Galeri foto untuk Lund house - Hostel





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Shared Bathroom (Japanese Style, Up to 3 people)

Traditional Room, Shared Bathroom (Japanese Style, Up to 3 people)
Sorotan
Lanai
Penyaman udara
Peti sejuk
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
Dapur berkongsi/bersama
Dapur
Lihat semua foto untuk Shared Dormitory, Mixed Dorm (1 person)

Shared Dormitory, Mixed Dorm (1 person)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Dapur berkongsi/bersama
Dapur
Cerek elektrik
Alatan memasak/pinggan mangkuk
Lihat semua foto untuk Standard Shared Dormitory, 4 Bedrooms, Non Smoking, Kitchenette (2 people)

Standard Shared Dormitory, 4 Bedrooms, Non Smoking, Kitchenette (2 people)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Dapur berkongsi/bersama
Dapur
Cerek elektrik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Minn Gion
Gion
- Dapur
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Dobi
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 349 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

33-4 Takanotamaokatyo Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8106
Tentang hartanah ini
Lund house - Hostel
Hartanah serupa

HOTEL RINGS KYOTO
HOTEL RINGS KYOTO
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Dobi
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 150 ulasan
Harga ialah RM847
RM931 jumlah
30 Okt - 31 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit Kerugian Barang Pecah: JPY 20000.00 sepenginapan
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 500 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Tetamu perlu menjangkakan bunyi bising dari restoran/bar di tingkat 2 di hartanah ini sehingga jam 23:00.
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanakĀ berumurĀ 4 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Lund house Hostel Kyoto
Lund house Hostel
Lund house Kyoto
Lund house
Lund house - Hostel Kyoto
Lund house - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Lund house - Hostel Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Soalan lazim
Lund house - Hostel Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
4 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Lia, Gƶttingen
18 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A super nice hostel
Lia
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Hajime
12 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ęø©ćć宿ć§ććć
Hajime
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Drew
28 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The Lund House - A Simply Perfect Hostle.
Drew
Menginap 6 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Steve
27 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Steve
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Steve
13 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Steve
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
YOUJIN
24 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOUJIN
Menginap 2 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Arielle
4 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cozy staff
Arielle
2/10 Teruk
Georges
23 Apr 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Complètement déçu
Georges
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
ćććć¼, ę„ę¬
4 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ćććć¾ććć¦ććć©ćčØåćę“ć£ćęø ę½ćŖå®æ
ćććć¼
Menginap 1 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
ARA
22 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ģøķėė¹ė§ ģķė¤ė©“ ź°ź²©ėė¹ ģµź³ !
ARA
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ć³ć¹ććé°å²ę°ćę§ć ćŖę¹ćØć®ä¼č©±ćć¹ćæććć®č¦Ŗåććć»ćć„ćŖćć£ć¼Very Goodļ¼
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
ć©ććæ, ę±äŗ¬
6 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
äæ®å¦é¢é¢å®®ć«čæć宿
ć©ććæ
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Peter
29 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Refreshing Stay
Peter
Menginap 2 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Un hostal muy basico con una atencion excelente
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jun 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
å¾čęēåŗļ¼ä½č„č¦å „ä½å„³ē宿čē話ę儽éøå„éę 館ć
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
親å
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
csp, seoul
16 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ģŖ¼ģģ¤
csp
8/10 Baik
SIN-JIE
3 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SIN-JIE
10/10 Cemerlang
Nn
27 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nn
10/10 Cemerlang
saru, ę„ę¬ č«čØŖé”
24 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik