Hanakiya
Rumah tamu terletak di Kyoto, dengan jarak berjalan kaki ke Kuil Kiyomizu
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hanakiya





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Tradisional (2 futon)

Tradisional (2 futon)
Sorotan
Penyaman udara
Pengering rambut
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Tradisional (3 futon)

Tradisional (3 futon)
Sorotan
Penyaman udara
Pengering rambut
Cerek elektrik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Good Nature Hotel Kyoto
Wad Shimogyo
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 509 ulasan
Harga ialah RM849
RM934 jumlah
30 Jul - 31 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

583-101 Higashirokucyome, Gojobashi Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0846
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

ALA HOTEL KYOTO
ALA HOTEL KYOTO
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 275 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 21:00 dan 12:00 tengah malam
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Hanakiya
Hanakiya House
Hanakiya House Kyoto
Hanakiya Kyoto
Hanakiya Guesthouse Kyoto
Hanakiya Guesthouse
Hanakiya Kyoto
Hanakiya Guesthouse
Hanakiya Guesthouse Kyoto
Soalan lazim
Hanakiya Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
29 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Jasper, Malaysia
2 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jasper
Menginap 2 malam pada Mac 2019
6/10 Boleh diterima
CHUEH FEN
2 Dis 2018
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHUEH FEN
Menginap 3 malam pada Nov 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
31 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Wan-ju
29 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wan-ju
Menginap 2 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Marion, Toronto
1 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great location, fantastic hosts
Marion
Menginap 4 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Rockie, Canada
31 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Rockie
Menginap 2 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Jun 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
^_^
31 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kikee
^_^
6/10 Boleh diterima
Matthieu, Bangkok
20 Apr 2014
Good location and friendly host
Matthieu
8/10 Baik
RUBY, Taiwan
19 Apr 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
大致上還不錯
RUBY
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
12 Jan 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ryokan de bon rapport qualité prix
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
vincent, LA
1 Jan 2014
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
일본전통주택체험
vincent
10/10 Cemerlang
Gregory Rutchik, Santa Monica
21 Nov 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Location, Location and Like Home
Gregory Rutchik
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Okt 2013
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik