Yoshi-Ima
Rumah tamu terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Shijo Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Yoshi-Ima





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM1,023
RM1,238 jumlah
26 Jul - 27 Jul
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Private Bathroom (Japanese Room)

Traditional Room, Private Bathroom (Japanese Room)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Peti besi
Pengemasan harian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

MONday Apart Premium KYOTO Station
Wad Shimogyo
- Dapur
- Pencuci
- Mesin pengering
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 428 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Yamatoohji Higashi-iru Nishinocho 229, Shinmonzendori, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0088
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 232 ulasan
Harga ialah RM521
RM574 jumlah
29 Jun - 30 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak berumur 18 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Makanan set dihidangkan di bilik tamu sahaja (tiada menu atau tempat makan awam)
Hartanah juga dikenali sebagai
Yoshi-Ima
Yoshi-Ima Inn
Yoshi-Ima Inn Kyoto
Yoshi-Ima Kyoto
Gion Yoshi-Ima Hotel Kyoto
Yoshi Ima
Yoshi Ima
Yoshi-Ima Kyoto
Yoshi-Ima Guesthouse
Yoshi-Ima Guesthouse Kyoto
Soalan lazim
Yoshi-Ima Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.2/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
30 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Wenqian
14 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wenqian
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Yashira
20 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Incredible experience
Yashira
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Alain
Mengembara bersama keluarga
14 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alain
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Fatimah
14 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fatimah
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Sara Filipa
14 Jun 2024
Sara Filipa
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
lynne
Mengembara bersama keluarga
8 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
lynne
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Alyssa
Mengembara bersama pasangan
4 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alyssa
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Sarah
Mengembara bersama pasangan
9 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sarah
10/10 Cemerlang
Sara
2 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sara
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Raul
Mengembara bersama pasangan
15 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Raul
Menginap 2 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Spencer
14 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Spencer
10/10 Cemerlang
Jonathan
21 Nov 2023
Jonathan
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Suhail
Mengembara bersama pasangan
24 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Suhail
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Alessandro
Mengembara bersama pasangan
30 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alessandro
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
anabel
30 Jun 2023
anabel
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Andrew
27 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrew
Menginap 2 malam pada Apr 2023
6/10 Boleh diterima
koichiro
2 Apr 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
koichiro
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
k
Mengembara bersama keluarga
19 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
k
10/10 Cemerlang
Jarod
Mengembara bersama pasangan
12 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jarod
10/10 Cemerlang
Gagandeep Singh
6 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gagandeep Singh
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
18 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Marisa
26 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marisa
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
23 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Feb 2019