Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Hoofddorp terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Gimnasium
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM320
RM409 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Room, 1 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(62 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(13 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Hoeksteen 74-84, Hoofddorp, 2132 MS

Tempat berdekatan

  • Taman Rijk - 3 min memandu - 2.9 km
  • Lapangan Terbang Pusat Dagang Dunia Schiphol - 4 min memandu - 4.3 km
  • Rijksmuseum Amsterdam Schiphol - 4 min memandu - 4.6 km
  • Lion Mill Aalsmeer - 4 min memandu - 3.8 km
  • Winkelcentrum Vier Meren - 5 min memandu - 2.8 km

Bergerak

  • Stesen Hoofddorp - 3 minit memandu
  • Hentian Kasterleepark - 10 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Novotel Amsterdam Schiphol Airport - ‬3 min memandu
  • ‪Kastan - ‬3 min memandu
  • ‪Hotel NH Amsterdam Schiphol Airport - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Hyatt Place Amsterdam Airport - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Moxy Amsterdam Schiphol Airport

Mewah bagi hotel
Moxy Amsterdam Schiphol Airport menyediakan kemudahan seperti gimnasium dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan jarak ke lapangan terbang
Ciri-ciri bilik
Kesemua 200 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 55-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Kitar semula, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 6:00 hingga 23:30 pada waktu terjadual
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 15 sehari)
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 18.50 seorang
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 99 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 119 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pengangkutan ulang-alik mudah diakses
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 55-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemasukan kunci mudah alih
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 16.35 setiap penginapan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 30 setiap penginapan, semalam
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 6.92 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.50 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 4.50 seorang (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 15 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 16.35 setiap penginapan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)
Nombor Pendaftaran Hartanah 73285501

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Moxy Amsterdam Schiphol
Moxy Amsterdam Schiphol Airport Hotel
Moxy Amsterdam Schiphol Airport Hoofddorp
Moxy Amsterdam Schiphol Airport Hotel Hoofddorp
Moxy Amsterdam Schiphol Airport a Marriott Hotel

Soalan lazim

Adakah Moxy Amsterdam Schiphol Airport mesra haiwan kesayangan?

Ya, Moxy Amsterdam Schiphol Airport membenarkan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR16.35 setiap penginapan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Moxy Amsterdam Schiphol Airport?

Setakat 20 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Moxy Amsterdam Schiphol Airport pada 4 Jan 2026 bermula serendah RM 319.94, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Moxy Amsterdam Schiphol Airport?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR15 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Moxy Amsterdam Schiphol Airport?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Moxy Amsterdam Schiphol Airport?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Moxy Amsterdam Schiphol Airport memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 6:00–23:30 pada waktu yang dijadualkan. Fi sebanyak EUR4.50 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Moxy Amsterdam Schiphol Airport?

Terletak di Hoofddorp, hotel ini sejauh 2.6 mi (4.2 km) from Lapangan Terbang Pusat Dagang Dunia Schiphol dan 2.8 mi (4.5 km) from Rijksmuseum Amsterdam Schiphol. Lelongan Bunga Aalsmeer dan Amsterdamse Bos juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Moxy Amsterdam Schiphol Airport Ulasan

8.8

Cemerlang

9.2

Kebersihan

8.6

Kemudahan

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 286 daripada 494 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 129 daripada 494 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 44 daripada 494 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 15 daripada 494 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 20 daripada 494 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Wei suei

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Wolfgang

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Für eine Nacht ok. Sauberes Zimmer. Keine Schränke. Frühstück eher sparsam. Schlechtes Rührei und kein Speck. Nettes Personal.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Joann

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was great so was the room
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Jeannouel

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Always nice to stay at Moxy Schiphol
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Jill

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Marie

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Kayvan, Richmond Hill

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
My favorite hotel
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Karine

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Nathan

Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

John

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I am a Bonvoy member and have stayed here a couple of times. The staff were less friendly than in the past, and while the room was clean - no coffee in the room or free in the lobby. The shuttle used to be free and is now 3.50 euros for Bonvoy members and 4.50 for non-members.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

mena

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The staff did not want to process the reservation at the counter, asked me to do it online, and then informed me that I didn't get any points as I didn't use the official site.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Ann

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Heel beperkte fitnessruimte, goede locate tov luchthaven.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Jennifer, London

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are so kind and helpful! They make this place special. My room was spacious and quiet. The hotel is convenient to the airport and shuttle bus is very punctual. I would stay again next time!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Gerardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es muy comodo, elnservicio de desayuno y cena es excelente, tambien puedes adquirir el traslado al aeropuerto, muy conveniente
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Terence

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Room was clean and nicely laid out but no tea/coffee option Limited food options (pizza only) Not enough staff in the bar Great airport transfer facility
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Alida

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room. Water in shower could be warmer.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kayvan, Richmond Hill

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thus is by far one of the best hotels in Holland
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Omar

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was rude and unprofessional. I was treated less than because I used Expedia. The room I reserved was not given to me because of this. They shut down the coffee machine at night so you have to pay for coffee. This was free at other hotels. Please never book this hotel.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Luz

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Dirk

Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Mattias

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Inget varmvatten i duschen på hela våningsplanet…. Väldigt dålig mat och service i restaurangen.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jeannouel

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

James

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff and awesome environment
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Die 60€, die sie angeblich als Kaution abgebucht haben, haben sie uns nicht zurück überwiesen!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025