Six Senses Kyoto

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Six Senses Kyoto

Kemudahan mesyuarat
Premier Suite, 1 Katil Raja (King), Garden View | Bilik Mandi | Gabungan pancuran/tab mandi, kelengkapan dandanan diri percuma
Bahagian luar
Kolam renang tertutup
Sarapan bufet setiap hari (JPY 7000 seorang)

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Spa
  • Kolam
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM3,116
RM3,428 jumlah
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Deluxe Suite, Garden View (Junior)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 62 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, City View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 65 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double), Garden View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Garden View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite, 2 Katil Kelamin (Double), Garden View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 88 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premier Suite, 1 Katil Raja (King), Garden View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 72 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite, Garden View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 88 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Grand Suite

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 96 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
431 Myohoin Maekawacho, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0932

Tempat berdekatan

  • Kuil Kiyomizu - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Menara Kyoto - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Pasar Nishiki - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Makam Fushimi Inari - 5 min memandu - 3.0 km
  • Kastil Nijō - 5 min memandu - 3.9 km

Bergerak

  • Stesen Shichijo - 10 minit berjalan kaki
  • Stesen Tofukuji - 18 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 53 minit memandu

Restoran

  • ‪市川屋珈琲 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Fuju Japenese Tea House - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪甘春堂東店 - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪カレーハウスCoCo壱番屋 - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪前田珈琲京博店 - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Six Senses Kyoto

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Kuil Kiyomizu
Terletak berdekatan Menara Kyoto dan Pasar Nishiki, Six Senses Kyoto menyediakan beli-belah di tapak, kedai kopi/kafe dan taman permainan. Manjakan diri anda urutan tisu mendalam di Six Senses Spa Kyoto, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan susyi. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Sarapan bufet (surcaj), rizab semula jadi dan tempat simpanan bagasi
  • Hartanah bebas asap rokok, kakitangan berbilang bahasa dan porter/tukang angkut
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, Bilik rawatan urut dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua 81 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, tilam berlapik dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bidet, gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 55-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: JPY 7,000 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cafe Sekki
  • Nine Tails
  • Sekki
  • Sushi Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Beli-belah
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Katil bayi percuma
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Mainan kanak-kanak
  • Permainan kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Di kawasan simpanan semula jadi

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan pranatal
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 55-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak JPY20000.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 7000 seorang
  • Bayaran katil lipat simpan: JPY 20000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Tetamu di bawah 4 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang manakala tetamu di bawah 16 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang dengan pengawasan orang dewasa
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Six Senses Kyoto Hotel
Six Senses Kyoto Kyoto
Six Senses Kyoto Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah Six Senses Kyoto mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Six Senses Kyoto?

Setakat 12 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Six Senses Kyoto pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 3,116.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Six Senses Kyoto mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Six Senses Kyoto?

Six Senses Kyoto tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Six Senses Kyoto?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Six Senses Kyoto?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Six Senses Kyoto?

Hotel yang mesra keluarga di Kyoto ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Sungai Kamo dan Kuil Kiyomizu. Menara Kyoto dan Pasar Nishiki juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Tofukuji sejauh 18 minit berjalan kaki dan Stesen Gojo sejauh 23 minit berjalan kaki.

Six Senses Kyoto Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 21 daripada 23 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 23 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 23 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 23 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 23 ulasan

10/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

10/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Jorge

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Exceptional !!!!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

mike

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely perfect in all aspects. Rooms, food, cocktails and spa were all exquisite.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Laith

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

stefan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was amazing… everything was great…
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

marcela

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nosso quarto
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kelly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Wow this property was unbelievable!!! My husband and I came for our honeymoon and from the moment we walked in they made us feel so special. Shoutout to Jenn, Yoshi and Mizuki for making our stay extra special. They all made such nice personal touched throughout our stay which made it that much better. 12/10 stars thank you so much for providing an experience we’ll never be able to forget.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Navdeep

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a great experience. The staff was amazing, especially Yuri and Rumi at the spa, Ryan at Nine Tails and Aditya at restaurant.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Will

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Adam, Northbrook

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of a kind stunning property. Breathtaking facilities, especially the private Onsen, Bar and Restaurant.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

ekta

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel, incredible service. Best pool and spa area!
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

MINGLUN, Fort Myers

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
great property and excellent service
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Danel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Opened in 2024. Amazing space.
Menginap 6 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Negin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Loved it!

The most amazing hotel with the most attentive staff! Our experience all around was amazing. Of course check in was great and the property itself is beautiful (with great room service) but the staff going above and beyond is what makes this a true 5-star property. My husband tore his favorite jacket on a night out in town and the hotel staff was able to source a vendor to fix it for us overnight before we flew out. We made all restaurant reservations through the hotel concierge because they were incredibly helpful and detailed (and gave great recommendations). That is rarely my experience; yes, even at 5-star hotels. Would absolutely return again!
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Minhyuk

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best Ever

도심 속에 있는 아주 좋은 힐링 되는 공간입니다. 브랜드에 걸맞는 최상의 서비스와 룸컨디션 등 최고의 호켈입니다.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Janet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel!

Our stay was excellent! The staff was very friendly and attentive. The entire hotel feels new and the spa facilities and room were great. They also provide snacks and a sweet treat every night at turn-down. It was a nice surprise!
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

YAO-HUA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The room is absolutely top-notched!
Menginap 1 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

akiva

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel was perfectly clean and the staff was welcoming. On tbe other hand, guest services and staff knowledge of restaurants and attractions was subpar.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Ying-Hui

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best hotel in Kyoto

Everything is just top notch
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Cannot be missed

Fantastic stay with top notch service.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

vikram

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2024