Gion Fukuzumi Inn
Ryokan dengan perkhidmatan spa, beberapa langkah dari Tempat Suci Yasaka
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Gion Fukuzumi Inn





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Tandas dengan bidet elektronik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hilton Kyoto
Pusat Bandar Kyoto
- Kolam
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 188 ulasan
Harga ialah RM885
RM1,129 jumlah
18 Jul - 19 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Shinbashi Nishi-Iru, Higashi-Oji, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0062
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 234 ulasan
Harga ialah RM573
RM630 jumlah
25 Jul - 26 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Fukuzumi Inn
Gion Fukuzumi
Gion Fukuzumi Inn
Gion Fukuzumi Inn Kyoto
Gion Fukuzumi Kyoto
Gion Fukuzumi Hotel Kyoto
Gion Fukuzumi Inn Kyoto
Gion Fukuzumi Inn Ryokan
Gion Fukuzumi Inn Ryokan Kyoto
Soalan lazim
Gion Fukuzumi Inn Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
11 Apr 2025
Sukakan: Kemudahan
Menginap 5 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Carmen Gloria
Mengembara bersama pasangan
6 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carmen Gloria
Menginap 2 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Arch
Mengembara bersama keluarga
15 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arch
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Yulim
3 Feb 2024
Yulim
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Alice
13 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing first time experience of Kyoto
Alice
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pik Fung
11 Sep 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pik Fung
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
JIAHUI, shanghai
20 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
完美体验!!非常推荐哦
JIAHUI
8/10 Baik
Tiffany, Long Beach
29 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing little getaway
Tiffany
10/10 Cemerlang
DJ.Kim
18 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
편안하네요
DJ.Kim
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
또 가고싶은 료칸!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
cody, utah, usa
2 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great inexpensive Ryokan
cody
10/10 Cemerlang
박종석, 서울
1 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
편하게 잘 쉬다 왔어요~^^
박종석
8/10 Baik
Tracy, USA
8 Ogo 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Clean, traditional hotel
Tracy
10/10 Cemerlang
H, NY
31 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A good value and well-located ryokan
H
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Jul 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent Experience in the Heart of Gion
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
AL34
29 Jun 2014
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Interesting
AL34
8/10 Baik
lindsey, UK
31 Jan 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Great service and location
lindsey
10/10 Cemerlang
Andreas, Zurich
28 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Big,clean Japanese room
Andreas
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
13 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
정말 좋아요!
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Emmanuel, Jakarta
10 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Emmanuel
8/10 Baik
Wendy, Canada
9 Mac 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely time in Kyoto!
Wendy
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Jul 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
꼭 봐야하는 모든 관광지에서 가까움, 식사가 무척 깔끔함, 서비스가 매우 친절함
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
14 Sep 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik