Taksu Sanur Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Pantai Sanur

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM215
RM261 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Nov - 20 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Junior Suite With Pool View

  • Boleh menampung 2

Taksu Suite

9.8 daripada 10
Luar biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 33 meter persegi
  • Pemandangan tempat peranginan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite, Pool View

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
  • 45 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Family Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 45 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Taksu Suite with Balcony

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
  • 42 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Taksu Suite With Balcony

  • Boleh menampung 2

Taksu Suite

  • Boleh menampung 2

Family Room

  • Boleh menampung 2

Two Bedroom Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
2 bilik tidur
Peralatan tempat tidur premium
  • 101 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Two Bedroom Suite

  • Boleh menampung 2

Junior Suite With Balcony

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Sudamala No. 26, Denpasar, Bali, 80228

Tempat berdekatan

  • Pantai Mertasari - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Konsulat Kehormat Republik Czech - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • RS Bali Mandara - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Sanur - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pantai Semawang - 13 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 23 minit memandu

Restoran

  • ‪Mixue Ice Cream & Tea - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Bettybake Bakery & Coffee - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Warung Jawa "Moro Seneng - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Linga Longa Bar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Warung Blanjong - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Taksu Sanur Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Sanur
Teres, taman dan pencucian kering/dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Taksu Sanur Hotel. Nikmatilah rawatan muka, Aromaterapi dan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di Cakra Spa, tapak spa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan rencam dan hartanah bebas asap rokok
  • Lif, payung pantai dan 1 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 75 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik pantai (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 8.50 untuk orang dewasa dan USD 7.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD30.50 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 8.50 untuk dewasa dan USD 7.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 25 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: USD 25 (sehala)
  • Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 30.50 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Taksu
Taksu Hotel
Taksu Hotel Sanur
Taksu Sanur
Taksu Sanur Hotel
Taksu Sanur Hotel Bali

Soalan lazim

Adakah Taksu Sanur Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Taksu Sanur Hotel?

Setakat 18 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Taksu Sanur Hotel pada 19 Nov 2025 bermula serendah RM 215.35, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Taksu Sanur Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Taksu Sanur Hotel?

Taksu Sanur Hotel tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Taksu Sanur Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Taksu Sanur Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Adakah Taksu Sanur Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD25 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Taksu Sanur Hotel?

Terletak di Sanur, hotel spa ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pantai Mertasari dan Pantai Sanur. RS Bali Mandara dan Pantai Semawang juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Taksu Sanur Hotel Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 233 daripada 413 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 136 daripada 413 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 34 daripada 413 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 413 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 413 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Laura

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Günstiges Pauschalurlauber-Hotel in Sanur. Zimmer sind groß, aber sehr spartanisch und lieblos eingerichtet. Alles ist etwas in die Jahre gekommen und gehört mal modernisiert (Zimmer, Pool, Frühstücksbereich). Personal war stets sehr freundlich und hilfsbereit.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Declan

Sukakan: Kemudahan
Great friendly staff
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

MASAYUKI

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの笑顔が素敵で癒されます
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jodie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing hotel, western style rooms but wonderful garden view from large room balcony and there are lifts to all floors. Staff were very attentive, and helpful. Check-in was easy, but note room not available until 2pm firm. Pool was lovely, Wifi worked in all areas. Great bar area, buffet breakfast was a great mix and the restaurant had fantastic theme nights, and drinks affirdable. Location is easy to get around via walking or taxi. Will definitely stay again.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sharon

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean hotel . Staff very friendly and welcoming Antari was very friendly and made our stay enjoyable. I would recommend staying here
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Louise, Chicago

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I loved my one night stay at the Taku Sanur. Clean and simple and a quick ride from the airport. My garden room was very spacious and comfortable. The pool area was lovely.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nora

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

dan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un très bon rapport qualité prix.

Juste une nuit pour prendre le bateau, j ai été agréablement surprise par le cadre de l hôtel. Mignon, chambre spacieuse et confortable, beaucoup de restaurants autour, un bon accueil et un bon rapport qualité prix. Je n ai pas pu juger de l emplacement mais a tester pour un plus long séjour.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lynda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 21 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel and staff

Excellent hotel in Bali, would definitely go back and recommend to anyone
Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Gregory

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Wayne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Toni

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff are fantastic, great location with good sized clean rooms that overlook the pool.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Claude

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel bien situé dans un quartier agréable non loin de la plage . Personnel bienveillant et très sympathique. Une ambiance familiale, agréable quand on voyage seule . Merci à toute l’équipe !!!
Menginap 9 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ronald

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Loved this place and the massage was absolutely amazing
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Judith

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I used for a one night stay for arriving from the airport before travelling to destination the next day
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pushpavaly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

TAKAFUMI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
まずまず!コスパ良し。
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Troy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are amazing clean rooms and hotel. Ice cold aircons. Comfy beds. A fridge. Flat screen tv. Great restaurant. Absolutely love the taksu.
Menginap 19 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yi Ju

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Although their email and WhatsApp response was very slow, the experience on the check-in day was quite good.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Matthew

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

CHO JUI

Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Oleksandr

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thank you for my vocation. 5 stars.

This is a hotel that I definitely recommend. Everything in this hotel was excellent. I especially liked the staff. I would like to mention Antari from the staff. She was very kind, communicated every time we came to eat, smiled. But I would like to pay special attention to the receptionist Fati. She is a treasure to the hotel. It was a pleasure to see her every time. She smiles and lifts my spirits all day long. If I needed help, I knew I could go to her. It was always a pleasure to chat with her. There was another admin girl, but unfortunately I don't remember the name. She is very good too. I think that for their good work, the hotel management should increase their salary or add bonuses. The room was cleaned daily. There was always water, coffee, tea in the room. The pool is very clean and beautiful. In general, I definitely recommend this hotel. Best wishes, Alex and Olena
Menginap 13 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

atsumi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Feb 2025