Moxy Kyoto
Hotel dengan restoran, 9-minute walk to Kastil Nijō
Galeri foto untuk Moxy Kyoto





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM294
RM356 jumlah
8 Dis - 9 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Room, 2 Katil Bujang (Single)

Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen)
9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Room, 2 Katil Bujang (Single)

Room, 2 Katil Bujang (Single)
9.8 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hotel Monterey Kyoto
Pusat Bandar Kyoto
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.0 daripada 10, Hebat, 1,006 ulasan
Harga ialah RM447
RM581 jumlah
19 Nov - 20 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

12 Nishinokyo Nansei-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8412
Tentang hartanah ini
Moxy Kyoto
Hartanah serupa

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Gim
- Sarapan tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 615 ulasan
Harga ialah RM221
RM243 jumlah
18 Dis - 19 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 2000 untuk dewasa dan JPY 1000 untuk kanak-kanak
- Fi perkhidmatan: 10 peratus
- Makan malam dihoskan: JPY000
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Moxy Kyoto Nijo
Moxy Kyoto Hotel
Moxy Kyoto Kyoto
Moxy Kyoto Hotel Kyoto
Moxy Kyoto Nijo a Marriott Hotel
Soalan lazim
Ulasan
Moxy Kyoto Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6
Kebersihan
9.6
Kemudahan
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.2
Mesra alam
9.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
8 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
Mengembara bersama kumpulan
4 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ricardo
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Mirjana
Mengembara bersama pasangan
1 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mirjana
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Jose
28 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jose
Menginap 4 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Brent
Mengembara bersama keluarga
25 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Brent
Menginap 8 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
gregory
Mengembara bersama pasangan
24 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
gregory
Menginap 4 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Yomaira Y
16 Okt 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yomaira Y
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Wayne
Mengembara bersama pasangan
15 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wayne
Menginap 3 malam pada Okt 2025
4/10 Lemah
Elizabeth
Mengembara bersama keluarga
14 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Elizabeth
Menginap 4 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Aysha
Mengembara bersama kumpulan
14 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aysha
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
DONGNI
1 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
DONGNI
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Izumi
Pengembara perniagaan
20 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Izumi
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Maria l a
7 Jul 2025
Maria l a
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Henrik
Pengembara perniagaan
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Trevligt, trendigt, modernt - gångavsånd Nijo Stn
Henrik
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Deborah
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A comfy stay - would come back!
Deborah
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Aaditya Amichand
Mengembara bersama keluarga
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Aaditya Amichand
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
laura
5 Jun 2025
laura
Menginap 6 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Kevin
Mengembara bersama pasangan
1 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kevin
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Yossef
28 Mei 2025
Yossef
Menginap 4 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Rebecca
28 Mei 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rebecca
Menginap 4 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Mandy
Mengembara bersama kumpulan
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mandy
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Keith
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Keith
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
David
Mengembara bersama kumpulan
26 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
David
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Anders
28 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rigtig godt hotel
Anders
Menginap 4 malam pada Jan 2025

















