXE

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

JUNIOR PREMIUM

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 55 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Prestige Terrace Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Connecting Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
2 bilik tidur
Katil busa memori
  • 31 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Presidential Suite (Grand)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 90 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Forcella 6, Milan, MI, 20144

Tempat berdekatan

  • Santa Maria delle Grazie - 3 min memandu - 1.8 km
  • Universiti Bocconi - 4 min memandu - 2.1 km
  • Piazza del Duomo - 5 min memandu - 2.5 km
  • Katedral Milan - 5 min memandu - 3.2 km
  • Galleria Vittorio Emanuele II - 6 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Via Montevideo Tram Stop - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Milan Porta Genova - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Malpensa (MXP) - 55 minit memandu

Restoran

  • ‪Bussarakham - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Dom Station - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Wizard - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪God Save the Food - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Fratelli Ravioli - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World

Mewah bagi hotel butik berdekatan Fiera Milano City
Santa Maria delle Grazie terletak berdekatan Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World, yang menyediakan majlis makan percuma setiap hari, teres dan kedai kopi/kafe. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati Mandi tangas / hammam atau bilik wap dan nikmatilah urut atau rawatan Ayurveda. Masakan Itali restoran di tapak, Da Noi In, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan tempat makan di kawasan terbuka. Sebagai tambahan kepada taman dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, tempat mengecas kenderaan elektrik dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Ruang kerja berkongsi, dewan bankuet dan tempat simpanan bagasi
  • Lif, bantuan pelancongan/tiket dan 7 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 68 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti menu bantal dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil busa memori dan gebar bulu kapas
  • Bidet, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 46-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran satelit
  • Setiap hari, meja dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah (EUR 25 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj dan bangsal kereta

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Da Noi In
  • Liquidambar

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan
  • Ruang kerja bersama

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Mandian Turki
  • Rawatan Ayurveda
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cermin pembesar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 70 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2012
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD 46-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR50.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran tempat letak kenderaan tambahan: EUR 25 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 50.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT015146A13MDL9XOG, 015146-ALB-00438

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Magna Pars
Magna Pars Milano
Magna Pars Suites
Magna Pars Suites Hotel
Magna Pars Suites Hotel Milano
Magna Pars Suites Milano
Hotel Magna Pars Suites Milan
Hotel Magna Pars Suites
Magna Pars Suites Milan
Hotel Magna Pars Suites
Magna Pars L’Hotel à Parfum
Magna Pars L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World

Soalan lazim

Adakah Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World mesra haiwan kesayangan?

Ya, Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World?

Setakat 24 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World pada 24 Okt 2025 bermula serendah RM 1,407.64, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World?

Parkir lanjutan tersedia dengan fi sebanyak EUR25 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World?

Terletak di Porta Genova, hotel mewah ini sejauh 1 bt (2 km) dari Melalui Tortona dan Santa Maria delle Grazie. Piazza del Duomo dan Katedral Milan juga dalam jarak 2 bt (3 km). Via Montevideo Tram Stop sejauh 7 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem Piazza del Rosario sejauh 7 minit berjalan kaki.

Magna Pars- L'Hotel à Parfum Small Luxury Hotels of the World Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 350 daripada 446 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 67 daripada 446 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 446 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 446 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 446 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Kim, Markham

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
It was a beautiful, modernly designed hotel. Wonderful breakfast and the service was helpful and friendly.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Alina

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
We ended up having ant (BUGS) infestation in our room… traveled with a baby, had to throw out all the formula and other things to avoid risk of contamination… god knows what other bugs we may have not seen on their perfectly brown wood floors… When expressed our frustration to the front desk, they said they “did not do anything wrong”… while I understand that things can happen, there’s always a way to mellow things down and provide some sort of resolution, such as compensating for breakfast (the least they could do!!!) as an apology for such an unfortunate situation. We were also assured that the breakfast was included in our booking, while apparently it wasn’t. We would have gladly stepped out and had breakfast elsewhere than having an overpriced and average selection buffet. 5 star hotel turned out to be a disaster. BEWARE! The staff could not be more rude about it. I will make sure these pictures end up on every online profile they have. Appalled by this type of behavior.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Philomena

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleaniness standards have dropped substantially. Mildew in showers is completely unacceptable
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Warner Wai Nap

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very clean. excellent hotel.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Eddie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I enjoyed staying here with my family. It’s an exquisite property.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Alessia

