Art Mon Zen Kyoto is located in Gion, a neighborhood in Kyoto, and is in a shopping district and near a metro station. Notable landmarks in the area include Yasaka Shrine and Chion-in Temple. Heian Shrine and Kiyomizu Temple are two other places to visit that come recommended.
Located close to Chion-in Temple and Heian Shrine, Art Mon Zen Kyoto provides an art gallery on site, dry cleaning/laundry services, and a restaurant. Guests can connect to free in-room WiFi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
Sarapan pesanan masak (surcaj), perkhidmatan rencam dan lif
Meja/kaunter hadapan 24 jam, kakitangan berbilang bahasa dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Art Mon Zen Kyoto disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara dan jubah mandi, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan tab mandi rendaman dalam
Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun
Kemudahan hartanah
Internet
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Hujung minggu sarapan pesanan masak tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 3,500 seorang
1 restoran
Aktiviti menarik
Galeri seni
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan harian
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Spa
Perkhidmatan urut dalam bilik
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
Lif
Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Restoran mudah diakses kerusi roda
Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
Susur tangan di tangga
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Gebar bulu kapas
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Selipar
Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
Tab mandi rendaman dalam
Tuala
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh espreso
Perkhidmatan bilik terhad
Peti sejuk
Lain-lain
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi
Seterika/papan seterika atas permintaan
Sistem pemanasan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar keluar
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan kesayangan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah:
Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan sistem keselamatan
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
ART MON ZEN KYOTO Hotel
ART MON ZEN Hotel
ART MON ZEN
ART MON ZEN KYOTO Hotel
ART MON ZEN KYOTO Kyoto
ART MON ZEN KYOTO Hotel Kyoto
Soalan lazim
Adakah Art Mon Zen Kyoto mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Art Mon Zen Kyoto Ulasan
Ulasan
9.8
Luar Biasa
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 45 daripada 50 ulasan" "
10 - Cemerlang
45
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 50 ulasan" "
8 - Baik
4
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 50 ulasan" "
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 50 ulasan" "
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 50 ulasan" "
2 - Teruk
0
10/10
Kebersihan
9.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.8/10
Kemudahan
10/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Noel
Mengembara bersama pasangan
24 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our stay was wonderful. The room was beautiful and well appointed. The staff was extraordinary. Helpful, warm, and made our stay Incredible. We highly recommend this property.
Noel
Menginap 6 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Heather
Mengembara bersama keluarga
12 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is gorgeous. The staff treated us with the utmost kindness. It felt as if we were their only customers. The food was amazing. The hotel room itself was exquisitely luxurious. One of my most favorite places to stay of all the hotel visits I've had.
Heather
Menginap 3 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
masaya
Mengembara bersama pasangan
30 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
19 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was immaculate and it was easy to walk to great restaurants and neighborhoods. The staff were very helpful.
Matthew
Menginap 3 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
Sylvie
Mengembara bersama keluarga
17 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Equipe accueillante et attentive. Accueil et service prévenants. Chambre spacieuse et très confortable.
Sylvie
Menginap 4 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
HIROYUKI
18 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HIROYUKI
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Paul
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing hotel
This is the best hotel that we have stayed at in Japan. The room was incredible and the staff were fantastic. The location was great.
We would highly recommend this hotel to anyone wanting a large luxurious room
Paul
Menginap 4 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Larisa
9 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik