Ryokan Hirashin

Hartanah 3.0 bintang
Ryokan terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Nishiki

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ryokan Hirashin

Basic Twin Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Lobi
Restoran
Perincian bahagian dalam
Bahagian luar

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM372
RM450 jumlah
4 Jul - 5 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Basic Twin Room

7.6 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Tandas dengan bidet elektronik
Jubah mandi
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 4 Futon Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
TakoyakushidoriTakakura-nishiNakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8141

Tempat berdekatan

  • Pasar Nishiki - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kawaramachi Street - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kastil Nijō - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Menara Kyoto - 3 min memandu - 2.1 km
  • Kuil Kiyomizu - 4 min memandu - 2.6 km

Bergerak

  • Stesen Karasuma - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Karasuma Oike - 8 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 93 minit memandu

Restoran

  • ‪居酒屋ニュータコヤクシ - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Shake Shack - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪麺匠たか松 本店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪ラーメンムギュ vol.2 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪BASE358 - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ryokan Hirashin

Ryokan berdekatan Pasar Nishiki
Terletak berdekatan Kawaramachi Street dan Kastil Nijō, Ryokan Hirashin menyediakan mandian awam tertutup (tiada mata air mineral), Taman Jepun dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan Jepun (surcaj), sewa basikal dan stesen komputer
  • Surat khabar percuma, lif dan karaoke
  • TV di lobi, kakitangan berbilang bahasa dan kedai hadiah
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Ryokan Hirashin menampilkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti peti besi dan surat khabar percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tandas dengan bidet elektronik dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Makanan dan minuman

  • Setiap hari Sarapan Jepun tersedia 7:00 hingga 9:00 dengan bayaran: JPY 2,970 seorang

Aktiviti menarik

  • Karaoke
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman Jepun

Spa

  • Mandian awam tertutup (tiada mineral)
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Yukata (jubah Jepun)

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 5 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Lantai tatami (tikar tenun)
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tokonoma (alkof)

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 16:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Jepun: kira-kira JPY 2970 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hirashin
Hirashin Kyoto
Hirashin Ryokan
Ryokan Hirashin
Ryokan Hirashin Kyoto
Hirashin Hotel Kyoto
Ryokan Hirashin Kyoto
Ryokan Hirashin Ryokan
Ryokan Hirashin Ryokan Kyoto

Soalan lazim

Adakah Ryokan Hirashin mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ryokan Hirashin?

Setakat 2 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ryokan Hirashin pada 4 Jul 2025 bermula serendah RM 372.21, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Ryokan Hirashin?

Daftar masuk bermula jam 16:00.

Apakah masa daftar keluar di Ryokan Hirashin?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Ryokan Hirashin?

Terletak di Pusat Bandar Kyoto, ryokan ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pasar Nishiki dan Kawaramachi Street. Kastil Nijō dan Istana Diraja Kyoto juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Karasuma Oike sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Karasuma sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ryokan Hirashin Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 47 daripada 116 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 45 daripada 116 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 116 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 116 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 116 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Vivian

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great! The traditional vibe was amazing and had a great time, staff was really friendly and tried their best!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Nash

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice ryokan in the city. Was a very cool experience with a nice onsen as part of the property. Staff were nice, but not as welcoming as I would have imagined. I only stayed for one night and it was great, but I would not stay again.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Gulnara

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fantastic location, clean, quiet and charming. We really enjoyed our stay, and appreciated daily cleaning and bed arrangment service. Loads of good places to eat around, and on a rainy day, itvwas very close to the Nishiki market.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Joseph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A lovely gem in a very central and safe location in Kyoto. The staff knew what I wanted and even took extra steps to help me maximize my stay, like calling my room when I'd forgotten about the breakfast I'd booked. It's a quick bus or subway ride from Kyoto Station, and I will certainly come back for another stay.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Lorany

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy buena ubicación, personal muy amable
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mario Alfonso

Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

LI

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
传统日式酒店,有大澡堂,作为体验还不错,早餐很棒。
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Kwee Chim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room big n comfortable. Room heating condition good. Shower room floor should have non slip tiles.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Allan, Kapolei

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice classic Ryokan in the middle of everything!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Dennis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very close to Nishiki Market and restaurants
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Anthony

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This Ryokan is very well located and at walking distance to many of the highlights of Kyoto. The staff is very helpful and nice, and the traditional Japanese breakfast good. However, expect a Ryokan which needs a good amount of refresh (for example very basic bathroom, holes in our bedroom walls and screens, hallways which would benefit for new paint, only one washing machine,…).
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

JIABANG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Raymond

Menginap 2 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Melissa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horribly dirty

Horrible experience. The lobby is the only nice part of this ryoken. Stains everywhere, the room smelled like it hasn’t had fresh air in months, the AC didn’t work, and foulest smelling “closet” I have ever smelled. We spent one of four nights and got another place to stay. Outdated doesn’t cover how dirty this place is.
Menginap 4 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Sophia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Keuhipeekea

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was nice. Small but that’s all Japanese hotels. Really enjoyed the onsen.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très belle chambre. Dépaysement garantie. Très bien localisé, proche de toutes les stations de métro et arrêt de bus permettant de rejoindre les lieux touristiques et temples à visiter. Et surtout à 2 min à pied de Nishiki Market !!
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

hector

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I really like the place, the personal where so kind and the room so awesome, i slept very well, and the ryokan is very well located
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

tian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room is larger than we expected
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Corey

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Ryokan Hirashin was very conveniently close the the markets, shopping and public transport which was fantastic for us 😊
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Cassandra

Menginap 5 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

kyeongwon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Chenghai

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff in the hotel are very nice and professional. would book again in the future. thanks!
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Edwin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
nice staff
Menginap 2 malam pada Mac 2024