Fauchon Hotel Kyoto

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Suite

9.4 daripada 10
Luar biasa
(13 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
  • 56 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Classic Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Twin Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Twin Room (Heritage View)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Twin Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Twin Room (HIGASHIYAMA Mountain View)

9.4 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Suite (Lounge Access)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
  • 61 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Suite (Prestige, HIGASHIYAMA Mountain View)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 61 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • 38 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room (Heritage View)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk mini
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
406 Namba-cho, Matsubara sagaru, kawaramachi-dori, shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8027

Tempat berdekatan

  • Kawaramachi Street - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pontocho Alley - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Shijo Street - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pasar Nishiki - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Kuil Kiyomizu - 18 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Stesen Kiyomizu-gojo - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Gojo - 11 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 59 minit memandu

Restoran

  • ‪suba (すば) - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Len - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Sugar Hill - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪アジェ 松原本店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪京菓子司 幸福堂 老舗 - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Fauchon Hotel Kyoto

Mewah bagi hotel berdekatan Kawaramachi Street
Terletak berdekatan Yasui Konpiragu dan Pasar Nishiki, Fauchon Hotel Kyoto menyediakan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan bar. Berehatlah di tapak spa.Masakan Perancis restoran di tapak, Grand Café Fauchon, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Sebagai tambahan kepada gimnasium 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan penuh (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan perkhidmatan rencam
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, lif dan hartanah bebas asap rokok
  • Tempat simpanan bagasi, porter/tukang angkut dan Bilik rawatan urut
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 59 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan bar mini (dengan beberapa item percuma).
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bidet, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 50-inci TV skrin rata dengan Netflix, perkhidmatan penstriman dan saluran satelit
  • Almari pakaian, peti sejuk mini dan cerek elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah ini merupakan ahli Hotel Terulung Di Dunia.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: JPY 6,050 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Grand Café Fauchon
  • Salon de Thé Fauchon

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Netflix
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV skrin rata 50-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini percuma (item terhad)
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak JPY16940.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 6050 seorang
  • Bayaran katil lipat simpan: JPY 16940.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

FAUCHON HOTEL KYOTO Hotel
FAUCHON HOTEL KYOTO Kyoto
FAUCHON HOTEL KYOTO Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah Fauchon Hotel Kyoto mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Fauchon Hotel Kyoto?

Fauchon Hotel Kyoto tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Fauchon Hotel Kyoto?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Fauchon Hotel Kyoto?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Fauchon Hotel Kyoto?

Terletak di Wad Shimogyo, hotel mewah ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Kawaramachi Street, Pasar Nishiki dan Yasui Konpiragu. Kuil Kodai-ji dan Kuil Kiyomizu juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Kiyomizu-gojo hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Gojo sejauh 11 minit berjalan kaki.

Fauchon Hotel Kyoto Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 193 daripada 227 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 24 daripada 227 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 227 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 227 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 227 ulasan

10/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Randel

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff, food, and service.
Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Dominic

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a wonderful stay in two rooms for our family of 5. The rooms were spacious and stylish, and the breakfast was wonderful. We also loved the location - very close to Gion district and lots of delicious restaurants. Central to the various sites we wanted to see during ing our 5 day trip. Both the lunch and dinner were formal, but delicious!!!
Menginap 5 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Kerry-Anne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful hotel with exceptional staff.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Maira

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff and the hotel itself is beautiful. They put the little details that make it feel like luxury.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Steve, Jindalee

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ordinary, but very expensive for tasteless sausages and mediocre omelette
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Richard

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was outstanding, extraordinarily helpful, polite, and pleasant
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Toshio

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
朝食の席数が限られているので、10時ラストオーダーなのを三十分は後ろ倒しして欲しい。入らなかった場合、部屋から横のティールームで待つことになるが、待った後に(おそらく状況が伝わっていないサーバーの方に)「ラストオーダー過ぎてるので決めてください」と急かされて注文することになったのが玉に瑕でした。
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Daygen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property. Staff were so helpful. Check in was the nicest check in experience I could ever imagine. Tea and snack while they confirmed out room was ready. I would highly recommend. The rooms were lovely. Robes and pjs werw fantastic. Fluffy pillows. The pink chest full of snacks was unexpected. Would stay here again
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

mandy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely awesome stay at Fauchon! The room was impeccable and every detail has been well thought out. The hotel is in a great location, walkable to many tourist sights, shopping and restaurants. Highly recommend and will stay here next time we are in Kyoto!
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Erin, Las Vegas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Convenient to some areas. Very helpful and friendly staff. Clean and quiet. Not 5-star as indicated. Felt like a slightly nicer US Doubletree. Breakfast was average but view from restaurant was nice.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Diep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved our honeymoon stay at Fauchon. Staff were kind and room was immaculate. Walkable to various sites and dining options.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Kathy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing staff.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was really beautiful and nice inclusions like the in-room "minibar" at no additional charge. Service was exceptional. Breakfast was great each morning.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Francois Xavier

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super staff, super location
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Nina de

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service is over the top. Daisuke, the guest services manager runs the hotel with precision and never fails to take care of his guests. The rooms are beautiful and fully equipped with everything you could possibly need. Dyson hairdryers are just the beginning. A beautiful spread of hors d’ oeuves are serves every afternoon in the lounge. We are grateful to have found this hotel and will definitely be back.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

MASAKO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
女性心をくすぐるホテルでした。
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Manuela

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es war kurz gesagt wunderbar. Sauber, freundluch und jeden erdenklichen Luxus
Menginap 9 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Yoav

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing and beautiful hotel! Located in a great location within walking distance to many restaurants and local attractions! Staff was very nice and helpful. Highly recommended!
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Tania

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was amazing! On a scale of 1-10, they get an 11! It is obvious that the Fauchon brand puts a lot of emphasis on training their staff and it shows. From the cleaning staff (room was spotless) to the concierge staff (special shout out to Momoka and Daisuki) who greatly care about meeting the needs of guests.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

??

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
全てにおいて最高でした! また利用したいです。
かわいいお部屋でした
アメニティー
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

SACHIKO

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

SAE

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kyle

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel staff made me feel as if we were the only guests at the property.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ben

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Sep 2025