MIRO KYOTO NIJO HOTEL

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah di Kyoto dengan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk MIRO KYOTO NIJO HOTEL

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single) | Meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma, cadar katil
Bahagian luar
Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single) | Meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma, cadar katil
Peti sejuk mini, cerek elektrik
Family Quadruple Room | Meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Family Quadruple Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Junior Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.0 daripada 10
Hebat
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Twin room

  • Boleh menampung 2

Double Room

  • Boleh menampung 2

Family Room

  • Boleh menampung 4
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413

Tempat berdekatan

  • Kastil Nijō - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pasar Nishiki - 3 min memandu - 1.9 km
  • Kawaramachi Street - 4 min memandu - 2.5 km
  • Istana Diraja Kyoto - 4 min memandu - 2.6 km
  • Menara Kyoto - 4 min memandu - 3.0 km

Bergerak

  • Stesen Nijo - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Nijojo-mae - 11 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 minit memandu

Restoran

  • ‪山下醤造 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪麺屋栩羚廚 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪京の焼肉処 弘 本店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪網辰 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪京都三条田舎亭 - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

MIRO KYOTO NIJO HOTEL

Hotel berdekatan Kastil Nijō
Terletak berdekatan Pasar Nishiki dan Kawaramachi Street, MIRO KYOTO NIJO HOTEL menyediakan kemudahan dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan bantuan pelancongan/tiket
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan mesin layan diri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 61 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 27-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, cerek elektrik dan atas dasar terhad

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (sekali sepenginapan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 120 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 27-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 9:00 - 20:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad), pengambilan kunci

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan lampu luar

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah MIRO KYOTO NIJO HOTEL mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

MIRO KYOTO NIJO HOTEL tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 22:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya MIRO KYOTO NIJO HOTEL?

Terletak di Wad Nakagyo, hotel ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Kastil Nijō, Pasar Nishiki dan Kawaramachi Street. Istana Diraja Kyoto dan Menara Kyoto juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Nijojo-mae sejauh 11 minit berjalan kaki dan Stesen Nishioji Oike sejauh 17 minit berjalan kaki.

MIRO KYOTO NIJO HOTEL Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 197 daripada 349 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 102 daripada 349 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 36 daripada 349 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 349 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 349 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Joshua

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A wonderfully cheap and clean hotel.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Brenda Lynne

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our favorite hotel that we've stayed at in Japan! At this point in our trip, we were used to the smaller room and we made it work with our 2 personal items (backpacks), 2 carry ons, and 2 check in luggages. The front desk staff was very helpful, washing machines were free (there is no dryer but the bathroom becomes a dryer with the features they have), less than 10 min walks to Nijo Station, the bus stop, Family Mart, and the local shopping street down the block (great taiyaki, yakiniku, and tea shop). Highly recommend! If we ever return to Kyoto, we'll definitely rebook here.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

MAYELI ALEJANDRA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Está muy cerca de estaciones y autobuses, varios supermercados, lavanderías y mucho q comer alrededor
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

paula

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Located in very walkable neighborhoods. Staff members were very helpful and friendly.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Noboru

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
ダニがいた。一匹退治した。 二箇所ほど咬まれた。
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Chad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pretty convenient location
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Juan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly Staff. Convenient location and excellent room and amenities
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Juan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good location, close to a convenient train station, 8 minutes ( when taking the local train ) from Kyoto station. Staff is very friendly and helpful. Careful with train and bus times when getting back late , as the local train stops before midnight. An Uber ride from Kyoto station may be around US 23. Thanks, I’ll consider this place anytime I’m back in Kyoto
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

FUMIHIRO

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
安くて良かったです
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Julie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre rudimentaire mais confortable, avec l'équipement nécessaire (frigo, clim) Localisation pratique Lieu calme Machines à laver à disposition
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Elody

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

yunuet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed for few days only but it was a great accommodation. Friendly staff, easy to check in and check out. The rooms are small but enough space for medium suitcases. I really recommend this stay in Kyoto.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Chris

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Very nice
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Sachira

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dirty toilets and bad staff no smiling
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Zachary

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The area was right by a shopping mall which was incredibly convenient, the room had an AC and control over the temperature of the water, along with a hotplate to cook things on and an electric kettle.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Latoya Georgyanna

Menginap 12 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Roberto

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, a bit small
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

maya

Mengembara bersama pasangan
the staff was very nice and helpful. sadly, the room wasn’t comfortable. there was no space to fully open our suitcases so we had to put them under the bed. the pillows weren’t firm at all, they were deconstructed on the inside. the bed itself was very soft and creaked at every movement. i wouldn’t stay here again personally but it’s a good hotel if you want to budget travel.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

ka w

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

SHIGEAKI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Allen, Gurnee

Unique was the hotel room entry card even in the elevator to go into the designated room. Complimentary things was good coffee, toothpaste etc.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Moises

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved that the property was near a street full of restaurants and stores, it definitely helped me through my stay. I got the feeling the staff were kind but a bit awkward towards the people already staying. They were never disrespectful or anything like that, but something didn't click entirely.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Nikolett

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Wir waren für drei Nächte in diesem Hotel und fanden es als günstige Option in Ordnung. Das Badezimmer war sauber, was wir sehr geschätzt haben, aber das Schlafzimmer wirkte etwas veraltet und nicht besonders gepflegt. Bett und Kissen könnten auf jeden Fall bequemer sein. Der Check-in war leider nicht sehr freundlich, da die junge Dame an der Rezeption wenig einladend war. Das restliche Personal während unseres Aufenthalts war jedoch sehr nett und hilfsbereit. Insgesamt eine solide Wahl, wenn man eine einfache und preiswerte Unterkunft für ein paar Nächte sucht.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Haw, Walnut

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jun 2025