Framboise KYOTO Hotel de charme

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terletak di Kyoto, berhampiran Menara Kyoto

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Dapur
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Superior Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Pengering rambut
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Suite

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
2 bilik tidur
Katil sofa - bujang
Langsir/tirai gelap terus
  • 39 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 10
  • 4 Katil Bujang (Single) dan 2 Katil Sofa Bujang

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
63-7, Higashikujo Higashigoryocho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8028

Tempat berdekatan

  • Kawaramachi Street - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Bangunan Stesen Kyoto - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Menara Kyoto - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Kuil Sanjusangen-do - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Makam Fushimi Inari - 19 min berjalan kaki - 1.7 km

Bergerak

  • Stesen Kujo - 8 minit berjalan kaki
  • Stesen Tobakaido - 12 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 51 minit memandu

Restoran

  • ‪和食さと - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Le9 Cafe - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪THE LOWER EAST NINE HOSTEL (LE9) - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪珈琲館YC - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪あじあん。 - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Framboise KYOTO Hotel de charme

Hotel berdekatan Menara Kyoto
Terletak berdekatan Kuil Sanjusangen-do dan Kuil To-ji, Framboise KYOTO Hotel de charme menyediakan kemudahan dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kakitangan berbilang bahasa, sajian kopi/teh di ruang bersama dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Framboise KYOTO Hotel de charme disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Tandas dengan bidet elektronik, gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Dapur kecil, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Dapur kecil dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2019
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Dapur kecil
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 15:00 - 21:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Jika anda merancang untuk tiba selepas 21:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Framboise Kyoto Charme Kyoto
Framboise KYOTO Hotel de charme Hotel
Framboise KYOTO Hotel de charme Kyoto
Framboise KYOTO Hotel de charme Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah Framboise KYOTO Hotel de charme mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Framboise KYOTO Hotel de charme?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Framboise KYOTO Hotel de charme?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Framboise KYOTO Hotel de charme?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Framboise KYOTO Hotel de charme?

Terletak di Wad Minami, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Menara Kyoto, Kuil To-ji dan Kuil Sanjusangen-do. Makam Fushimi Inari dan Kuil Kiyomizu juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Kujo sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Jujo sejauh 9 minit berjalan kaki.

Ulasan

Framboise KYOTO Hotel de charme Ulasan

9.0

Hebat

9.2

Kebersihan

4.0

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.2

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 39 daripada 64 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 64 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 64 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 64 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 64 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Franco

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall the hotel was excellent! Staff warm and friendly … so helpful as well. They do speak English. The room was spacious enough and super clean! Amenities included free laundry machines to use, a room to sit and enjoy free coffee and tea.
Menginap 5 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Eugen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Der Service war top, sehr freundlich und aufmerksam. Das Zimmer war in Ordnung.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ida

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel ist 15 Fußminuten vom Kyoto Bahnhof entfernt. Man kommt mit öffentlichen Verkehrsmitteln überall hin. Das Personal ist freundlich, die Zimmer sauber.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Cornelia

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Okta

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel is amazing overall. The staffs were friendly & helpful. Very big bed for us as family with small kid. Even though is close to Kujo sta. but a bit of work to transfer to the main lines.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Bernard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enorm mooi hotel met veel extra voorzieningen waar we van tevoren niet eens vanaf wisten. Denk aan gratis wassen, dagelijkse proeverij van Japanse dranken en onbeperkte koffie en thee beneden.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kaoutar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent séjour, hôtel très propre avec toutes les commodités nécessaires. Le personnel est d'une extrême gentillesse, nous reviendrons assurément.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Stéphanie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

3 nights for a family of 4.

Simply perfect! From the comfort of the rooms to the very friendly staff, it was a perfect stay to visit Kyoto! If we ever come back to Kyoto, be sure that we will stay here again.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Pernilla

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bra

Bra hotell med trevlig personal som hjälpte till. Bra läge, fungerande fint när man reste med barn.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kenneth

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, clean property, and plenty of amenities! Overall, it was a stress-free, comfortable stay!
Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Kyt and Kenzie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room, it had a fridge and microwave which came in handy. Very clean. The front desk staff were very helpful and friendly. I would stay here again. Only a 10 min walk to the Station.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Gabriel Pizzette

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, polite staff, amazing shower and bathtub, comfortable bed. Location close to Kyoto Station but with not many ammenities close by.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed our 5 night stay. The staff were great and very helpful. Located not far from lots of restaurants and other facilities. The television was all Japanese channels. An English speaking channel would have been nice. But this was compensated for by access to unlimited free quality tea and coffee. For the amount charged I give the Frambroise a 4.5 out of 5.
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

Pretty good! Actually it’s not that far away from station. You could find 四条西口, keep going straight and turn left near subway station 九条. About 20 mins by foot. Also if you wanna go to 伏见稻荷大社, it’s 20 mins by foot.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Aidan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great spot near transportation options, with cute rooms and a nice atmosphere overall.
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Watchapol

Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Amy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Check in was smooth and easy. Staff were helpful. The room was clean and spacious. Free laundry also provided. It was a great stay!
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Amy

Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Jean

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed my stay. The staff was friendly and helpful.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Davith

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was very welcoming and cute to get it shawty
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Melanie

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Jack

Polite staff
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Patricia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Nov 2024