Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya





Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM273
RM301 jumlah
26 Ogo - 27 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Room, 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Bujang (Single)
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Lihat semua foto untuk Room, 2 Katil Bujang (Single)

Room, 2 Katil Bujang (Single)
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

2-1-9 Nunobikicho, Chuo-ku, Kobe, Hyogo, 651-0097
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Jepun: kira-kira JPY 880 untuk dewasa dan JPY 880 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Bayaran tambahan boleh dikenakan pada kanak-kanak berumur 0-5 tahun bagi item seperti kelengkapan tidur tambahan dan makanan.
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
UNIZO INN Sannomiya
UNIZO Kobe Sannomiya
UNIZO Sannomiya
UNIZO INN Kobe Sannomiya
Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya Kobe
Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya Hotel
Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya Hotel Kobe
Soalan lazim
Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
25 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
kouji
24 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
kouji
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Hiroshi
Pengembara perniagaan
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hiroshi
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
ZHI
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ZHI
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Yoshida
Mengembara bersama keluarga
14 Ogo 2025



Yoshida
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
SAORI
Mengembara bersama keluarga
11 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
SAORI
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
2/10 Teruk
Mutsumi
4 Ogo 2025
Mutsumi
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Yu Hsun
30 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yu Hsun
Menginap 3 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
HYEONJUN
28 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
HYEONJUN
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Naomi
Mengembara bersama kumpulan
18 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Naomi
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
yoko
4 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
yoko
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Atsuya
Pengembara perniagaan
28 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Atsuya
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
YU
21 Jun 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
YU
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Junko
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Junko
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Johnson
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Johnson
Menginap 2 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Would not stay again.
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
bryan
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
bryan
Menginap 3 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Mikio
Pengembara perniagaan
17 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Mikio
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Matthias Christoph
Mengembara bersama keluarga
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Matthias Christoph
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Sandrine
4 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super
Sandrine
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
YUMI
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
YUMI
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Chiara
Mengembara bersama pasangan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Chiara
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
ryohei
26 Mac 2025
ryohei
Menginap 1 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Takahiro
Pengembara perniagaan
22 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
Takahiro
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Tetsuya
5 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tetsuya
Menginap 1 malam pada Feb 2025