The Hoxton, Lloyd Amsterdam

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Hoxton, Lloyd Amsterdam

Restoran
Bar (di hartanah)
Bahagian luar
Kawasan tempat duduk lobi
Executive Duplex | Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
Harga semasa ialah RM770
RM935 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Cosy

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Roomy

9.0 daripada 10
Hebat
(13 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Roomy Twin

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Biggy

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Biggy Bunk Up

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(30 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Biggy Double Up

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Studio

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Katil sofa - kelamin
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 51 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Duplex

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
2 bilik tidur
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Oostelijke Handelskade 34, Amsterdam, 1019 BN

Tempat berdekatan

  • ARTIS - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Terminal Penumpang Amsterdam - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Dataran Dam - 5 min memandu - 3.3 km
  • Rumah Anne Frank - 7 min memandu - 4.5 km
  • Muzium Van Gogh - 10 min memandu - 4.9 km

Bergerak

  • Hentian Rietlandpark - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Amsterdam Muiderpoort - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Barmhartig - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Einde Van de Wereld - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Bar Czaar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Anne&Max - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Seven Chakra - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Hoxton, Lloyd Amsterdam

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan ARTIS
Terletak berdekatan Terminal Penumpang Amsterdam, The Hoxton, Lloyd Amsterdam menyediakan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan bar. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), sajian kopi/teh di ruang bersama dan perkhidmatan rencam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 136 bilik menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 1-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk mini, sistem pemanasan dan pengemasan (atas permintaan)

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (EUR 45 sehari)

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 1-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk mini
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR60.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 45 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 60.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

The Hoxton Lloyd
The Hoxton Lloyd Amsterdan
The Hoxton, Lloyd Amsterdam Hotel
The Hoxton, Lloyd Amsterdam Amsterdam
The Hoxton, Lloyd Amsterdam Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah The Hoxton, Lloyd Amsterdam mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Hoxton, Lloyd Amsterdam?

Setakat 2 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Hoxton, Lloyd Amsterdam pada 5 Okt 2025 bermula serendah RM 769.92, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di The Hoxton, Lloyd Amsterdam?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR45 sehari.

Apakah masa daftar masuk di The Hoxton, Lloyd Amsterdam?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Hoxton, Lloyd Amsterdam?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Hoxton, Lloyd Amsterdam?

Terletak di Amsterdam Timur, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 1 bt (2 km) dari ARTIS dan Terminal Penumpang Amsterdam. Dataran Dam dan Muzium Van Gogh juga dalam jarak 3 bt (5 km). Hentian Rietlandpark dan Hentian C. van Eesterenlaan berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

The Hoxton, Lloyd Amsterdam Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 356 daripada 499 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 102 daripada 499 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 24 daripada 499 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 499 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 499 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Rachel, Cullercoats

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super stylish hotel in a quiet location. Areas within the hotel to relax and dine. Convenient family rooms
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Robert

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved this place, only thing was that I was on the top floor with no AC and the fan they gave was very weak.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Stacy Lee, Salt Lake City

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bar was great and a couple cute restaurants nearby. The bigger room is great!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kelli

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Hotel! Beautiful room, clean and safe
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Anthony

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Hoxton Lloyd is nice hotel in the middle of a neighborhood where locals live and frequent. The interior and exterior are both equally impressive. As well as the lounge and restaurant inside. The room was clean, cozy, and most of all comfortable. This is a comfortable place to stay to enjoy your experience in Amsterdam. Directly across the street are a few shops and restaurants. This place was a joy to stay in.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jade

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Radhika

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Shannon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was incredibly friendly, room (the one with bunk beds) was perfect for the family. We did ask to make
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Christian

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Brigitte

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

angela

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Overall this was a nice place to stay. If you have a car, however, it is a bit confusing to know where to go for check in and bringing bags in is a bit of a nuisance since there are only stairs in the parkade. There is a service elevator at the back but then have to pull bags through the restaurant and it feels a bit weird. The location overall is good depending what you desire to do and would recommend renting a bike for the day to get where you want to go. The overall vibe of hotel was nice and the staff was also friendly and down to earth. The room was cleaned each day although always seemed to be missing some stock items like water or milk and our body wash was empty and not filled. But the desk was always happy to provide. The rooms could also benefit from some robes, possibly? It has such a cozy cool home vibe that it seemed robes would be fitting (but that is just a personal touch that I would like - not anything to do with the hotel itself). Overall, a great place to stay.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lisa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Fabulous rooms and staff. Also, in a geat location. We will definitely return.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Robin

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Shinobu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
extreamly nice room
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Isaac

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El servicio es inmejorable, el hotel es fantástico. En una hotel enfocado a la experiencia de los clientes. Increíble la estancia.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Maitrayee

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Reception staff were extremely friendly and helpful. We can't comment on the food as we ate elsewhere. The hotel was conveniently located to transportation. View from the bed and room was nice. Bed was comfortable. First impression of room was negatively impacted by the condition of the carpet which was well worn as well as in need of a good vacuuming.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Erin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Loud activity across the street. No AC. Have to keep windows open, so lots of street noise.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paola

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La struttura bellissima, molto comodo il tram a pochi metri che ti porta alla stazione centrale in neanche 10 minuti. Il personale scrupoloso, attento e disponibile.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Wenkai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The receptionists are friendly and helpful. Clean and comfortable room. Definitely will come again when I visit Holland.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Elisha

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Beautiful historic property with friendly staff, but our stay was impacted by a long check-in delay and an AC issue. When we dropped our bags at 11 am, we were told our room had AC. Returning at 4:15 pm (check-in 2 pm), we still waited over 45 minutes after being told “10 minutes.” The room we finally received did not have AC, and with the hotel fully booked, we couldn’t switch. Fans were provided, but it wasn’t the comfortable experience we’d hoped for.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paola Andrea

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I love it! It was really confortable, the breakfast was delicious and the staff was very good with us! Hope to get back again soon :)
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Marina, Riverwoods

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Quite area but not in the center, needed to uber everywhere. Room in basement doesn’t have air conditioner. Not the friendliest staff. Other rooms are updated and comfortable.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Alexia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great experience, super helpful and nice staff. Place was amazing and very easy to get to the city center. Would defiantly stay here again.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jerome

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
A bit disapointed with the first impression when you enter the hotel, it looks like there are no staff at all, a lot of stairs, very weird arrival with lugguages. Also hoxton has almost no services, no help for bags, no one to show you the room . Not a big deal but you are not used to that anymore. A part from that staff was really nice and we like our stay
Menginap 3 malam pada Jul 2025