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Molto originale un po’ fuori mano molto luminosa originale
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

patricia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was an absolutely beautiful hotel and our room was outstanding. The bathroom was huge, as was the room. The design and layout was so well done. The staff were lovely and the breakfast was great. The cleaning staff left the room immaculate. We had a living room and a large table. Although we didn't spend much time in our room, it was great to have such a huge room. Down the street behind the wall was the river with lots of restaurants. Behind the hotel there was a great pizza place. highly recommend this hotel one of the best places we stayed in.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

QIQI

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The hotel was humid, and I noticed the bedding felt damp and not clean enough while sleeping, which made my skin itchy. The coffee table was too large, making the living room feel cramped. Additionally, the food at the restaurant was so bad that even my simple order of pasta was disappointing. Furthermore, the beds were too soft, making it uncomfortable to sleep.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Daniel

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
It coukd be a ok ,4 star hotel, very poor 5 star hotel.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ulrike

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Tobias

Average hotel. Okay for one night in Milan. Parking facilities are very limited: You have to be lucky to be able to park your car within the hotel premises. No valet parking. Breakfast features a wide range of choice while quality is average. In the rooms it is noticeable that the hotel is not aging well. Lacks of maintenance, especially in the bathroom. Nice and cool temperature even in summer, but while the a/c can be switched off, the ventilation cannot - which can be uncomfortable at night. Ambiance generally nice and pleasant scents in room and lobby. The lady at check-out was very kind and professional, which cannot be said of the colleagues we met at check-in. All in all: Not terrible, but you might find better options at better locations.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Roy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unfortunately, our experience at Magna Pars was disappointing. While we were pleased to receive an upgrade to an Executive Suite upon arrival, the issues began quickly. Room 34 was spacious but had no working AC and an unpleasant smell in the bathroom. A staff member confirmed the problems but told us to call the front desk again to request a room change—something that should have been handled directly in a "5-star" hotel. We moved to Room 24, which was similar but had a more worn-looking sofa and an awkward small shower stall. At least it didn't smell, and the AC was weak but functioning. However, the shower had NO HOT WATER. The same staff member confirmed this and we checked yet another room and found the water situation to be the same. At this point the young lady at the front desk dismissively claimed, “That’s the way the water is here.” I had to take a cold shower before dinner, frustrated that the most expensive hotel of our trip was delivering the worst experience. Later that night, the hot water and AC were mysteriously fixed—but no one informed us or acknowledged the trouble. The next morning, a building-wide evacuation alarm added to the chaos, and no explanation was given. Ultimately, what made the stay so poor wasn’t just the room issues, but the staff’s lack of follow-through and basic acknowledgement of our inconvenience. At a "5-Star" hotel with so few rooms, more attentiveness should be expected. Sadly, we left feeling regretful instead of relaxed.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Carolyn

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Christopher

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is an absolute gem. The place is incredibly cool looking on the inside, our suite was outstanding, the restaurant was amazing and the staff were all helpful and friendly. An absolute perfect stay.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Convenient location. Beautifully decorated hotel. Large confortable suites. However, The iPad to control the room functions is hard to use. Easier to use the buttons on the wall.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Aurora

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un hotel dove sentirsi a casa
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Marianne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great place. Very chic. Only had breakfast which was spectacular for a European hotel.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Edwin, Edmonton

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel near navigli. Close to metro. Very spacious room.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Flori

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I would not stay here again
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Laura

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful hotel. The room was lovely except the air conditioner wasn’t working. They gave us a fan but it wasn’t enough. The breakfast in the morning was lovely.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

WILLIAM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Things I liked: The hotel is clean, very greats scents and the room that I had was very big. The rooftop bar was great and the restaurants were solid. Things I did not like: The room I booked had pictures of a bathtub, but there was not one. The room did not get cold for an American. 72-73 degrees and it was fairly hot compared to what we're used to. The bed wasn't very comfortable and the walk to the Metro is about 10 minutes no matter which one you're going to.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Horace

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The first thing you’ll notice is how great this place smells and the hotel name should make that obvious. Friendly staff upon check-in and I was provided a tour of the place. My room was very nice, clean and smelled amazing. The proximity to certain tourist areas isn’t bad. Overall, I had a great stay here!
Menginap 5 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Marianne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Inga

The hotel
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Maryam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Can not say enough about this hotel! Everything 10/10! Very well run.. beautiful design, attentive staff, delicious food. Can not wait to come back.
Menginap 6 malam pada Mei 2025