Grand Hotel Gianicolo
Hotel mesra keluarga yang terdapat sarapan percuma dan kolam renang terbuka bermusim
Galeri foto untuk Grand Hotel Gianicolo





VIP Access
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Classic Room

Classic Room
9.0 daripada 10
Hebat
(19 ulasan)
Sorotan
Halaman
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Halaman
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Halaman
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Duvet bulu kapas
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Aleph Rome Hotel Curio Collection by Hilton
Pusat Bandar Rome
- Kolam
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 460 ulasan
Harga ialah RM1,795
RM2,073 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Nov - 10 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Viale delle Mura Gianicolensi, 107, Rome, RM, 152
Tentang hartanah ini
Grand Hotel Gianicolo
Hartanah serupa

Trilussa Palace Wellness & Spa
Trilussa Palace Wellness & Spa
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,003 ulasan
Harga ialah RM618
RM753 jumlah
termasuk cukai & fi
20 Nov - 21 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 110 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 8 orang)
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 20 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 20.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini memerlukan tetamu untuk memakai serkup renang ketika menggunakan kolam renang.
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga September
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 19:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Grand Gianicolo
Grand Hotel Gianicolo
Grand Hotel Rome
Grand Hotel Gianicolo Rome
Grand Hotel Gianicolo Hotel
Grand Hotel Gianicolo Hotel Rome
Soalan lazim
Grand Hotel Gianicolo Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
18 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Jessica
17 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jessica
Menginap 5 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Oscar
Mengembara bersama pasangan
9 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Oscar
Menginap 3 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Michelle, Nampa
Mengembara bersama keluarga
30 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michelle
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Maggie
Mengembara bersama pasangan
27 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maggie
Menginap 4 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Ramin
22 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ramin
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Susan
22 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Susan
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Janet
Mengembara bersama keluarga
20 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Janet
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Clare
Mengembara bersama keluarga
20 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clare
Menginap 4 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Anna
3 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Anna
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Claire
2 Sep 2025
Claire
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Alejandra
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
17 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alejandra
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Javier
Mengembara bersama keluarga
2 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Javier
Menginap 7 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Sophie
Mengembara bersama keluarga
20 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sophie
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jessica
Mengembara bersama pasangan
14 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jessica
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Hailey
Mengembara bersama keluarga
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hailey
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Frank Holm
Mengembara bersama keluarga
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frank Holm
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Carsten
Mengembara bersama keluarga
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carsten
Menginap 7 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Barry
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Barry
Menginap 3 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Madeline
Mengembara bersama keluarga
1 Jul 2025
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Madeline
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Ken
25 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ken
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Damian
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Damian
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
kang m
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kang m
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Lene
18 Jun 2025
Lene
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Jennifer
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jennifer
Menginap 4 malam pada Mei 2025

















