Galeri foto untuk MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Family Quadruple Room

Family Quadruple Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Junior Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.4 daripada 10
Sangat baik
(21 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
9.0 daripada 10
Hebat
(10 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Twin room

Twin room
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Lihat semua foto untuk Family Room

Family Room
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Tentang hartanah ini
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hartanah serupa

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Dobi
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 1,010 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan lampu luar
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Soalan lazim
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
28 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Brenda Lynne
Mengembara bersama pasangan
24 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Brenda Lynne
Menginap 5 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
MAYELI ALEJANDRA
Mengembara bersama pasangan
19 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MAYELI ALEJANDRA
Menginap 6 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
paula
Mengembara bersama pasangan
16 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
paula
Menginap 4 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Noboru
14 Sep 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Noboru
Menginap 2 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Chad
9 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chad
Menginap 5 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Juan
Mengembara bersama keluarga
2 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Juan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Juan
25 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Juan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
FUMIHIRO
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
25 Ogo 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
FUMIHIRO
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Julie
Mengembara bersama pasangan
24 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Julie
Menginap 4 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Alexander
22 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexander
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Elody
1 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Elody
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
yunuet
29 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
yunuet
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Chris
20 Jul 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Chris
Menginap 2 malam pada Jul 2025
2/10 Teruk
Sachira
Mengembara bersama keluarga
8 Jul 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sachira
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Zachary
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zachary
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Latoya Georgyanna
30 Jun 2025
Latoya Georgyanna
Menginap 12 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Roberto
Mengembara bersama keluarga
26 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Roberto
Menginap 2 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
maya
Mengembara bersama pasangan
22 Jun 2025
maya
Menginap 4 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
ka w
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ka w
Menginap 5 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
SHIGEAKI
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
SHIGEAKI
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Allen, Gurnee
18 Jun 2025
Allen
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Moises
Mengembara bersama pasangan
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Moises
Menginap 5 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Nikolett
Mengembara bersama kumpulan
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nikolett
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Haw, Walnut
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Haw
Menginap 7 malam pada Jun 2025