Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ryokan Sanki





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Single Room (Japanese Style)

Standard Single Room (Japanese Style)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Tab mandi dan pancuran berasingan
Tandas dengan bidet elektronik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

sequence KYOTO GOJO
Wad Shimogyo
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 542 ulasan
Harga ialah RM271
RM310 jumlah
3 Ogo - 4 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

29, Nishi Shin yashikisimonocyo, Shimogyo-ku, Kyoto, kyoto, 6008829
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Toyoko Inn Kyoto Nijojo Minami
Toyoko Inn Kyoto Nijojo Minami
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Parkir tersedia
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 359 ulasan
Harga ialah RM257
RM283 jumlah
22 Jul - 23 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Ryokan Sanki Kyoto
Sanki Kyoto
Ryokan Sanki Kyoto
Ryokan Sanki Guesthouse
Ryokan Sanki Guesthouse Kyoto
Soalan lazim
Ryokan Sanki Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
SHUTO
3 Jan 2025
SHUTO
Menginap 4 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Haewon
Mengembara bersama kumpulan
17 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Haewon
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Fernando
16 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fernando
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Nisa
25 Ogo 2024
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Nisa
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
??
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
??
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
マキコ
18 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
マキコ
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Laura
Mengembara bersama pasangan
25 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Laura
Menginap 2 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Minju
17 Mac 2023
Minju
Menginap 1 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
??
Mengembara bersama pasangan
1 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
??
10/10 Cemerlang
Chi ming
26 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Chi ming
Menginap 3 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Wentian
6 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wentian
10/10 Cemerlang
Kotono
17 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kotono
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Aline
Mengembara bersama kumpulan
25 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik


Aline
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
tomoharu
21 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tomoharu
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Panagis
3 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Panagis
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Apr 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
和を堪能
Pengembara yang disahkan
Menginap 14 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Dhhun
23 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Dhhun
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
John, Boston
18 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
CARLOS
26 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CARLOS
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
Corak Terbaru Expedia
Hotel
- Hotel di Kota Tinggi
- Bayview Beach Resort
- Hotel di Kampung Tanjung Bidara
- Hotel berdekatan Komtar JBCC
- Hotel berdekatan Pantai Cenang
- Ipoh Garden Homestay
- Imperial Hotel Kuching
- Hotel di Bintulu
- Hotel Murah di Likas
- Hotel di Putrajaya ShangriLaHotelsandResorts
- Hotel di Putrajaya OYORooms
- Hotel di Kampung Batu Lapan Lekir
- Hotel di Senggarang
Penerbangan
Kereta