Max Hotel Amsterdam

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Amsterdam, 7-minute walk to Pengalaman Heineken

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Basic Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Basic Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Hemonystraat 7 sous, Amsterdam, 1074 BK

Tempat berdekatan

  • Pengalaman Heineken - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Royal Theater Carre - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Dataran Rembrandt - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Rijksmuseum - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Muzium Van Gogh - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Hentian Stadhouderskade - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Amsterdam Amstel - 3 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Pietersma Snacks - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Ranchi Amsterdam - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bakkerij Louf - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Broodje van Popov - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pasta E Pizza - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Max Hotel Amsterdam

Hotel berdekatan Rijksmuseum
Berdekatan Pengalaman Heineken dan Dataran Rembrandt, Max Hotel Amsterdam menawarkan lebih banyak tawaran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kakitangan berbilang bahasa, bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Max Hotel Amsterdam menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 19:00
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan kod akses; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kod akses, meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 5 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 5 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 150 setiap penginapan, sepenginapan
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk membuat tempahan mesti dikemukakan semasa mendaftar masuk dan mestilah sah. Tetamu dengan tempahan prabayar mestilah hadir semasa mendaftar masuk. Pelanggan yang merancang untuk membayar penginapan tetamu lain mesti menghubungi hotel terlebih dahulu untuk memberikan dokumentasi untuk kebenaran.
Bantuan bagasi boleh disediakan (berdasarkan ketersediaan) dengan fi tambahan.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak berumur 5 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Max Amsterdam
Max Hotel Amsterdam
Hotel Max Amsterdam
Max In Mokum Amsterdam
Max In Mokum Hotel Amsterdam
Hotel Max
Max Hotel Amsterdam Hotel
Max Hotel Amsterdam Amsterdam
Max Hotel Amsterdam Hotel Amsterdam
PH Hotel Oosteinde Economy Annex Building

Soalan lazim

Adakah Max Hotel Amsterdam mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Max Hotel Amsterdam?

Max Hotel Amsterdam tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Max Hotel Amsterdam?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00.

Apakah masa daftar keluar di Max Hotel Amsterdam?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Max Hotel Amsterdam?

Terletak di Amsterdam Selatan, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pengalaman Heineken, Dataran Rembrandt dan Rijksmuseum. Muzium Van Gogh dan Vondelpark juga dalam jarak 1 bt (2 km). Hentian Stadhouderskade hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Hentian Ceintuurbaan sejauh 3 minit berjalan kaki.

Ulasan

Max Hotel Amsterdam Ulasan

6.6

6.8

Kebersihan

7.6

Lokasi

6.8

Kakitangan & perkhidmatan

6.4

Mesra alam

6.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 42 daripada 243 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 75 daripada 243 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 57 daripada 243 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 30 daripada 243 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 39 daripada 243 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Karon

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Staff was kind
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Sarah

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A great hotel yes rooms are small but come with a fridge and kettle Cant fault building .staff or location
Menginap 4 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Kelsie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The grocery store was across the road and transit was fantastic in the area. But the room itself had mold.
Menginap 8 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sylvie

Sukakan: Kemudahan
Top
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Ciaran

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AVOID, nothing was right with this hotel. It’s dirty and unsafe. The bathrooms floods and is mouldy. the fridge does not work. The wall and floors are filthy, the mattress is disgusting. The towel was stained. Are electric in the bathroom was not working and we then told them. They only fixed it the next night so was unable to use the shower till then.(which was the night before we left). The hall was ceiling was flooring down and there was wires hanging out of light fittings. It was awful. On return. I have asked for a refund which I am told no. I don’t no why I use Expedia when they take no responsibility for advertising hotel not safe nor fit for purpose.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jiawei

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Carlos Francisco

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gustavo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente opción en Ámsterdam

La estadía fue excelente. Llegamos después del horario de recepción pero pudimos hacer self Check-in con la información que nos brindaron. La habitación es tal cual se describe. Hay pava eléctrica para prepararse café o té y una máquina de café en la recepción que también se podía utilizar. Está muy bien ubicado sea en medio de transporte o caminando al centro.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Zulqarnain

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Dan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Antía

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Rafael

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Zoya

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zimmer sind sehr klein alt und etwas heruntergekommen.. Schimmel ist auch sichtbar . Das Badezimmer ist auch viel zu klein
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

MARIE THERESSE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Chambre très petite (WCet douche endroit de 1m2. Hall peu accueillant. Petit lavabo dans chambre.Literie propre et confortable. Hotel bon juste pour 1 ou 2 nuits.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Vasily

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Perus. Melko likainen. Iso + keskustan läheisyys
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

mateus

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Ronald

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Max hotel 3 day stay.

Convenient location especially for public transport system. Nice neighborhood with convenient grocery store across the street.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Dennis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We stayed 2 nights, very small room/bath room. No elevator. Steep stairs, reception counter close at 8pm and open at 10am only.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Tracey

Mengembara bersama kumpulan

Good hotel for twin rooms

Basic hotel, rooms were small but clean, no where to store luggage,
Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

federica

Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Roland

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In diese Abseite würde ich nicht mal einen verlausten Seemann lassen. Schmutzig, erbärmlich klein und teure wir ein 5 Sterne-Hotel in Dubai.Vor diesem Hotel ist dringend abzuraten und es aus dem Angebnot von Expedia zu nehmen. Das schadet dem Expedia Ruf! Das ist eine Katastrofe- diese Unterkunft- Hotel kann ich das nicht nennen. Wasserhäne locker, Kein Zimmer service , kein Schränke, nicht mal ein Koffer kann in diesem kleinen Doppelzimmer aufgemacht werden ausser auf dem Bett und das allles für 200.- dier Nacht- ein Wahnsinn!!!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Maria Fernanda

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es linda y cuenta con baño propio
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tekaya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Broken and little.

The space was really restricted. The window was broken and a cold wind entered all night.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Jacob

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025